SEGA DREAMCAST SITE

SOLUCJE:
Power Stone 2 [ by
Cody ]


1. Podstawowe info
2. Przedmioty (bronie itp.)
3. Areny
4. Bossowie

 

1.Podstawowe info:

 

  • Z uwagi na to, ze w Power Stone musimy zarowno walczyc, jak i rzucac przedmiotami, dlatego niektorym przyciskom przypisano podwojne funkcje.
  • PS2 jest gra multiplayer, wiec nie kladziono tu zbyt duzego nacisku na indywidualne ciosy dla poszczegolnych postaci. Wiekszosc ciosow wykonuje sie identycznie dla wszystkich, a roznica polega tylko na sposobie w jaki dana postac to robi.
  • Transformacja Power Drive odbywa sie automatycznie po wzieciu 3 gemow. W trybie tym masz dostep to zwykych atakow (nowych oczywiscie)-X,Y,B, jak i specjali (power fusion).
    Oznaczenia:
    X- atak1, rzucanie wzietymi wczesniej przedmiotami Y- atak2
    B- atak2, branie przedmiotow (skrzynki, bron), rzucanie, przechwytywanie lecacych w twoja strone przediomtow (skrzynki), uzywanie elementow otoczenia (czolgi, dzialka itp.)
    A- skok
    A+X (albo L)- Power Fusion 1 ŕ wykonalne tylko w trybie Power Drive
    A+B- (albo R)- Power Fusion 2 ŕwykonalne tylko w trybie Power Drive

     

  • Podstawowe ciosy i zagrywki:
    -podwojny skok- 2A (raz aby wybic sie do gory, drugi aby ponownie sie podbic)
    -odbijanie sie od scian- naskok na sciane, a nastepnie A
    -atak z powietrza/od sciany- kiedy jestes juz w powietrzu Y/B / stojac blisko sciany Y/B Nota- czynnosci te mozna mieszac, np. odbicie od sciany, a nastepnie atak z powietrza
    -air recovery- kiedy dostales np. z bazooki i spadasz na ziemie, wcisnij A zeby otrzasnac sie i podbic do gory
    -recovery- metoda na szybkie wyrwanie sie w sytuacjach:
    >jestes zamrozony
    >wszedles w postawiona przez kogos pulapke na niedzwiedzie
    >ktos cie podniosl
    >wypiles nie z tego dzbanu (chwilowe zamroczenie)
    >jestes w bance mydlanej
    >gdy podczas spadania (Blue Sky Arena) ktos cie uderzy
    >gdy ktos wrzuci ci dzban na glowe (Dark Castle Arena)
    >kiedy Pharaoh Walker spadnie na ziemie (stomp)
    >kiedy ktos uzyje przeciwko tobie trabki
    >kiedy finalowy boss potraktuje cie lawa wtedy nalezy szybko naciskac Lewo ßŕ Prawo + jakis przycisk, np. X
    -kombinacje ciosow:
    >podstawowa-X,X,X,X
    >mieszana- X,X,B,B
    - wykorzystywanie pali- na arenach czesto znajduja sie dlugie, wystajace z ziemi pale. Moga nam posluzyc jako bron na kilka sposobow. Blisko nich nalezy wcisnac Y, aby bohater rozkrecil sie i zaatakowal przeciwnika. Co silniejsze postacie (np. Gunrock, Galuda, czy Gourmand) potrafia wyrywac takie pale i okladac nimi gosci. W ostatecznosci mozna na nie wskoczyc i przeczekac ciezkie chwile (np.kiedy gosciu dopadl czolg i szaleje). Kiedy jestes w formie Power Drive mozesz spokojnie wyrywac pale.

    2.Przedmioty:

    Nota: kiedy trzymamy jakis przedmiot, nad nasza energia pojawia sie malutki pasek obrazujacy uzywalnosc posiadanej broni. Kiedy trzymamy bron biala (np. miecz) wtedy pasek ten zmniejsza sie. Jest to czas przez ktory mozemy jej uzywac. Po jego skonczeniu bron znika. Natomiast kiedy mamy bron palna, pasek obrazuje nam ile jeszcze amunicji/uzyc nam zostalo.
    Wszystkich przedmiotow w grze jest ponad 130, dlatego opisze tylko te najczesciej spotykane i uzywane:
    Bron:
    Duza bomba (7 sek.)- mozesz ja wziasc i cisnac w przeciwnika, lub tez poczekac az ktos po 7 sek. znajdzie sie w jej poblizu. Nigdy nie rzucaj w oponenta znajdujacego sie blisko ciebie-boom.
    Srednia bomba (5 sek.)- identyczna jak duza, z ta jednak roznica, ze ma tylko 5 sek. do wybuchu i ma mniejsza sile razenia.
    Mala bomba (4 sek.)- najmniejsza z calej gamy bomb.
    Rozdzka zamrazajaca- zamraza przeciwnika na ok. 3 sek., dzieki czemu staje sie on otwarty na ataki. Przy tym zabiera troche energii.
    Pulapka na niedzwiedzie- wystarczy postawic ja w miejscu najczesciej odwiedzanym przez oponenta, a na pewno ktos sie na nia nadzieje. Uwazaj, poniewaz ty tez mozesz na nia wpasc. Drugim rozwiazaniem, o wiele skuteczniejszym, jest wyskoczenie do gory i cisniecie nia w najblizszego goscia.
    Pistolet (6 naboi)- podstawowa bron strzelna, nie robiaca na przeciwniku wiekszego wrazenia. Na plus mozna zaliczyc strzelanie w biegu.
    Mlot gumowy- sluzy do chwilowego zamroczenia przeciwnika. Jednakze nie nalezy do przedmiotow zbytnio ofensywnych.
    Mlot drewniany- od swojego gumowego odpowiednika rozni sie tylko kolorem i zwieszona sila.
    Rozdzka Voo Doo (5 uzyc)- zamienia przeciwnika w figurke pandy na kilka sekund, przez co latwo go wtedy dobic. Oczywiscie przez zamrozenie ofiara traci troche energii.
    Gumowy kij- bardzo dobra bron na duza odleglosc. Dzieki właciwoci do rozciagania sie na duze odleglosci, mozna nim rozstawic ludzi po katach, w co mniejszych pomieszczeniach.
    Miecz- bardzo dobra bron biala, przy tym szybka. Polecam na pierwszego boss'a i drewnianych poslancow pod koniec gry (patrz "Bossowie").
    Miecz bojowy- drugi rodzaj miecza w grze, nie rozni się zbytnio od poprzedniego. Polecam.
    Megafon- z broni tej wystrzeliwane sa gloski na dosc duza odleglosc. Raczej kiepska to bron, ale zawsze.
    Vulcan (2 serie)- znany i lubiany. Dosc dobry w dzialaniu, ale nie polecam na bliskie starcia z powodu dlugiego czasu na rozkrecenie.
    Koktajl Molotova- butelka z benzyna o wlasciwosciach palacych. Wystarczy rzucic w oponenta, aby ten zaplonal z wrazenia-burn mother#$%^! Po rozbiciu sie na ziemi, przez chwile jeszcze bedzie palil się plomien.
    Miotacz ognia- swietna bron. Najlepsza na bliskie starcia z kilkoma na raz.
    Trojzab- bron biala przydatna do walki z bliska. Wystarczy nakluc typa i przerzucic do tylu.
    Lanca- podobnie jak trojzab, tyle tylko ze l. mozna znalezc tylko w stage'u Dark Castle, wiszaca na scianie w dwoch egzemplarzach. Poza tym po nakluciu oponent przezrzucany jest dwa razy, a nie raz. Magiczny miecz samurajski- do znalezienia tylko na stage'u Dark Castle, na podstawce w lewej czesci pomieszczenia. Ta biala bron miota fale na odleglosc, niszczac szkrzynki i wszystko co stanie jej na drodze.
    Bazooka (5 pociskow)- silna, a zarazem szybka bron na dystans, a takze na bliskie spotkania-nie musisz sie bac wybuchu, nie zrani cie.
    Pistolet pulsacyjny- wypuszcza wiazki pierscieni o duzej sile razenia. Jeden z najlepszych.
    Karabin trojstrzelny (7 serii po 3 pociski)- posiada 3 lufy, dzieki czemu z latwoscia mozna ustrzelic najbardziej ruchliwego oponenta.
    Karabin na banki- wytwarza banki, które unosza przez chwile przeciwnika w powietrzu. Jednak nie czynia mu one wiekszych szkod w zasobach energii. Dobry na atak zmasowany, kiedy moze dac ci chwile na dostanie sie po np. brakujacy gem.
    Gaz-rurka- bron typu "bij-zabij" na bliskie spotkania.
    Metalowy odwaznik- nalezy cisnac nim w przeciwnika, a na kilka sekund bedzie go miał przyczepionego do nogi, co uniemozliwi mu szybkie poruszanie i skoki.
    Tarcza- jezeli trzymasz tarcze, obroni ona kilka atakow skierowanych w ciebie.
    Pantera- fajna sprawa. Pierwszemu kto dopadnie pantere, bedzie mu ona posluszna. Tzn. bedzie atakowala najblizszego tobie wroga.
    Deskorolka- przydaje sie do ucieczki przed glazem w Tomb Arena, a poza tym mozna przy jej uzyciu szybciej sie poruszac i atakowac.
    Topor- swietna bron na pierwszego Boss'a. Przydaje sie takze do walki na bliska odleglosc.
    Parasol- to raczej bron, jezeli nie masz nic innego pod reka. Inaczej sytuacja wyglada w Blue Sky Arena, gdzie spadajac musisz zlapac parasol, zeby nie stracic energii przy upadku. Nota: Na stage'ach można znalezc wiele pszysmakow, które mniej, lub bardziej odnawiaja nam energie. Sa to: jablko, tort, pieczen, banany, hamburger, ser, pieczony swiniak (serio :)) i inne.
    Bronie dodatkowe (patrz karty):
    Rozdzka ognista- wygladem przypomina rozdzke do zamrazania, ale jest czerwona. Natomiast dzialaniem przypomina miotacz, z ta roznica, ze plomienie wychodza na trzy strony i nie ciaglym ogniem, a z przerwami. Cena 50000G
    Spray- calkiem nowatorski przedmiot. Po spryskaniu nim przeciwnika, ten nie bedzie mogl przez chwile brac zadnych przedmiotow.
    Wachlarz- strasznie kiczowata bron biala. Jedna z najslabszych. Cena 50000G
    Kosa- swietna bron zadajaca podobne obrazenia jak np. topor, tyle, ze o znacznie wiekszym zasiegu.
    Mlot 100T- nie trudno go nie zauwazyc na arenie. Ten gigantyczny mlot robi nieprawdopodobne zniszczenia w zasobach przeciwnika.
    Tornado- po rzuceniu tym w kierunku goscia, zaczynaja sie rozkrecac trzy male tornada, ktore podbijaja go. Cena 40000G
    Granat- wydawaloby sie ze granat moze niezle namieszac. Niestety robi tylko duze boom, a poza tym niewiele. Cena 40000G
    Trabka-przypomina megafon, ale wyrzuca nutki, ktore na pewien czas ogluszaja przeciwnika. Cena 50000G
    Fajerwerki- wystarczy cisnac w przeciwnika, aby tego eksplodowalo. Przydatne. Cena 15000G
    Ryba- zastepuje tutaj chyba maczuge. Ma bardzo silnego kopa, polecam na walke z bliska.
    Dzida- w walce stosuje sie ja podobnie jak gumowy kij. Wydluza sie ona na odleglosc i przekluwa typa na wylot. Cena 30000G
    Dzban- swietny wynalazek. Kazdy kto wypije z tego dzbanu bedzie przez chwile odporny na wszelkie ataki. Cena 90000G
    Diament- po wzieciu tego diamentu postaci rosna uszy i ogon. Trwa to az do konca rundy. Nie bardzo wiem czemu ma to sluzyc (??).
    Laser- wystrzeliwuje fioletowy promien laserowy o sredniej sile razenia. Mozna uzywac w biegu. Cena 120000G
    Poza tym dostepne sa jeszcze: kwiat (cena 3000G), noga mumii (cena 3000G), kluczyk do zabawek (zmiksuj drewno+sakiewka+specjalna karta [rozowa postac kobiety]), kapelusz slomiany (cena 120000G) i wiele innych.
    Karty:
    Nota: Karty potrzebne sa do tworzenia nowych broni i innych przedmiotow. Aby je zdobyc istnieja dwa sposoby:

  • wystarczy miec troche kasy (G) i wejsc do sklepu. Tam wybrac druga opcje, gdzie mozna kupic same karty, jak i nowa bron.
  • przechodzac gre w celu zdobycia kasy (G) i punktow, rozbijajac skrzynki na arenach mozna czasami znalezc wiele ciekawych kart. Aby zarobic full kasy przechodzac gre, musisz lojac typa zbierac wypadajace z niego monety. Naturalnie nie mozesz zostac uderzony, gdyz to wtedy tobie zaczna wypadac. Trzeba je wtedy szybko zbierac. Jednorazowo, przechodzac gre można nawet zdobyc do 180000G.
    Tworzenie nowych przedmiotow nie jest trudne. Wystarczy wejsc w sklepiku do pierwszej opcji (tam gdzie pokazane sa zebrane przez ciebie przedmioty), wybrac dwie odpowiednie kart i polaczyc je ze soba. Problem w tym, ze nie zawsze wiadomo ktora karta laczy się z ktora. Troche juz rzeczy wiem o tej grze, wiec chetnie napisze kilka przykladow. Jednak nie ma zadnych regul mowiacych, ze jezeli zmiksujesz karte X i karte Y to zawsze otrzymasz przedmiot Z. Prawie za kazdym razem jest to cos innego.
    Acha, istnieje jeszcze mozliwosc miksowania trzeciej kart, ktora to juz trzeba niestety kupic w sklepiku.
    Najlepsza arena do zbierania kart jest Blue Sky Arena. Obadajcie na samym dole splyw rzeczki. Tu napisze co z czym sie laczy, aby otrzymac jakis przedmiot. Z uwagi na brak dostatecznej znajomosci Kanji, hiragany i katakany (czyt. krzaczki) bede okreslal karty po obrazkach na nich ukazanych.
    Wiec:
    1.metalowa belka+samochod przygnieciony przez belke=
    2.kawalek drewna+sztabka zlota=
    3.metalowa belka+sakiewka=
    4.metalowa belka+sztabka zlota=
    5.rozdzka+beczka z wylanym olejem=
    6.niebieska gora lodowa+pioruny+owoce (to jest trzecia karta, ktora nalezy kupic)
    7.swiatlosc (promyk swiatla)+pioruny=
    8.kolo od wozu+rozdzka=
    Oczywiscie nie sa to wszystkie kombinacje, ktorych jest cala masa. Poeksperymentujcie sobie. Nie tylko karty mozna laczyc. Równiez z polaczenia dwoch broni powstaja ciekawe rzeczy. Np.: pistolet+vulcan=karabin na banki bazooka+vulcan=karabin trojstrzelny

    3.Areny:

    Nota: Tu opisze pokrotce wszystkie stage, czyli co, gdzie i jak.
    Blue Sky Arena- walka na poczatku toczy sie na powietrznym wahadlowcu. Oczywistym jest, ze w kazdej chwili mozna spasc w dol, co skonczy sie utrata skrawka energii. Na pokladzie sa trzy dziala do twojej dyspozycji. Moga naturalnie zostac zniszczone. Na koncu (tzn. na gorze) znajduja sie skrzynki, ktore caly czas beda sie odnawialy. Rowniez z tylu jest wirnik, w ktory mozna wrzucic przeciwnika. W powietrzu lata orzel, zrzucajacy bron. Mozna wiec zlapac sie jego szponow i polatac chwile. Po pewnym czasie wahadlowiec zacznie sie sypac, wiec spadamy. Swobodne opadanie mozna umilic sobie okladajac gosci i odnawiajac sobie energie, dzieki znajdowanym w kufrach smakolykom. Musisz takze zlapac parasol (lub odebrac go komus :)), zeby nie spasc na #$!!^. Tu, na dole rozegra sie final. Mamy tu dwa pale, na ktore mozna wlesc w razie niebezpieczenstwa lub sie odbic, a takze brame, w ktorej co jakis czas bedzie pojawial sie czolg do wziecia. Po lewej sa schodki, prowadzace do dwoch katapult gotowych do odpalenia. Mozesz stad tez wskoczyc do splywu rzeczki, ktory splywa w dol stage'u, a w ktorym znajduja sie cenne kufry.
    Dark Castle Arena- walka rozpoczyna sie na dziedzincu tytulowego Mrocznego Zamku. Jest tu sporo pali, skrzynek i tarcz strzelniczych, ktore przydadza sie do okladania gosci. Kiedy pojawia sie strzalki z napisem "Go" musisz przejsc w prawo, w przeciwnym wypadku usmaza cie troche ogniste strzaly. Nastepnie rozpoczyna sie druga czesc, polegajaca na jak najszybszym dostaniu sie po platformach na gore, a dalej przez dach do drzwi na szczycie. Kto pierwszy, ten lepszy. Oczywiscie nikt nie powiedzial, ze ma byc to uczciwa konkurencja :-)). Jestes teraz w zamkowym pokoju. Na gorze znajduje sie gigantyczny dzwon, ktory mozna rozhustac za pomoca np. halabardy. Na scianie po lewej, wisza dwa egzemplarze halabard, a jeszcze bardziej w lewo spoczywa na podstawce magiczny samurajski miecz. Na planszy co pewien czas pojawiaja sie duchy-przeszkadzajki, po uderzeniu w ktore daja rozne przedmioty.
    Tomb Arena- zaczynasz w grobowcu. Na gornym podescie znajduja sie trumny, ktore mozna uzyc przeciwko oponentom. Nizej, znajduje sie kamienne pokretlo, ktore co pewien czas obkreca sie. Jest to swego rodzaju ruletka, polegajaca na tym, ze w zaleznosci od symbolu jaki wypadnie, taka bedzie pulapka. Na przykład moga wydostac sie plomienie z otworow, moga wystrzelic niespodziewanie kolce z podlogi, albo tez moga zasypac nas kamienie. Po lewej stronie znajduja sie dwa kamienne filary, po uderzeniu w ktore zaczna spadac kamienie. Kiedy podloga zacznie sie trzesc, to znak ze czas na druga czesc stage'u. Podloga sie zapada i lecimi w dol. Tu czeka nas ucieczka przed gigantycznym glazem, rodem z Indiany Jones'a. Powinienes raczej skupic sie tu na ucieczce, ale rownie dobrze mozesz spowolic przeciwnika seria ciosow lub pulapka na niedzwiedzie. Przydatna tez moze byc deskorolka, dzieki ktorej wysuniesz sie na prowadzenie. Na koncu znajduje sie wyjscie, do ktorego musisz szybko wejsc. W przeciwnym razie spotkasz sie z glazem oko w oko. Jestes teraz w katakumbie. Po lewej znajduje sie drugie takie pokretlo, uruchamiane poprzez uderzenie (np.piescia). Aktywuje one rozne pulapki znajdujace sie w sfinksie przed toba. Moga to byc: uderzenia lapami, wyrzucenie kilku bomb. Chodzi o to, zeby ulozyc trzy takie same symbole. Najlepsza konfiguracja to 777, ktora uaktywnia rozne niespodzianki, np. zrzucenie bomb, smakolykow lub gemow. Jednak jezeli ulozy sie jeden symbol inny, np. 77L (L-laser), to wtedy na pewno sfinks wystrzeli lapy. Jezeli uloza sie trzy symbole 'lasera', lepiej uciekaj na bok. Na arenie, blisko geby sfinksa, znajduja sie dzbany z odnowa energii lub chwilowym zamroczeniem. Problem w tym, ze nie wiadomo co jest gdzie. Acha, nie podchodz blisko paszczy sfinksa, bo...
    Iceberg Area- zaczynasz walke na zoltej lodzi podwodnej. Sa na niej szkrzynki, a takze potrzebne kufry. Obok znajduje sie druga lodz-niebieska. Tam wybor jest wiekszy, a to z powodu dwoch malych dzialek i jednego duuuzzzego. Radosc jednak szybko mija, poniewaz okret szybko zanurza sie. Trzeba wracac na zolty. Po lewej przplywa kra lodowa z dwoma kuframi. Na zoltym znajduja sie przyciski do odpalania pociskow nuklearnych, ktore wystrzeliwane sa do gory, a nastepnie spadaja. Teraz po lewej wynurza sie zielona lodz. Co jakis czas otwieraja sie na jej pokladzie luki, w ktorych znajduja sie kufry, a takze od czasu do czasu latajacy pojazd do zrzucania bomb. Po zanurzeniu sie zielonej lodzi znowu pojawia sie kra z kuframi. O, jest nasz ukochany niebieski okret z gigantycznym dzialem!! Nie na dlugo, poniewaz po raz ostatni w tej planszy zanurzyl sie. "Here comes iceberg"-oznajmia lektor. Zderzenie z gora lodowa rozpoczyna final tego stage'u. Mozesz teraz zejsc z zoltego okretu na skuta lodem gore i tam kontynuowac walke. Przy uzyciu bomby mozesz rozkruszyc lod, ale za chwile znow respawn'uje się. Przedstawilem tu jeden z mozliwych przypadkow. Za drugim razem, to niebieska lodz moze uderzyc o skale.
    Space Station Area- zaczynasz w pomieszczeniu bazy kosmicznej. Jest tu sporo skrzynek, pali i szyba pancerna na gorze. Po jej rozwaleniu mozesz wejsc na wyciag fabryczny, po ktorym poruszaja sie kufry w kierunku pulapki. Z wyciagu mozesz wskoczyc na podest, gdzie znajduje sie czerwony przycisk. Po jego wlaczeniu wszyscy nieszczesliwcy, ktorzy byli na wyciagu juz dawno wpadli w pulapke. Przycisk przyspiesza na chwile prace wyciagu, przez co szybciej 'zwozi' on typow w kierunku elektrycznej pulapki. Niestety czas sie stad wynosic. Oznajmiaja nam to czerwone strzalki na ziemi przy windzie po prawej stronie ekranu. Winda jedzie na drugi poziom, po czym zatrzymuje sie. Tu z kolei jest kilka platform stalych, na ktorych sa kufry i teleportale (mozna sie przemieszcac z jednego do drugiego) i dwie poruszajace sie. Jedna w pionie, druga w poziomie. Nasza winda znow jednak sygnalizuje nam zmiane pietra, wiec jak najszybciej wracamy na nia. Wiezie nas teraz na sam dach, gdzie jest... gigantyczny owad, ktory przeszkadza nam w naszych zmaganiach. Wypuszcza pszczoly, uderza lapami, a takze czasami pluje pajeczyna . W lewej czesci stage'u sa skrzynki i wszedobylskie kufry.

    4.Bossowie:

    Nota: W grze spotkamy dwoch bossow, z ktorych to ten drugi i zarazem ostatni moze nastreczac troche klopotow. Ale opisze tu glownie ich zachowania i porady.
    PHARAOH WALKER
    Co robi:

  • jezeli stoisz pod nim, z nog wystrzeliwywane sa kule energetyczne, ktorych musisz unikac.
  • jezeli stoisz przed nim (co jest raczej niebezpieczne), mozesz spodziewac sie lasera, albo jezyka ktory wciagnie cie do tej paskudnej geby.
  • co jakis czas wyskakuje do gory, a kiedy spada musisz byc w powietrzu zanim dotknie on ziemi.
  • co jakis czas równiez kladzie sie na brzuch i rozklada nog (:)))))). To znak, ze zaraz bedzie sie obkrecal. Wskakuj mu wtedy na plecy.
    Co robic:
  • jednym z najlatwiejszych sposobow zabicia go, jest stanie ciagle pod nim i okladanie po nogach czym sie da. Oczywisice nalezy unikac kul energetycznych. A kiedy bedzie przygotowywal sie do obkrecania, wskakuj mu na plecy, zrzuc goscia za sterami lasera i pokonaj go jego wlasna bronia.
    DR. ARODE
    Nota: Zanim dojdziesz do samego zlego, musisz stawic czola jego drewnianym poslancom. Jedynym dobrym sposobem, godnym polecenia jest uskok w momencie kiedy taki osobnik idzie do ciebie, a potem kiedy juz sie zatrzyma na chwile, bicie do upadlego (tu najlepiej spisuje sie bron biala-miecze, topory itp.).W przypadku kiedy jest ich wielu, atakuj zawsze najpierw tego, ktory trzyma bron, bo inaczej niezle cie pokiereszuja.
    Co robi:
  • strzela grzmotami z rak. Z jednej, z drugiej, lub z obu.
  • czasami stara sie ciebie zlapac, wiec zagarnia lapa.
  • uderzajac widelcem powoduje wybuchy (!!)
  • kiedy podnosi kubek i pije z niego, to znak, ze zaraz bedzie zional lawa.
  • przywoluje pszczoly, ktore leca w twoim kierunku.
  • kiedy dostaje porzadnego kopa, otwiera mu sie na kilka sekund pokrywa chroniaca serce-mozesz sie wyrzyc.
    Co robic:
  • jedna z najprostszych metod jest dojscie do niego z przynajmniej dwoma gemami. A potem to juz tylko odpalac Power Fusion, zbierac gemy i tak do konca.
  • jezeli jednak wynikla sytuacja, ze nie masz gemow, bedziesz sie musial troche napocic. Podstawa jest odpowiednie okreslenie miejsca uderzenia przez niego (czasami takie miejsce pokazuje strzalka odchodzaca od jego oka) i szybka reakcja, czyli uskok na bok. Takie skoki pomagaja uchronic sie przed piorunami i jego reka. Reszta zalezy od dostepnych broni. Mozesz tez wskakiwac na jego rece, skad bedziesz miał lepsze dojscie do jego glowy. Pszczoly i lawe nalezy omijac schodzac szybko na bok. Przydatne okaza sie takze jablka, kubki i solniczki stojace przed nim. No coz, good luck!




 

 

Copyright C 2002-2003 M@jk. Wszelkie prawa zastrzeżone. Site design by LaGranda. Best view 1024x768