SEGA DREAMCAST SITE

RECENZJE
Alien Front On-Line [ by
Emisio ]


Ziemię zaatakowali podstępni obcy... a my musimy przeprowadzić akcję ratunkową - hmmm skąd my to znamy ?!, fabuła stara jak świat!, jednak dalej jest już lepiej...
Na początek warto wspomnieć iż można również stanąć po stronie złych i przebrzydłych ufoków - dla urozmajcenia rozgrywki, natomiast zasady gry są proste - albo my ich, albo oni nas :). Ziemianie mają do dyspozycji niszczycielską broń na tej planecie: tzn. kilka czołgów :D, za to obcy posiadają pokraczne maszyny, po każdej stronie konfliktu mamy do wyboru po 3 wehikuły, które różnią się od siebie prędkością, opancerzeniem, i siłą ognia.
Kiedy rozpoczynamy rozgrywkę mamy do wyboru tryby: Arcade, Tactics oraz Online (pomijam mega kozacki tryb options :)) Pierwszy to znany w większości gier na DC - staczanie trzech kolejnych pojedynków jeden po drugim. Druga to w pewnym sensie trening w systemie bonusowym - jest bardzo rozbudowany i za każde zwycięstwo otrzymujemy możliwość wzięcia udziału w następnej potyczce. Niestety w tym trybie poziom trudności już nawet w początkowych etapach jest zbyt wygórowany, co prawdopodobnie zniechęci większość graczy, Online natomiast, to nowy wymiar elektronicznej rozgrywki... I nawet pomimo tego faktu, iż większość z posiadaczy DeCe w polsce z niego nie skorzysta, pozwolę sobie przytoczyć kilka szczegółów dotyczących tego trybu.
Na raz może grać nawet 8 osób!, dostępne jest 6 map i możliwość porozumiewania się głosem (ofkoz mikrofon jest potrzebny - ale to szczegół :)). Można grać w 3 trybach: Deatchmatch, Flag i Fortress. Pierwszy to standardowy pojedynek, drugi polega na jak najdłuższym utrzymaniu swojej flagi, trzeci to zabawa w zdobywaniu fortyfikacji przeciwnika. Walka toczy się w takich miejscach jak Waszyngton, jaskinie ufoli, Syberia czy Toki, gdzie oczywiście królują reklamy Dreamcast`a i Segi. Na większości plansz znajdziemy interaktywne elementy. Można niszczyć wszystko. Latarnie, samochody, ławki, płoty, słupy a nawet budynki - za to np. przejeżdżający pociąg może zniszczyć doszczętnie nasz pojazd. Sama walka wywołuje natomiast szybsze bicie serca; ładne wybuchy, latające części, niezłe efekty przy odpalaniu broni. Jeśli już przy broniach jesteśmy, to oprócz podstawowego wyposażenia, jakim jest działo (w przypadku ufoli - energetyczne) możemy zbierać różne bonusy, np. rakiety, miotacze ognia, granaty, dopałki przyśpieszające itd. Sterowanie pojazdem jest łatwe, wręcz intuicyjne, analogiem sterujemy pojazdem, A i B odpowiedzialne są za strzał - a triggery to strafe`owanie - najważniejszą umiejętnością w grze jest jednoczesne sunięcie w bok i strzelanie do wroga. Cóż wakacje lada dzień (a niektórzy już je mają :) - vide ja!) trza coś mieć aby w te długie jesienne, tzn. letnie :) wieczory mieć w co pograć - AFO jest zdecydowanie dobrym wyborem !

Producent: SEGA / Sonic Team
Gatunek: Strzelanina
Rok Wydania: 2000
Obsługuje: VMU, 1 - 2 player, Jump-Pack, Modem, Mikrofon
Memory Card: ???
-Ostre naparzanie -Poziom Trudności
-Tryb On-line -Schematy walki
-Dwie Stron konfliktu  
   
GRAFA

 

MUZA

 

MIÓD

 

OGÓŁEM  8 / 10 [+1 dla ON-LINE]

 

 

Copyright C 2002-2003 M@jk. Wszelkie prawa zastrzeżone. Site design by LaGranda. Best view 1024x768