SEGA DREAMCAST SITE

Ascension Of Vigil (28/01/2005) [ by M@jk ]



CO TO JEST?
The Ascension Of Vigil jest dwuwymiarowym modem do Quake`a w postaci chodzonej bijatyki. Całość bazuje na oldskulowej pozycji z automatów pt. Golden Axe. Jednakże TAoV zostało podciągnięte pod obowiązujące standardy, dzięki czemu całość prezentuje się wręcz oszałamiająco i co ważne jest mega grywalne. Gra zawiera w sobie elementy platformówki, RPG (zbieranie doświadczenia, nabijanie statystyk, używanie magicznych zaklęć, upgrade pancerza) no i rzecz jasna rasowej bijatyki z bardzo rozbudowanym systemem walki (wspaniałe combosy, ciosy specjalne, ataki z powietrza czy serie w klinczu). Mod jest w dalszym ciągu w trakcie tworzenia, także nie jest to ostateczna wersja.

STEROWANIE:
Góra = ruch bohatera w głąb ekranu

Dół = ruch bohatera w stronę ekranu

Lewo = ruch w lewą stronę

Prawo = ruch w prawą stronę

2x prawo/lewo = bieganie

X = Atak

A = Skok

Y = Blok

B = Użycie magicznych czarów

CIOSY SPECJALNE:

Vigil Slice Special - wciśnij 3x atak aby uzyskac 3-hitowe combo

Vigil Destroyer - podczas biegu, wciśnij atak. 

Vigil Head Smash - podczas skoku wciśnij dół + atak

Air Combo - zapodaj 3x atak będąc w powietrzu

Backflip - Będąc w powietrzu wciśnij szybko 2x klawisz skoku 

Vigil Revenge - Po udanym zblokowaniu ataku przeciwnika, wcisnij natychmiast atak, uzyskując szybka kontre

Total Denial - Wciśnij w tym samym momencie atak+skok

Vigil Upperslice - Trzymając klawisz ataku, doscisnij w szybkim tempie 2x kierunek (prawo/lewo)

Vigil will Kick - Trzymając kierunek (prawo/lewo) wciśnij przycisk bloku

Vigil Uppercut Slice, - Podczas skoku, wciśnij góra + atak

Wall grab - skacząc na plaska ścianę, wciśnij kierunek (prawo/lewo)

Vigil Flying Swallow, - wcisnij atak lub blok podczas Wall grab


JAK TO WYGLĄDA:

http://circa1984.com/renegade/screenies/wraith.jpg

http://circa1984.com/renegade/screenies/ouch.jpg

http://circa1984.com/renegade/screenies/ArchGhoul.jpg


JAK TO URUCHOMIĆ?

Na początek ściągnij najnowszą odsłonę TAoV [download]
Jak wiadomo jest to mod do Quake, tak więc potrzebny będzie jakiś port "kłeja" na DC. Do wyboru mamy wspaniałe dzieło Titanium Studios bądź nieco "brzydszy" ale równie udany Rad Quake Final / Finito - Zdecydowanie rekomendował bym wybranie tego drugiego, bowiem Quake DC (TS) ma problemy z tym modem i nie wyświetla poprawnie wszystkich tekstur, Rad Quake z kolei wyświetla grafikę w niższej rozdzielczości 320x200 - ale robi to poprawnie. Teraz łączysz plik PAK0.PAK z pobranego pakietu TAoV + dodatkowe pliki konfiguracyjne (progs.dat, controls.cfg - najlepiej dorzucić je do zawartości PAK0.PAK, za pomocą PAK Explorera). 

Gdzie wrzucić PAK0.PAK?

/ID1 - w przypadku QUAKE DC

/QUAKE/ID1 - w przypadku RAD QUAKE

Całość zapodajesz na płytkę z wybranym portem Quake i wypalasz.

Możesz też skorzystać z "automatu" ściągając pakiet SBI (zawierający Mod+Rad Quake Finito w jednym) i nagrywając go z Dream Inducerem. [download]

Ponadto archiwum zawierające najnowszą wersję TAoV nadaje się do bezpośredniego odpalenia z komputera klasy PC, nie trzeba nic robić (wystarczy rozpakować plik i odpalić GLTaoV.exe)

 

Copyright C 2002-2003 M@jk. Wszelkie prawa zastrzeżone. Site design by LaGranda. Best view 1024x768