SEGA DREAMCAST SITE

SOLUCJE:
Stupid Invaders [ by
Bartolomeo ]


Przed wami pełne rozwiązanie do jedynej przygodówki z gatunku "Point `n`Click", gra wypełniona jest po brzegi dobrym humorem, a do opisu zerkaj tylko w ostateczności aby nie psuć sobie zabawy

„Dom do wynajęcia”


Bud
Zabierz z toalety przetykacz, rolkę „zbrojonego, stalowego i super wytrzymałego” papieru Gorgiousa i kreta rurowego. Połącz papier z przetykaczem i rzuć nim w okno. Będąc na dachu rzuć okiem na komin i pogadaj ze Świętym Mikołajem. Potraktuj Mikołaja środkiem do rur i wskocz do komina. Z piwnicy zabierz puszkę kwasu siarkowego, łom oraz lejek. Za pomocą łomu otwórz trumnę. Do ust leżącego tam Zombie włóż lejek i wlej kwas. Zdobytym w ten sposób kluczem otwórz kłódkę. Weź stojącą w kącie pułapkę na myszy, postaw ją na podeście obok schodów i zgaś światło. Wejdź schodami na górę i udaj się do garażu. Zabierz stamtąd racę, poczym udaj się do kuchni i z szuflady wyjmij zapalniczkę. Wejdź na piętro i zabierz z łazienki klucz znajdujący się w pralce. Z szafy w pokoju na tym samym piętrze (z pokoju Candy) zabierz rajstopy. Używając znalezionego wcześniej klucza otwórz szufladę i zabierz suszarkę. Idź na poddasze i wejdź do błękitnych drzwi. Zabierz leżący w pokoju przedłużacz, wróć i udaj się w stronę drewnianych drzwiczek. Na lewej ścianie poszukaj przełącznika (gwarantuję, że tam jest!) Gdy zapalisz światło (właśnie za pomocą przełącznika) zamknij skrzynię, wskocz na nią i zabierz leżącą na półce korbę. Użyj jej na dziurce w oknie i wyskocz na zewnątrz. Połóż stojącą tam deskę nam gzymsie i przejdź na drugą stronę. Porozmawiaj z boćkiem i udaj się na parter do pokoju z kominkiem. Połóż na nim racę i przy pomocy zapalniczki podpal lont. Wróć na dach i wejdź do komina na którym przed paroma chwilami siedział bocian, wskocz do środka. Obwiąż rajstopami kredens i przez kuchnię wyjdź na podwórze. Przywiąż rajstopy do kosiarki i uruchom ją. Wróć do pokoju z UFO, do kontaktu podłącz przedłużacz, a następnie suszarkę i „rozmroź kolegów”...

Etno
Porozmawiaj z komputerem – odwiedzi: 2,2,1,2,2,2. Odnajdź walizkę i naciskając przycisk otwórz ją. Zabierz rozłożony w ten sposób akumulator i naładuj go podłączając do gniazdka (obok sejfu). Podłącz akumulator do „Kosmitomyszotransmutatora” porozmawiaj z komputerem i zabierz z sejfu potrzebne notatki...

„Przetwórnia obornika”


Gorgious
Cały czas idź na lewo aż do rozstaju dróg. Idź „na dół”. Spróbuj otworzyć właz do kanału i wróć do poprzedniego miejsca. Pogadaj z Kurodzillą i wejdź do kanału...

Candy
Idź w głąb kanału, gdy spadniesz na dół zapukaj do drzwi, a następnie otwórz je i wejdź do środka...

Gorgious
Wejdź na górę po drabinie. Idź w stronę windy i naciśnij przycisk. Teraz idź w lewo, wejdź po schodach i zabierz ze stojącego przy schodach kotła chochlę. Wypij z kotła parę chochli i zabierz go ze sobą. W następnym pokoju wejdź na schodki, załóż kocioł na głowę, zabierz młotek i uderz nie zamykającą dzioba kwokę. Zjedź windą na dół i wejdź na tą, przy której znajduje się widoczny przycisk. Idź schodkami jeszcze wyżej i porozmawiaj ze Spawaczem na temat butli. Gdy rozmowa nie przyniesie pożądanych rezultatów potraktuj Spawacza młotkiem (podobnie jak kwokę). Zejdź na dół i poczęstuj pieska butlą. Gdy ten się „napompuje” zabierz budę i otwórz drzwi. Z następnego pokoju zabierz deskorolkę i „przed skrzynią” połóż psią budę. Wskocz na domek i zabierz z góry wyciągarkę. Zjedź na dół i przy pomocy wyciągarki „przejrzyj” będące obok wind krowy. Gdy jedna z nich będzie pasować (a będzie to trzecia licząc od lewej) wyciągnij ją , postaw na deskorolce i popchnij w stronę windy. Zjedźcie na dół i pchaj ją aż do momentu dojechania do drzwi. Wepchnij krowę do środka (wcześniej otwierając drzwi), załóż na nią hak i pociągnij za dźwignię...

Candy
Zabierz z nory: z saloniku nadmuchiwany fotel, z łazienki oliwkę i żyletkę z szuflady. Korzystając z oliwki naoliw zawias w drzwiach wyjściowych i otwórz je. Idź na lewo i pod otworem, „na ziemi” połóż nadmuchiwany fotel. Usiądź na nim i przebij żyletką. Otwórz drzwi i zabierz leżącą obok lewych drzwi zgniłą rybę. Wróć do miejsca startu i zabierz leżący obok sznur od odkurzacza. Idź do następnych drzwi i ubierz się w skafander nurka. W akwarium wejdź do żółtej łodzi podwodnej i zabierz z niej rybę. Wypłyń na zewnątrz i podrzuć do sterty ryb znalezioną Fugu. Zabierz leżący obok windy kubeł i wejdź do kabiny. Wjedź na drugie piętro i idź mostem aż dostaniesz się do ogromnych drzwi. W środku naciśnij duży czerwony przycisk i przesmyknij się pod żelazną kurtyną. Idź na lewo od kurtyny i zabierz stojącą tam puszkę chili. Udaj się w kierunku windy. Pociągnij za dźwignię obok której stoi Przygłup. Otwórz żelazną kurtynę i pogadaj z Gorgiousem. Odstaw z drzwi sztabę i udaj się do kuchni. Otwórz szafkę i do znajdującej się tam butli z gazem podłącz sznur. Odkręć zawór butli, postaw na piecyku puszkę z chili i odkręć gaz. Podgrzane chili zanieś do Gorgiousa. Podstaw krowie wiaderko...

„Obszar 52”


Stereo
Wyjdź z cel. Przechodź pod przełazami 1, 3, 5 i wejdź do windy. Naciśnij na 1. Wyjdź na korytarz, zabierz z gazowni butlę i napełnij ją gazem rozweselającym (tym na którym widnieje uśmiech). Wejdź do sali i podłącz butlę do zaworu. Zjedź windą na dół, połaskocz dr Igora, a następnie zabierz mu stopę i kartę (klikając na nim dwa razy). Wróć do miejsc gdzie byłeś zamknięty i przy pomocy karty uwolnij i zabierz kosmiczną cegłę. Jedź na 3 piętro i użyj stopy doktora na „stopokontrolerze”...

Candy
Kilkakrotnie zagadaj muszkę... przebierz się w strój pani-robotowej...

Gorgious
Zabierz flaki, czachę i małą kostkę obcego, a następnie zamocz czaszkę w radioaktywne mazi. Połącz kostkę z flakami i zarzuć je na kratki. Pozabieraj drewniane kliny, a gdy będąc na wysokości kratki wylej na nią zawartość czaszki. Wejdź na górę po drabince i zdejmij wiszący tam hak. Użyj go na gaz-rurce, a następnie na żelaznych drzwiach. Za pomocą młoteczka zbij szybkę i zabierz topór. Pogroź toporem meblom i wyjdź na zewnątrz...

Candy
Zabierz z sofy plik banknotów i oddaj go muszce. Cały czas idąc po kładce wejdź do teleportowni. Wchodź kolejno do kapsuł nr: 1, 3, 8, a na koniec 21. Wyjdź z pokoju...

Stereo
Idź do teleportera, skieruj się na prawo – naciśnij pedał, a gdy pojawi się czerwony guzik - połóż na nim kosmiczną cegłę. Wróć do teleportera, idź do otworzonych w ten sposób drzwi podejdź do układanki świetlnej. Musisz ułożyć sekwencję składającą się z 10 kawałków – powtarzaj to co robi maszyna (jeśli się pomylisz musisz zacząć układanie od początku). Cały czas idąc na prawo napotkasz na drzwi. Wejdź do środka i podejdź do biurka...

Bud
Wskocz do największej „muszli” i idź cały czas na prawo - do następnego pokoju.. Ruchomą platformą zjedź do labiryntu. Przejdź przez labirynt, w pewnym momencie podejdzie ślimak i "w zawrotnym" tempie podwiezie cię dalej. Wskocz do dołka golfowego. Weź zielonego kosmitę. Podejdź do robota i pogadaj z nim, zaproponuj mu masaż stóp. Przejdź miedzy skrzydłami wiatraka, a gdy będziesz po drugiej stronie odblokuj wiatrak zabierając robota. Na pustyni idź: 3 razy na zachód, podnieś wąż hydrantu, idź 2 razy na południe, 6 razy na wschód. Zdejmij kamień z deski, weź czaszkę, idź na lewo, następnie 3 razy na północ, podejdź do wielkiej skały z „głuchofonem”...

Etno
Wskocz na sprężynę. Idź przed siebie wejdź do kabiny teleportacyjnej, użyj małej platformy, zejdź i podejdź do windy przy ścianie i wjedź na górę. Użyj drabiny i idź na schody, biegnij przed siebie, na prawo i do małej platformy. Zejdź niżej, potem idź drabiną do góry i uwolnij szczura. Zejdź na dół. Wejdź na małą platformę i naciśnij zielony guzik. Zejdź z platformy i idź przed siebie, naciśnij przycisk i wejdź do środka...

Stereo
Przejdź do następnego pokoju...

Bud
Odejdź od trąbki i skręć na prawo, potem na wschód, następnie na północ, na wschód i na prawo. Połącz wąż z czaszką, przypnij go i opuść się na dół. Użyj pulpitu sterowniczego...

Candy
Zejdź schodami na sam dół, użyj elewatora, podnieś zbiornik i przewód, użyj ręcznej tarczy. Użyj czerwonej dźwigni i przyciskiem odpal „pojazd”.



 

 

Copyright C 2002-2003 M@jk. Wszelkie prawa zastrzeżone. Site design by LaGranda. Best view 1024x768