Ascension
Of Vigil (28/01/2005) [ by M@jk
]
|
CO TO JEST?
The Ascension Of Vigil jest dwuwymiarowym modem do Quake`a w postaci chodzonej bijatyki. Całość bazuje na oldskulowej pozycji z automatów pt. Golden Axe. Jednakże TAoV zostało podciągnięte pod obowiązujące
standardy, dzięki czemu całość prezentuje się wręcz oszałamiająco i co ważne jest mega grywalne. Gra zawiera w sobie elementy platformówki, RPG (zbieranie doświadczenia, nabijanie
statystyk, używanie magicznych zaklęć, upgrade pancerza) no i rzecz jasna rasowej bijatyki z bardzo rozbudowanym systemem walki (wspaniałe combosy, ciosy specjalne, ataki z powietrza czy serie w
klinczu). Mod jest w dalszym ciągu w trakcie tworzenia, także nie jest to ostateczna wersja.
STEROWANIE:
Góra = ruch bohatera w głąb ekranu
Dół = ruch bohatera w stronę ekranu
Lewo = ruch w lewą stronę
Prawo = ruch w prawą stronę
2x prawo/lewo = bieganie
X = Atak
A = Skok
Y = Blok
B = Użycie magicznych czarów
CIOSY SPECJALNE:
Vigil Slice Special - wciśnij 3x atak aby uzyskac 3-hitowe combo
Vigil Destroyer - podczas biegu, wciśnij atak.
Vigil Head Smash - podczas skoku wciśnij dół + atak
Air Combo - zapodaj 3x atak będąc w powietrzu
Backflip - Będąc w powietrzu wciśnij szybko 2x klawisz skoku
Vigil Revenge - Po udanym zblokowaniu ataku przeciwnika, wcisnij natychmiast
atak, uzyskując szybka kontre
Total Denial - Wciśnij w tym samym momencie atak+skok
Vigil Upperslice - Trzymając klawisz ataku, doscisnij w szybkim tempie 2x
kierunek (prawo/lewo)
Vigil will Kick - Trzymając kierunek (prawo/lewo) wciśnij przycisk bloku
Vigil Uppercut Slice,
- Podczas skoku, wciśnij góra + atak
Wall grab - skacząc na plaska ścianę, wciśnij kierunek (prawo/lewo)
Vigil Flying Swallow,
- wcisnij atak lub blok podczas Wall grab
JAK TO WYGLĄDA:
http://circa1984.com/renegade/screenies/wraith.jpg
http://circa1984.com/renegade/screenies/ouch.jpg
http://circa1984.com/renegade/screenies/ArchGhoul.jpg
JAK TO URUCHOMIĆ?
Na początek ściągnij najnowszą odsłonę TAoV [download]
Jak wiadomo jest to mod do Quake, tak więc potrzebny będzie jakiś
port "kłeja" na DC. Do wyboru mamy wspaniałe dzieło Titanium
Studios bądź nieco "brzydszy" ale równie udany
Rad Quake Final
/ Finito -
Zdecydowanie rekomendował bym wybranie tego drugiego, bowiem
Quake DC (TS) ma problemy z tym modem i nie wyświetla poprawnie
wszystkich tekstur, Rad Quake z kolei wyświetla grafikę w niższej
rozdzielczości 320x200 - ale robi to poprawnie. Teraz łączysz plik PAK0.PAK
z pobranego pakietu TAoV + dodatkowe pliki konfiguracyjne (progs.dat,
controls.cfg - najlepiej dorzucić je do zawartości PAK0.PAK, za
pomocą PAK Explorera).
Gdzie
wrzucić PAK0.PAK?
/ID1
- w przypadku QUAKE DC
/QUAKE/ID1
- w przypadku RAD QUAKE
Całość
zapodajesz na płytkę z wybranym portem Quake i wypalasz.
Możesz
też skorzystać z "automatu" ściągając pakiet SBI
(zawierający Mod+Rad Quake Finito w jednym) i nagrywając go z Dream
Inducerem. [download]
Ponadto
archiwum zawierające najnowszą wersję TAoV nadaje się do bezpośredniego
odpalenia z komputera klasy PC, nie trzeba nic robić (wystarczy
rozpakować plik i odpalić GLTaoV.exe)
|