::::::::::::::::::::::::::::::::: ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: :::::::::::: P S Y CH I C F O R C E ::::::::::: ::::::::::::: 2 0 1 2 ::::::::::::: ::::::::::::: FAQ ::::::::::::: ::::::: ==================================================== PSYCHIC FORCE 2012 Twenty Twele (DREAMCAST) PORADNIK Autor Poradnika: Rolly (mail:rolly-p@wp.pl & nash.dc@poczta.fm) Typ Gry: 3D FIGHTER Developer: TAITO Liczba Bloków na VMU: 9 bloków Liczba Graczy : 1 - 2 Obsługuje : Pad,VMU,Vibration Pack,Arcade Stick Rok Prodkcji : 2001 Ilość GD : 1 (PAL i NTSC JAP) ==================================================== SPIS TREŚCI ( NAJLPEPSZA I DOKŁADNA CZCIONKA TO TAHOMA 10 ) : 1. Podstawy gry i opis pada. 2. Opis postaci i zagarania. 3. Bonusy. 4. Kontakt i info. ==================================================== 1.PODSTAWY GRY I OPIS PADA. ==================================================== HISTORIA GRY: W 2010 Keith i Burn zostali pokonani przez zawdników.W 2012 Keith utwarza grupę Neo Noa,która ma bronić pokoju na świecie.W tym samym czasie Richard Wong tworzywy własną grupę Army Of Psychiccers i chce zniszczyć całą ludzkość.Starcie tych dwóch grup będzie nieunknione.Pozatym wiele postaci pozna swoją przeszłość oraz poznają prawdę o swoim pochodzeniu. OPIS PADA (kierunki w tej grze są pojęciem względym,gdyż wszsytko zależy od tego gdzie stoimy,dlatego kierunki przedstawiłem w ten sposób) : góra góra/lewo o o góra/prawo \ / lewo o-- o --o prawo / \ dół/lewo o o dół/prawo dół 360 ' - całe kółko na padzie 180 ' - połowa kółka na padzie G - czyli Garda L - czli Lekki Atak S - czyli Silny Atak Start - pausa gry X+Y+A+B+Start - reset gry OGÓLNE ZASADY GRY: Z boku planszy mamy dwia paski o rożnych kolorach (zarówno pierwszy jaki i drugi gracz).Górna połowa to nasze życie czyli LIFE GAUGE,a dolna częśc to energia Psy czyli PSY GAUGE.Aby wykonać jakiś specyficzny cios będziecie potrzebowali właśnie tej energi PSY,bez niej nic nie zrobicie z wyjątkiem combosów i małych kul energetycznych.Energi PSY może być nabita poprzez PSYCHO CHARGE (G + L + S) lub gdy nie będziemy wykonywaćżądnych ruchów.Natomiast komędą 360 ' + G + L + S wykonamy HYPER CHARGE dzięki której zwiększy swoją siłę ataków ciosów oraz pojemność PSY GAUGE ale niestety auomatycznie zmniejszymy sobie życie więć uważajcie!! Walka odbywa się w zamkniętym kwardacie.Który służy do masakrownia postaci przy ścianie.Można go rozwalić!! Wystrczy w ostatniej rundzie wykonać mocny cios i przeciwnik musi polecieć albo na lewą albo na prawą stronę kwadratu,inaczej ściana nie pęknie!!! - Ściany - Sciany służą do używania combosów na posatciach oraz przydają się do niektórych ciosów gdyż wróg niema gdzie uciec dzięki czemu możemy naprawdę wyprowadzić niezłą serię kończąc ją np.Rzutem.Ważnym elementem jest także to,że postać która udeży w ścianę ma chwilowego Stuna.A wiecie co to znaczy:-) - Bariery - Bariery służą nie tylko do blokowania potężniejszych kuli energetycznych i atakó ale także przydają się gdy znajdziemy się pod ścianą a wróg zacznie zalewać na seriami ciosów.Wykonując barierę odrzucimy go na bezpieczną odległość.Barierą możęmy także zadać obrażenia jeśli jesteśmy blisko postaci i dodatkowo dodajemy małego Stuna. OTO OPIS DOSTĘPNYCH GARD ORAZ JAK JE WYKONAĆ: - Normal Guard - Wciśnij G Ta garda powoduje blokowanie podstawowych ciosów,combosów i małych kul energetycznych wykonanych poprzez wciśnięcie L lub S. - Barrier Guard - 360 ' + G Tą blokadą zablokujesz wszystkie ciosy i uderzenia.Niestety redukuje ona energię PSY.Gdy wróg jest blisko i wykonasz tą barjerę odrzucisz go na dalszą odległość. - Retreat Barrier - o-- --o + G Tą barjerą zatrzymasz się gdy będzeisz leciał na ścianę i szybko odzyszkasz nad nią kontrolę.Przez chwile zapali się takę BArrier Guard.Pamiętajcie,żę po nokaucie musicie trzymać blok. Psy: 50% OTO OPIS WSZYSTKICH UŻYTECZNYCH RUCHÓW: - Normal Dash - Dowolny kierunek + L + S Ta kombinacia powoduje szybkie poruszanie się po planszy dzieki czemu unikinemy ciosów. - Quick Dash - L + S Tą kombinacją możęcie poruszać się po planszy z tą różnicą,ze szybkość jest znacznie większa i zawsze znajdziemy się blisko wroga,wiec możemy już go katować.Ten ruch powoduje także odbicie małych kul energetycznych wykonanych pod L lub S. - Slide Dash - o-- --o + L + S Tą kombinacją wykonasz jakby side step czyli unik w bok. - Psycho Charge - G + L + S Tą kombinacją zwiększamy swoją Energię PSY. - Hyper Charge - 360 ' + G + L + S Tą kombinacją zwiększamy pojemność Energi PSY oraz siłę ataku naszej postaci(POW) ale zmneijszamy sobie ilość życia (LIFE). - PSY Impluse - Naciskaj L lub S szybko kilka razy Gdy wróg zacznie cię masakrować pod ścianą i znokautuje cię kilka razy,możesz uratować się jakby kontrującą barierą.Ta bariera zadaje także obrażnia wrogowi!!!! Psy: 25% - Barrier Break - --o + S Ten ruch działa gdy oboje zawodników jest niedaleko siebie i mam za zadanie zniszczyć Barierę obroną wroga.Cios ten zadaje obrażenia ale może być zblokowany przez Normalą Gardę. Psy: 50% - Rzut - Blisko postaci G + L Wykonasz rzut w zależności od posatci.Można łączyć go z combosami!!! Podstawowe comba mogą być wykonywane z bliskiej odległości i różnią się od siebie ze względu na wage postaci.Oto opis: - Waga lekka postaci - L, L, L, L L, S, Special L, S, L, Special L, L, S, Special - Waga średnia postaci - L, L, L L, S, Special L, L, S, Special - Waga ciężka postaci - L, L S, Special L, S, Special L, S, S Aby wykonywać inne comba np. z daleka wystarczy poznać specyfikę wszystkich ciosów,gdyż wszsytko zależy od ich zasięgu szybkośći itp.Np. wykonajcie Setsuną : S potem o-- --o +L .Widzicie na tym polega nabijanie jak najwięcej Hit.Ważna jest także ściana gdyż przy niej postać nie ucieknie nam daleko więć możemy jeszce bardziej przedłużyć combosy nawet do 6 - 7 Hit !! Wysatrczy comba kończyć np. rzutem ! OPIS TRYBÓW: - Arcade Mode - W tym trybie zmierzycie się z postaciami aby pobić rekord czasu gry.POdczas gry może dołączyć się drugi gracz. - Story Mode - W tym trybie pozamy historię postaci,przeplataną animacjami CG. - Training Mode - Tutaj możemy sobie potrenować ciosy i ustawić dowolne kombinacie walki. - VS Human Mode - W tym trybie pogramy z dygim graczem,czyli będzie można skopać tyłek żywej osobie ;-). - VS Com Mode - Tutaj możemy powalczyć z dowolnie wybranym wrogiem,kierowanym przez CPU. - Watch Mode - Tutaj możemy zobaczyćjak walczą postacie sterowane przez CPU.Najlepeije ustawić najwyższy poziom trudnośći w Opciach. - Options Mode - Tutaj możemy usatwić wszystkie opcje związane z grą. - Records - Tutaj możemy zobaczyćwszystkie rekordy z gry zarówno dla jaki i dwóch graczy. WYBÓR TRYBU WALKI: - Normal - Ten tryb to zero pomocy wszystko wykonujemy manulanie. - Beginner - W tym trybie energia PSY przybywa automatycznie jeśli nieruszamy się postacią.Komputer pomaga nam także w wykonaniu gardy,których ilosć możemy ustawić. ==================================================== 2. OPIS POSTACI I ZAGRANIA. ==================================================== --------------------- MIGHT --------------------- Master of Lightning Imię : Might Grupa : Brak Typ : Waga lekka Wiek : 16 --------------------- Electrigger S lub --o --o + S Psy : 30% Obrażenia : 200 Zmiana Kierunku Electrigger Podczas tego ciosu przytrzymaj S. Psy : 0% Magnet Anchor 180 ' + L Psy : 30% Lightning Hound o-- --o + L Psy : 40% Podczas tego ciosu przytrzymaj (podczas Lightning Hound, Max. 2 razy) Dowolny kierunek + L Psy : 40% Lightning Sword 180 ' + S Psy : 40% Thunder Break o-- --o --o + L Psy : 45% Zwiększa parametry wybranych ciosów!!.Efekt znika gdy Might dostanie obrażenia. Oto te ciosy: Magnet Anchor - szybszy,większy zasięg Lightning Hound - szybszy,większy zasięg Lightning Sword - większy miecz i zasięg jego uderzeń Excursion - szybszy,większy zasięg Excursion o-- --o --o + S Psy : 60% --------------------- PATTY --------------------- Master of Tone Imię : Patricia Myars Typ : Waga lekka Płeć : Kobieta Wiek : 15 --------------------- Holy Whisper S lub --o --o + S Psy : 30% Obrażenia : 160 Prelude Key (Max. 8 kluczy) o-- --o + L Psy : 20% Obrażenia : 0 (Daje 210 kiedy eksploduje) Eternal Harp o-- --o --o + L Psy : 50% Obrażenia : 0 Wszystkie klucze na planszy wybuchają. Sweet Tone 180 ' + L Psy : 0% Obrażenia : 0 Resonance 180 ' + L Psy : 20% Obrażenia : 0 Sonic Rhapsody 180 ' + S Psy : 40% Obrażenia : 200 Dobry cios na niszczenie ścian. Reverse Noise o-- --o + S Psy : 45% Obrażenia : 160 Tworzy barierę która kontruje każdego Fireballa. Holy Purge --o --o + L Psy : 90% Obrażenia : 0 Saint Requiem o-- --o --o + S Psy : 80% Obrażenia : 180 + 129 Patty otacza się wieliką barierą która atakuje wroga oraz w tym samym momęcie chroni ją przed Fireballami. --------------------- WENDY --------------------- Master of Wind Imię : Wendy Ryan Grupa : Brak Typ : Waga lekka Wiek : 17 --------------------- Air Crescent S lub--o --o + S Psy : 30% Obrażenia : 180 Air Slasher o-- --o + L Psy : 40% Obrażenia : 170 + 119 Vortex Stream --o --o + L Psy : 45% Obrażenia : 300 Slipheed Dance o-- --o --o + L Psy : 50% Obrażenia : 0 Zwiększa szybkosć Wendy. Mirage Step 180 ' + L Psy : 50% Obrażenia : 0 Wendy teleportuje się blisko wroga. Tri-Crescent 180 ' + S Psy : 50% Obrażenia : 160 + 112 + 79 Tri-Crescent Split (po ciosie Tri-Crescent) 180 ' + S Psy : 0% Obrażenia : - Wendy tworzy 3 koła i zmienia swoją pozycję ruchową. Earth Gale o-- --o --o + S Psy : 70% Obrażenia : 140 +... --------------------- GENSHIN --------------------- Magic User Imię : Genshin Kenjoh Typ : Waga lekka Grupa : Brak Wiek : 82 --------------------- Kikakon S lub--o --o + S Psy : 30% Obrażenia : 180 Gouraishyu 180 ' + L Psy : 40% Obrażenia : 220 Ren-enhu (Maximum 5) o-- --o + L Psy : 30% Obrażenia : 190 Gohoukyaku --o --o + L Psy : 30% Obrażenia : 260 Hugoshyutsu 180 ' + L + S Psy : 70% Obrażenia : 120 + 84 +... Genshin zrobi countera tym ciosem. Kingourun o-- --o + S Psy : 40% Obrażenia : 26x10 Pierścienie które pojawią się obok Genshina,będą atakować wroga jeśli jest blisko. Jyuubakusatsu o-- --o --o + S Psy : 60% Obrażenia : 50 Extra-1 (potem można) o / --o o-- \ o + L + S, G + L, G + L + S | o o | Psy : 0% Obrażenia : 350 Extra-2 (potem można) | o o-- --o o | + G + L, L + S, G + L + S o / \ o Psy : 0% Obrażenia : 350 --------------------- CARLO --------------------- Master of Water Imię : Carlo Belfrond Typ : Waga średnia Grupa : Noa Wiek : 24 --------------------- Hydro Spiral S lub --o --o + S Psy : 30% Obrażenia : 180 Aqua Javelin 180 ' + L Psy : 40% Obrażenia : 0 Flow Press L lub S Psy : 0% Obrażenia : 220 Carlo wali kulą wody. Naciśnij L lub S a zatakuje wodą. Aqua Gimlet 180 ' + S Psy : 50% Obrażenia : 240 + 84 + 59 Hydro Blade o-- --o + S Psy : 40% Obrażenia : 140 + 99 + 68 Carlo tworzy barierę która go chroni. Bubble Mine (Maximum 1) o-- --o --o + Light Psy : 50% Obrażenia : 10 +... Carlo tworzy Bombla w którym może uwięzić wroga,wróg dostaje obrażenia jeśli w nią wpadnie. Hydro Trap o-- --o + L Psy : 45% Obrażenia : 350 Counter na atak fizyczny czyli nie PSsy. Serpent Press o-- --o --o + S Psy : 80% Obrażenia : 10x9 + 290 --------------------- REGINA --------------------- Master of Fire Imię : Regina Belfrond Typ : Waga średnia Grupa : Noa Wiek : 22 --------------------- Blaze Shot S lub --o --o + S Psy : 30% Obrażenia : 200 Split Podczas Blaze Shot, przytrzymaj S i puść. Psy : 0% Obrażenia : 60 +... Spark Rain o-- --o + L Psy : 40% Obrażenia : 200 + 140 +... Hyper Napalm 180 ' + S Psy : 40% Obrażenia : 280 Explode Naciśnij S Psy : 0% Obrażenia : 220 Flare Blast o-- --o + S Psy : 40% Obrażenia : 56x5 Reggina tworzy barierrę,jeśli przeciwnik się na nią natchnie otzryma 5 hit combo. Burst Whip 180 ' + L Psy : 40% Obrażenia : 160 +... Można kierować tym biczem z ognia. Flame Chaser o-- --o --o + L Psy : 45% Obrażenia : 160 +... Atomic Burner o-- --o --o + S Psy : 80% Obrażenia : 15x25 --------------------- GATES --------------------- Cyborg Imię : Gates Oltman Typ : Waga cięzka Grupa : Noa Wiek : 39 --------------------- T.O.W Missle S lub --o --o + S Psy : 30% Obrażenia : 180 Stun Spark o-- --o + L Psy : 40% Obrażenia : 160 + 112 Plasma Cannon 180 ' + L Psy : 45% Obrażenia : 0 G Cracker --o --o + L Psy : 40% Obrażenia : 260 (lub 180 +... po ekspolzji) All Range Missile o-- --o --o + Strong Psy : 50% Obrażenia : 180 + 126 + 89 + 63 +... Boost Arm 180 ' + S Psy : 30% Obrażenia : 220 Double Boost (szybko zrób po Boost Arm) 180 ' + L Psy : 30% Obrażenia : 380 Pile Banger (szybko zrób po Boost Arm) 180 ' + S Psy : 30% Obrażenia : + 126 --------------------- EMILIO --------------------- Master of Light Name : Emilio Michaelov Group : Army Type : Light weight Gender : Male Age : 16 Shining Arrow S lub --o --o + S Psy : 30% Obrażenia : 160 Prism Reflector (Maximum 5) o-- --o + L Psy : 20% Obrażenia : 0 Reflector Dash (Maximum 1) --o --o + L Psy : 40% Obrażenia : 0 Seeker Ray 180 ' + L Psy : 40% Obrażenia : 180 +... (Zależy od wykonanych ciosów Reflector) Direct Shooting (podczas ciosu Reflection) Wciśnij G Psy :0% Obrażenia : - Prism Seal 180 ' + S Psy : 40% Obrażenia : 290 Angel Halo o-- --o + S Psy : 50% Obrażenia : 0 Emilio więzi wroga i zmnijsza szybkosć ruchów wroga. Arch Angel o-- --o --o + S Psy : 80% Obrażenia : 30x13 Można kierować tym ciosem. Trinity Ray o-- --o --o + L Psy : 90% Obrażenia : 180 +... (po ciosie Reflector) Direct Shooting (podczas Reflector) Wciśnij G Psy : 0% Obrażenia : - --------------------- SETSUNA --------------------- Master of Darkness Imię : Setsuna ???? Typ : Waga średnia Grupa : Army Wiek : 27 --------------------- Darkside Soul S lub --o --o + S Psy : 30% Obrażenia : 40x4 Dark Wedge o-- --o + L Psy : 40% Obrażenia : 210 + 147 Mirrors Coffin o-- --o + S Psy : 50% Obrażenia : 150 + 150 Negative Drain --o --o + L Psy : 45% Obrażenia : 240 Setsuna wysysa życie wrogowi i dodaje je sobie.Musisz być blisko wroga. Shady Cloud o-- --o --o + L Psy : 40% Obrażenia : 0 Setsuna po tym ciosie zasysa od wroga Energie PSY! Daggers Shadow 180 ' + L Psy : 40% Obrażenia : 180 +... Limit Daggers Podczas ciosu Daggers Shadow trzymaj L Psy : 0% Obrażenia : - Black Sun 180 ' + S Psy : 70% Obrażenia : 300 Gigantic Sun During Black Sun, hold S Psy : 0% Obrażenia : 301-359 Można chargować (trzymać dłużej lulę) co zwiększy obrażenia.Można nią kierować. The Darkness o-- --o --o + S Psy : 100% Obrażenia : 0 Po tym ciosie PSY wroga nie zwiększa się.Setsuna także staje się niewidzialny podczas DASH. --------------------- GUDEATH --------------------- Master of Gravity Imię : Gudeath ???? Typ : Waga ciężka Grupa : Army Wiek : 33 --------------------- Gravity Bullet S lub --o --o + S Psy : 30% Obrażenia : 180 Aby zostawić element tego ciosu na arenie przytrzymaj S. Psy : 0% Obrażenia : - Meteor Hammer o-- --o + L Psy : 30% Obrażenia : 240 Asteroid Belt 180 ' + S Psy : 70% Obrażenia : 50 each Satelite Fall - Single fire (po ciosie Asteroid Belt) 180 " + S Psy : 0% Obrażenia : 120 Satelite Fall - Volley fire (po ciosie Asteroid Belt) 180 ' + L + S Psy : 0% Obrażenia : 120 + 84 + 59 + 42 + 21 Przywołanie jakby bariery,którą dodatkowo można atakować.Wciskajcie tylko bojętne klawisze! Shaving Wall o-- --o --o + L Psy : 60% Obrażenia : 140 + 140 Może być jako rzut. Meteor Butcher 360 " + Light (muisz być blisko wroga) Psy : 70% Obrażenia : 120 + 120 + 120 Może być jako rzut. Gravity Infinity o-- --o --o + S Psy : 90% Obrażenia : 120 + 84 + 59 + 42 + 21 +... Czarna dziura,która zasysa wroga.Jeśli wróg do niej wpadnie jest atakowany. --------------------- KEITH --------------------- Master of Ice Imię : Keith Evans Typ : Waga średnia Grupa : Noa Wiek : 19 --------------------- Frigid Lance S lub --o --o + S Psy : 30% Obrażenia : 180 Frigid Spear o-- --o + L Psy : 40% Obrażenia : 240 Frigid Spine o-- --o + S Psy : 50% Obrażenia : 280 Barriera ochronna. Frigid Prison 180 " + L Psy : 45% Obrażenia : 0 Keith zamraża wroga,który nie może się ruszać! Frigid Shell o-- --o --o + L Psy : 60% Obrażenia : 0 Keith tworzy barierę dzięki której omijaj go wszystkie kulami PSY. Blizzard Tooth o-- --o --o + S Psy : 50% Obrażenia : 360 --------------------- WONG --------------------- Master of Time Imię : Richard Wong Typ : Waga średnia Grupa : Army Wiek : 36 --------------------- Genwaku no Kiseki S lub --o --o + S Psy : 30% Obrażenia : 180 Sword appears behind opponent Przytrzymaj i puść S (podczas ciosu Genwaku no Kiseki) Psy : 0% Kyokuu no Gen-ei --o --o + L Psy : 40% Obrażenia : 0 Gdy trafi Wong teleportuje się w głąb planszy. Imashime no Senrei --o --o + L Psy : 35% Obrażenia : 240 Twelve Swords (można dodawać prawie po wszystkich ciosach) o-- --o --o + L + S Psy : 15% Obrażenia : 10x12 + 240 Jigen no Matataki o-- --o + L lub S Psy : 40% Obrażenia : 0 Faint o-- --o + L lub S Psy : 15% Obrażenia : 0 Wong teleportuje się w inne miejsce.Powtórzenie kombinacji powoduje jego powrót do walki. Unmei no Sentaku 180 ' + L lub S Psy : 30% Obrażenia : 0 Wong rozdziela się na dwóch !!!Po trafieniu kopia znika. Senritsu no Hukusen o-- --o --o + S Psy : 40% Obrażenia : 240 Youkyuu no Sasoi 360 ' + L Psy : 100% Obrażenia : 0 Wong zwalnia wszystkie akcje wroga wroga na 3 - 4 sekundy. Cios ten nie działa na wroga grającego Wongiem. Kanzen na Sekai 360 ' + S Psy : od 100% do 200% (zużywa całe PSY) Obrażenia : 0 Wong zatrzymuje czas i wroga na 2 - 4 sekundy w zależnośći ile mamy PSY. Cios ten nie działa na wroga grającego Wongiem. --------------------- BURN --------------------- Grandmaster of Fire Imię : Burn Griffis Typ : Waga średnia Grupa : Brak Wiek : 20 --------------------- Flame Shoot S lub --o --o + S Psy : 30% Obrażenia : 180 Burning Trail --o --o + L Psy : 40% Obrażenia : 260 Exploder o-- --o + L Psy : 40% Obrażenia : 180 + 126 +.. Burst Hand 180 ' + L Psy : 50% Obrażenia : 320 Triangle Heat 180 ' + S Psy : 45% Obrażenia : 0 Explode (podczas ciosu Triangle Heat) 180 ' + S Psy : 0% Obrażenia : 260 Burn łaqpie wroga w pułapke.Można włożyć poitem cios. Nova Flare o-- --o --o + L Psy : 0% Obrażenia : 0 Nova Flare Shot S lub --o --o + S Psy : 0% Obrażenia : 210 Dobry szybki cios,który nie zużywa PSY! God Phoenix o-- --o --o + S Psy : 90% Obrażenia : 360 ==================================================== 3. BONUSY. ==================================================== - UKRYTE POSTACIE - Wong : Skończ tryb Story wszystkimi postaciami (minimalna ilość rund to jedna) lub graj przynajmniej 18 godzin. Keith : Skończ tryb Arcade wszystkimi postaciami (minimalna ilość rund to dwie) lub graj przynajmniej 18 godzin. Burn : Skończ tryb Story Wong'iem i Keith'em (minimalna ilośćrund to dwie) lub graj przynajmniej 18 godzin. Silver Emilio : Zagaraj Emilio 30 razy lub graj przynajmniej 16 godzin.Przy wyborze postaci naciśnij na zwykłym Emilio "X". Golden Emilio : Zagaraj Emilio 50 razy lub graj przynajmniej 18 godzin.Przy wyborze postaci naciśnij na zwykłym Emilio "Y". UKRYTE SCENERIE WALKI: Oto dodatkowe scenerie dostępne w trybie VS. Sceneria Palace : Odblokuje się gdy Wong bedzie już grywalny. Sceneria Noa : Odblokuje się gdy Keith bedzie już grywalny. Sceneria Midnight : Odblokuje się gdy Burn bedzie już grywalny. Psychic Zone - Sceneria Silver Emilio : Tak też jest ta sceneria !!! Odblokuje się gdy Silver Emilio bedzie już grywalny. Inne pierdółki : Niektóre postacie mają specialne rozmowy jeśli napotkają na siebie.Np. Reggina i Carlo.Są to przeważnie powiązania z trybu Story. Inne intro Oprócz standardowego intro Might i Emilio,gdy odblokujesz Keith'a i Burn'a pojawi się druga wersja otwierająca grę.Poczekajcie chwile i sami zobaczcie. Walcz dwoma Keithami i spauzuj grę a usyłyszysz dziwny okrzyk! Walcz dwoma Wongami i spauzuj grę a usyłyszysz dziwny okrzyk! Walcz dwoma Setsunami i spauzuj grę a usyłyszysz dziwny okrzyk! ==================================================== 4. KONTAKT I INFO. ==================================================== Mam nadzieje,że poraddnik będzie dla was użyteczny.Psychic Force 2012 może nie należy do czołówki bijatyk,ze względu na inny rodzaj walki ale warto w nią pograć,szczególnie że daje dużo frajdy.Grafika i muzyka prezentuje się troszkę lepiej niż w Rival Schools.Spróbujcie troszkę innej zabawy a napewno się zawiedziecie. Moja ocena to mocne 7.5/10.Poradnik jest dośtępny jedynie na stronie DC FANS ( www.dcfans.prv.pl) i nie może być używany w całóśći lub framgmentach na innych www bez mojej wiedzy.Wszystkie pytania ślijcie na mój mail ( rolly-p@wp.pl ). Stronki w necie: www.taito.co.jp --------------------- AUTOR: --------------------- (c) Copyright 2005 ROLLY