Dream
Inducer v.3.0 / v.4.0 [ by M@jk
]
|
Dość niedawno pojawiła się trzecia wersja wspaniałego programu "MENU" dla naszego
Dream`a. Na pierwszy rzut oka (przynajmniej przy otwarciu instalacji) nie było widać większych różnic względem
poprzedniej wersji 2. Jak się okazuje liczba 3 nie przez przypadek została umiejscowiono obok nazwy programu, bowiem Dream Inducer 3.0 zawiera całkiem dużą "zmianę", jeśli chodzi o wystrój programu i jego obsługę - ale o tym później.
Na początek sprawa tworzenia własnego menu; akurat ta rzecz pozostała bez zmian - tak więc należy postępować identycznie jak przy v.2 (odsyłam do poprzedniego opisu - dla "zielonych" w temacie). Musimy tylko zaktualizować nasze paki SBI aby były kompatybilne z v.3 (opcją
update, również tak samo jak w v.2) lub po prostu ściągnąć nowe z najlepszej strony w tej dziedzinie:
www.SBIFFY.com.
Zmianie uległo natomiast tworzenie własnych/nowych paków SBI (na lepsze!). Jest ono zdecydowanie łatwiejsze. Tak więc o katalogu
TOOLS\MakeSBI mamy program MakeSBI.exe, którego użyjemy tylko raz na samym końcu, obok nie go powinien znajdować się katalog
/Inducer a w nim kolejne 2:
[ Apps ] (tutaj wrzucamy plik binarny *.bin)
UWAGA!:
-jeśli wrzucasz grę zmień nazwę katalogu na Games
-jeśli wrzucasz emulator zmień nazwę katalogu na Emus
-jeśli wrzucasz demo zmień nazwę katalogu na Demos
-jeśli wrzucasz nowy wystrój menu zmień nazwę katalogu na Themes
-jeśli jest to program to nazwę katalogu pozostaw bez zmian!
[ Images ] (tutaj wrzucasz obrazek do menu z gry/programu/demka w formacie
PNG)
Następnie w katalogu z plikiem binarnym obok np. gra.bin musisz utworzyć plik DXL o tej samie nazwie (np.
gra.dxl). Zawartość tego pliu powinna wyglądać następująco:
<ITEM
TITLE="PS2 Emulator"
DESCRIPTION="Emulator Playstation 2#by: (c)M@jk"
SCREENSHOT="/cd/Images/ps2.png"
TARGET="/cd/Emus/ps2.bin"
PREROLL="/cd/Loading.dxi"/>
(Oczywiście TITLE, DESCRIPTION, SCREEN SHOT i TARGET musisz sam odpowiednio opisać)
Teraz możesz usunąć 2 zbędne pliki (example.bin example.dxl) i uruchomić plik MakeSBI.exe - gotowe!, teraz powinieneś otrzymać plik rename.sbi
(zmien nazwe na jaką chcesz np. ps2.sbi)
Dobra, zapewne zastanawiasz się: "A po co te wszystkie Appsy, Emusy, Gamesy
itd?!". A więc to jest właśnie ta największa zmiana DI 3.0!. Po odpaleniu Inducera na DeCe ujrzysz wspaniałe nowe menu, które wygląda i działa niemal identycznie jak Evolution X na
XBOX`ie!. Mamy katalogi /Games /Emus /Apps a w nich odpowiednie elementy; w grach są gry, w apps programy itd.! wszystko po to aby ułatwić i umilić pracę z Dream
Inducerem!
Download Dream Inducer v.3.0 dostępny jest na stronie www.SBIFFY.com w głównym dziale FILES
Dream
Inducer v.4.0
2 czerwca`04 burner0 obdarzył nas
kolejną odsłoną Sbinducera, obsługa programu jest niemalże
identyczna z v.3.0 tak więc nie powinno być problemów z instalacją.
Oto co nowego:
-Nowy "interface" instalki
-Kompletna lista aktualnie dostępnych paków SBI
-Możliwość dowolnego tworzenia zawartości płyty (dodawanie/kasowanie sbi "na żywo")
-Kreowanie zarówno pojedyńczego menu (wszystko w 1 kategorii) lub kilku (Emus/Apps/Games/Demos)
-Nowa opcja Sbi2boot zamieniająca plik sbi w 'plain files'
-Logo 'Consolevision' (Ip.bin) zostało zmienione na logo 'Sbiffy'
-Koniec z przymusowym wizerunkiem logo (można podmienić na swoje w katalogu Tools\Iplogo.mr) ->
można podmienić na nowe logo DC FANS
-Wszystkie dodatkowe narzędzia zawarte razem z inducerem, zaktualizowane są do najnowszych odsłon
-Przepiękny i zarazem całkowicie nowy wygląd wizualny głównego menu
-Format SBI nie uległ zmianie - dlatego wszystkie stare paki nadal działają (bez
update`u)
Niestety w dalszym ciągu nie uwzględniono odtwarzania muzyki w głównym menu programu, a szkoda :/
Download: www.sbiffy.com
->http://consolevision.com/members/sbiffy/Sbindv4.exe
|
|