SEGA DREAMCAST SITE

QUAKE II [ by Michaeel ]


Quake... klasyka.. chyba nie ma osoby która nie grała lub nie słyszała o tej grze.




Część pierwsza już dość dawno zawitała na Dreamcasty, posiadała wszystkie znane cechy z wersji na PC. Nadszedł czas na część drugą. Po wypaleniu tego tytułu byłem ciekaw jak z dźwiękiem.. i niestety klapa.. dźwięk został wyłączony aby Quake się nie przycinał. Pomyślałem OK, spróbujmy zgrać. Po dość długim loadingu ujrzałem pierwszą plansze. I od razu postanowiłem zmienić sterownie (możliwość dowolnego ustawienia). Zacząłem grać i... jest młodzieżowo ;), Quake II chodzi całkiem dobrze, grafika także jest w porządku, a do tego posiada możliwość zapisu stanu gry na VMU (1 save – ok. 60 bloków). Ponieważ jest to jeszcze wczesna wersja nie działa sieć i został wyłączony dźwięk (dla zaoszczędzenia pamięci). Grę można wypalić na kilka sposobów (przy czym należy posiadać pełna wersję lub demonstracyjną gry !!!). Po więcej informacji zapraszam do działu FAQ gdzie znajdziecie opis do wypalenia tegoż tytułu, bo naprawdę warto :D Ta gra to klasyk gatunku FPP !!!! 

Download 

[ Wersja wraz z shareware`ową wersją Quake II, dostępna jest również na DC Homebrew ]

 

Jak wypalić Quake II na 1 płycie ?

Wypalenia Quake II na jednej płycie jest możliwe, za sprawą Self-Boot 
Inducer'a, poniżej zamieszczam opis jak to zrobic :D



OK. Zaczynamy !!!



1) Przygotuj sobie pełną wersję Quake II, jeśli masz ją na CD to znajdź 
katalog Install, a w nim: 






oraz w katalogu DATA:






i w katalogu BASEQ2 - najważniejsze :)






plik PAK0.PAK (musi się znaleźć na płytce - to główny plik 
gry!!!!)

2) Gdy sprawdziliśmy czy mamy Quake II to pora na przygotowanie CeDek'a. 
Należy ściągnąć z działu emu.konsole -> Quake II plik do self-boot 
Inducer (sbi) i "rozpakować go" tak samo jak inne pliki do Inducer'a, 
jeśli nie wiesz jak to patrz tu -> FAQ Self-Boot Inducer.

Następnie do głównego katalogu wrzuć cały katalog Install (płyta 
z Quake II) i zobacz do pliku Mainmenu.dxl czy znajduje się tam 
poniższy wpis:



TITLE="DCQuake 2"

DESCRIPTION="Version 08/11/02#by: Bero"

SCREENSHOT="/cd/Images/Quake2x.png"

TARGET="/cd/Quake2x/Quake2x.bin"

PREROLL="/cd/Loading.dxi"/> 


jeśli nie to:

a) nie dodałeś pliku z Quake II

b) spróbuj jeszcze raz :)

a następnie zrób obraz dla Nero/Disc Juggler i... .. WYPAL !!!

Miłego grania w Quake II, radzę od razu zmienić klawiszologię :P

 

Artykuł pochodzi ze strony; http://emu.makii.pl/emukonsole/ i został zamieszczony za zgodą autora.

 

Copyright C 2002-2003 M@jk. Wszelkie prawa zastrzeżone. Site design by LaGranda. Best view 1024x768