07.03.2005
Co nowego? [news
by: M@jk] |
Aktualizacja na stronie
Ugh! Blisko tydzień zabrakło nowych informacji na stronie, spowodowane to było w głównej mierze nadmierną liczbą obowiązków (praca, ostatnio ciężko wygospodarować odrobinę wolnego czasu). Tak czy owak w dziale Emulacja, pojawił się
"udawacz" PC-Engine na DC, natomiast update Recenzji zaobfitował w nowy tekst na temat Unreal Tournament (by
LNG).
Nowy pakiet fenixowych gierek
Pojawiła się nowa kompilacja, tym razem 7 gier rodem z konsoli GP32 w postaci portu na DC. W skład pakietu wchodzą następujące tytuły:
Bouncy Paint, Two Sider, Petals Around The Rose, Crapastic, Space
Mission, Snk vs MrT oraz Megarun. Download + przykładowe screeny znajdziecie pod tym
adresem.
|
17.03.2005
Wywiad z G-Revolution. [news
by: M@jk] |
Przed wami wywiad z developerem
G-Revolution, twórcami wydanego niedawno na DC: Border
Down, obecnie będącymi w trakcie prac nad innowacyjnym shooter`em
Senko No Ronde (arcade board NAOMI), który ma szanse trafić w postaci portu również na
"makarona". W imieniu G-Rev. wypowiada się
Hiroyuki Maruyama, główny reżyser projektu Senko No
Ronde, który wcześniej maczał swoje palce w niezwykle znanej produkcji Treasure pt.
Ikaruga.
Pytanie: Na początek czy moglibyście przybliżyć nam nieco bliżej sylwetkę waszej firmy?
Hiroyuki Maruyama: 5 członków naszej kompani wliczając w to również moją osobę, przynależało wcześniej do teamu developerskiego
TAITO, odpowiedzialnego za produkcje arcade. Opuściliśmy te firmę w 2000 roku, aby rozpocząć pracę nad własnym projektem. Po tym jak utworzyliśmy własną korporacją, pracowaliśmy nad kilkoma innymi projektami dla
takich firm jak TREASURE czy SEGA. Wkrótce po tym rozpoczęliśmy proces developingu własnych gier. W 2001 roku pojawiła się nasza pierwsza gra “TOKIDOKI IDOL STAR SEEKER” (automaty), natomiast w 2003 wydaliśmy bardziej wam znany “BORDER DOWN”.
Pyt: Wydajecie się być niezwykle wierni systemowi NAOMI, pomimo powstania nowszej
technologii (dla przykładu ATOMISWAVE) w dalszym ciągu eksploatujecie starszy arcadeboard. Czy moglibyście wyjaśnić nam dlaczego postanowiliście się tak mocno związać z NAOMI?
HM: W czasie gdy założyliśmy własną firmę, najpopularniejszym i zarazem najbardziej wydajnym wówczas podzespołem hardware było właśnie
NAOMI. Jeszcze gdy pracowałem dla TAITO, bardzo chciałem przetestować możliwości tej technologii, stąd moja decyzja tworzenia gier wyłącznie na ten system.
Pyt: Senko no Ronde zapowiada się jako niezwykle innowacyjna strzelanina, łącząca w sobie kilka innych gatunków (m.in. elementy bijatyki). Czy mógłbyś powiedzieć nam nieco więcej na jej temat?
HM: Domyślnie, gra ta ma umiejętnie łączyć w sobie klasycznego shootera i rasową bijatykę 3D, niestety nie
mogę nic więcej zdradzić. Choć z chęcią powiedział bym znacznie więcej...
Pyt: Ile osób aktualnie pracuje przy tworzeniu tej produkcji? Czy część z nich należała do ekipy odpowiedzialnej za Border Down?
HM: Początkowo pracą nad Senko No Ronde angażowały się tylko 4 osoby, obecnie jest już takowych 6. Co więcej, do stworzenia designu mechów oraz ścieżki dźwiękowej i efektów
dźwiękowych zostaną wynajęci osobni ludzie. W związku z tym nie musimy zaprzątać sobie tym głowy i w całości skupić na tworzeniu samej gry. Nawiązując do drugiej części pytania, tak 3 osoby wchodziły w skład teamu odpowiedzialnego za Border
Down.
Pyt: Czas zadać pytanie podsumowujące cały wywiad, które z pewnością nurtuje wszystkich fanów DC. Czy zamierzacie stworzyć osobną konwersję Senko No Ronde na konsolę z zakręconym logosem, w związku z bliźniaczą technologią zawartą w jej wnętrzu? czy może port SNR trafi na jakąś inną platformę stacjonarną?
To bardzo trudne pytanie, w chwili obecnej nie podjęliśmy jeszcze żadnej decyzji na ten temat. Dlatego też nie potrafię Ci jeszcze jednoznacznie odpowiedzieć czy Senko No Ronde trafi również na domowe sprzęty.
Dziękujemy bardzo panu Maruyama za udzielenie wywiadu i życzymy mu powodzenia i dalszych sukcesów w następnych projektach
G-Rev. Pozostając w nadziei iż będzie nam dane zagrać w Senko No Rodne również na DC!
Wywiad dzięki uprzejmości serwisu http://www.dream-storming.com, dla którego kieruje szczególne podziękowania za jego udostępnienie.
Rozmawiał: Kurdy, tłumaczenie: M@jk
|
25.03.2005
Happy Easter... [news
by: M@jk] |
Jakby to powiedział mieszkaniec anglo-języcznego kraju :) Ostatnio odczuwalny jest brak
jakichkolwiek news`ów - musicie to zrozumieć, w świecie DC "czasami" nic się nie dzieje ;]. W każdym razie, w związku z nadchodzącymi świętami wielkanocnymi życzę wszystkim fanom DC: smacznego jajka, seksownego zajączka (?), mokrego dyngusa i czego tam jeszcze chcecie - ogółem "Wesołych". W te kilka dni wolnych od "zajęć" będzie można solidnie poszpilać (tylko nie przesadzajcie, pamiętajcie że po za grami istnieją też inne formy rozrywki). Dziękuje także wszystkim tym, którzy złożyli mi życzenia osobiście. Pozdro i DC4ver.
Ps. Chciałbym także z tego miejsca zdementować plotki, jakobym miał się stać wkrótce ojcem (to czysta mistyfikacja, w której niema ani ziarnka prawdy :) Tak więc moi drodzy Majk junior, lub jak kto woli Majka :) w chwili obecnej występuje wyłącznie w sferze marzeń :P
|
31.03.2005
Władca Pierścieni na DeCe! [news
by: M@jk] |
Spokojnie zachowajcie swój optymizm, bo to zaledwie port "silnika", na którym bazowała niegdyś starusieńka wersja Lord Of The Rings od Interplay (a nie nowy LOTR znany z konsol obecnej generacji). W chwili obecnej, pomimo faktu że częściowo zostały zaimplementowane klawisze funkcyjne pada, do gry wymagana jest klawiatura.
Przykładowe screeny:
#1
#2
#3 Download binarii:
http://www.dcemu.co.uk/lordoftherings.shtml
|
|
|