SEGA DREAMCAST SITE

SOLUCJE:
MagFroce Racing [ by
M@jk ]


Future Racer`ów na Decek`a jest jak na lekarstwo; cóż zajmijmy się 
jednym z przedstawicieli tegoż gatunku: MagForce Racing 
nawiązującego do kultowego Wipeout`a...

----------------------------------
Troche informacji na początek
----------------------------------
Tytuł: Mag Force Racing(Dreamcast - America)

Wydawca: Crave Entertainment

Producent: VCC team FEB

Gatunek: Wyścigi

Category: Future Racing

Ogranieczanie: E (Dla wszystkich)

VMU (ilość): Save 19 Bloków

VMU Mini-Gry: Nie

Wibracje: Tak

VGA Adaptor: Tak

Internet: Nie

Ilość graczy: 1-4

Wykorzystuje: Standardowy Kontroler
Kierownica

Wydane: Lipiec 21, 2000 


TRYBY:


------------
Championship
------------
Scigasz się na wybranej trasie przez 3 obkrążenia. Tryb polega na 
ukończenia każdej trasy w pierwszej trójce danym pojazdem (podczas wyboru pojazdu masz w rogu ilość ukończonych tras) - w nagrodę 
otrzymujesz dostęp do nowych tras oraz pojazdów.

----------
Time Trial
----------
W tym trybie twym jednym przeciwnikiem jest - czas, po 
przejechaniu 3 laps`ów możesz dodać wpis do high score

-------------------
Multiplayer Classic
-------------------
Tradycyjna gra na dwóch w widoku split - screen.


------------------
Multiplayer Arcade
------------------
Ten tryb umożliwia ustawienie dowolnej ilości powerup`ów, graczy oraz obkrążeń 

------------
25% Szybciej
------------
Jeśli zdobędziejsz pierwsze miejsce we wszystkich trasach, w 
nagrodę otrzymasz 
leagues, you will be rewarded with this super-fast racing mode.


STEROWANIE

BUTTON PODCZAS GRY W INNYM PRZYPADKU

(Analog) Stick Sterowanie pojazdem 

[D]-Pad - - /Góra\ Odblokowanie silnika - - Selekcja w menu

/Start\ Pause Game - - - - - - - Start Gry

(A) Przycisk - Użycie Power-up`a - - - - Akceptacja
(B) Przycisk - Slide Right - - - - - - - Anulowanie
(X) Przycisk - Slide Left - - - - - - - (nic)
(Y) Przycisk - Change View - - - - - - - (nic)

[R] Trigger - Gaz - - - - - (nic)
[L] Trigger - Użycie Magnesu - - - - - - (nic)


POJAZDY - CHARAKTERYSTYKA

----------
Modele H&K 
----------

H&K 303 (Class 1) -
Top Speed: \\\
Acceleration: \\\\\
Grip: \\\\\\\\\\
Handling: \\\\\\\\\\\

H&K 6502 (Class 2) -
Top Speed: \\\\\
Acceleration: \\\\\\
Grip: \\\\\\\\
Handling: \\\\\\\\\\

H&K 42 (Class 3) -
Top Speed: \\\\\\\
Acceleration: \\\\\\\\
Grip: \\\\\\
Handling: \\\\\\\\

H&K 2001 (Class 4) -
Top Speed: \\\\\\\\\\
Acceleration: \\\\\\\\\
Grip: \\\\
Handling: \\\\\\


------------
Modele Sinus 
------------

Sinus Alpha (Class 1) -
Top Speed: \\
Acceleration: \\\\\\
Grip: \\\\\\\\\\\
Handling: \\\\\\\\\\

Sinus Delta (Class 2) -
Top Speed: \\\\
Acceleration: \\\\\\\\
Grip: \\\\\\\\\\
Handling: \\\\\\\\\

Sinus Theta (Class 3) -
Top Speed: \\\\\\
Acceleration: \\\\\\\\\\
Grip: \\\\\\\\
Handling: \\\\\\\

Sinus Sigma (Class 4) -
Top Speed: \\\\\\\\\
Acceleration: \\\\\\\\\\\
Grip: \\\\\\
Handling: \\\\\

------------
Modele Pulse 
------------

Pulse Rival (Class 1) -
Top Speed: \\\\
Acceleration: \\
Grip: \\\\\\\\
Handling: \\\\\\\\\

Pulse 3X3 (Class 2) -
Top Speed: \\\\\\
Acceleration: \\\\
Grip: \\\\\\
Handling: \\\\\\\

Pulse Clone (Class 3) -
Top Speed: \\\\\\\\
Acceleration: \\\\\\
Grip: \\\
Handling: \\\\\

Pulse Mach (Class 4) -
Top Speed: \\\\\\\\\\\
Acceleration: \\\\\\\
Grip: \
Handling: \\\


--------------
Modele Cyclone
--------------

Cyclone Prime (Class 1) -
Top Speed: \\\
Acceleration: \\\\\
Grip: \\\\\\\\\\\
Handling: \\\\\\\\\\

Cyclone Firebird 23 (Class 2) -
Top Speed: \\\\\\\\
Acceleration: \\\\\\
Grip: \\\\\\\\\
Handling: \\\\\\\\\

Cyclone BFG 3000 (Class 3) -
Top Speed: \\\\\\\
Acceleration: \\\\\\\\
Grip: \\\\\\\
Handling: \\\\\\

Cyclone Ghost (Class 4) -
Top Speed: \\\\\\\\\\
Acceleration: \\\\\\\\\
Grip: \\\\\
Handling: \\\\


-------------
Modele Firma2
-------------

Primetime (Class 1) -
Top Speed: \\\\
Acceleration: \\\\\
Grip: \\\\\\\\\\
Handling: \\\\\\\\\\

Arkinator (Class 2) - 
Top Speed: \\\\\\
Acceleration: \\\\\\
Grip: \\\\\\\\\
Handling: \\\\\\\\\

Monolith (Class 3) -
Top Speed: \\\\\\\\
Acceleration: \\\\\\\\
Grip: \\\\\\\
Handling: \\\\\\\\


-----------
Modele REAC
-----------

REAC MS2K (Class 2) -
Top Speed: \\\\\\
Acceleration: \\\\\\
Grip: \\\\\\\
Handling: \\\\\\\\\

REAC AKNX5 (Class 4) -
Top Speed: \\\\\\\\\\\
Acceleration: \\\\\\\\\
Grip: \\\\\\\
Handling: \\\\\\\


POLA SIŁOWE:

-----
Zółte
-----

Na tym polu zbierana jest moc przyciągania (tj. magnesu) za pomocą 
którego na niektórych trasach użycie przyciągania - ratuje nam 
życie (czyt. nie spadniemy w otchłań) bądź też jadąc po górę - 
przyciąganie zwiększa naszą prędkość 

-------
Zielone
-------

Na tym polu uzupełniany jest zapas mocy - potrzebnej do szybszej jazdy - im większy zapas tym z większą prędkością się poruszamy


CHEATY

Ukończ jakąś trasę abyś mógł się wpisać na listę najlepszych, 
teraz podaj jeden z poniższych kodów:

Kod: RETRO 

Teraz dzwięk będzie nadawany w 8-bit`owym systemie 

Kod: AUTOM 

Kiedy będziesz używać TURBO RAM, załączy ci się AUTOPILOT.

Kod: JOHNM 

Ten kodzik zmienia nazwy wszystkich broni oraz przedmiotów na: 
"Malkovich".

Kod: GHOST 

Każdy pojazd oraz power-up staje się niewidoczny. Jedynie cienie 
są widoczne


Kod: MISSI 

Wszytkie zebrane power-upy zmieniają się w Triple Missiles. 

Kod: TURBO 

Podobnie jak wyżej tyle ze wszystko zmienia się w Turbo Rams. 


Odblokowanie wszytkich tras i pojazdów
W Main Menu, podświetl Vehicle Select (nie wchodz!). Teraz 
naciśnij i trzymaj X + Y następnie wpisz poniższy kod:

Góra, Lewo, Dół, Prawo (2x), Góra, Dół, Prawo.
 

 

Copyright C 2002-2003 M@jk. Wszelkie prawa zastrzeżone. Site design by LaGranda. Best view 1024x768