SEGA DREAMCAST SITE

SOLUCJE:
Alone In The Dark 4: The New Nightmare [ by
Hunertus ]


Grając Edward'em...

Po wylądowaniu biegnij w prawo. Po rozmowie z Aline idź do przodu. Przejdź pod drzewem. Przejdź pod arkadą. Popatrz na krew. Wejdź po schodach do budynku. Pogadaj z gościem. Wyjdź na zewnątrz i idź dalej. Kiedy usłyszysz strzały wróć do budynku. Zabierz klucz. Leć dalej. kluczem otwórz furtkę. Idź do przodu. Zabierz amunicję. Idź dalej. skręć w lewo i otwórz bramę. Idź dalej. podnieś naboje. Przejdź pod arkadą i weź apteczkę. Wróć do bramy. Idź w prawo. Wejdź po schodach. Biegnij w lewo. Po drodze rozwalając psy. Wejdź po schodach. Idź do statui. Wejdź po schodkach i spróbuj otworzyć bramę. Zejdź na dół. Idź w prawo. Rozwal potwora. Otwórz furtkę. Skręć w prawo. Przekręć koło. Zbiegnij po schodach na dół. Wejdź w tunel. Idź do końca. W pomieszczeniu poruszaj się powoli i strzelaj do skaczącego "aligatora". Wejdź w tunel w górnym rogu ekranu. Wejdź po drabince. Wejdź na podest. Otwórz drzwi. Skręć w lewo. Zapal latarkę i przeszukaj miejsce. Zabierz amunicje, apteczkę i strzelbę. Idź dalej. Otwórz trumnę i zabierz klucz. Otwórz kratę i idź do góry. Wyjdź przez lustro (znajdziesz się w lobby). Wysłuchaj gadki i rozwal potwora. Zapal światło. Obejrzyj zegar na stole. Zabierz "zgrywkę" ze stołu. Leć na górę. przesuń szafę. Wejdź prze drzwi. Pogadaj z Aline. Obejrzyj zdjęcie. Weź książkę. Z biurka zabierz statuetkę i dyktafon (wysłuchaj nagrania). Przejdź przez lustro. Na końcu drogi zabierz "zgrywkę" i spójrz przez wizjer. Wróć do lobby. Otwórz drzwi pod balkonem. Pogadaj z indiańcem. Zapal światło. Teraz leć w druga stronę korytarza. Z komody zabierz amunicję. Otwórz drzwi. Wbiegnij na strych. Zabierz wyrzutnię granatów i pogadaj z Aline. Zejdź na dół. Otwórz następne drzwi. Rozwal zombasy. Zabierz amunicję i apteczkę z korytarza. Wejdź przez drzwi. Uważaj na pająki. Obejrzyj gablotę. Zabierz amunicję, zdjęcie i głowę wilka. Wróć do głównego korytarza. Teraz leć dalej. omiń dwie pary zamkniętych drzwi. Wejdź przez kolejne. Rozwal zombasy i otwórz drzwi. Znajdziesz się w magazynie. Obejrzyj dyplom, dwie książki i testament i dwa obrazy. zabierz apteczkę, naboje i buteleczkę. Zanurz buteleczkę w amforze z wodą. Wyjdź drugimi drzwiami. Teraz biegnij z powrotem do gabinetu z gablotą. Umieść w środku flaszkę. Wróć na balkon w lobby. Otwórz obraz z "badaczem Antarktyki". Zabierz klucz. Zbiegnij na dół. Wejdź na korytarza. Skręć w lewo. Wejdź w kolejny korytarz. Rozwal zombasy. Przebiegnij obok drzwi prowadzących do magazynu i otwórz kolejne. Tu zabierz apteczkę, klucz leżący obok stołu i naboje. Obejrzyj sowę. Użyj głowę wilka. Zabierz klucz. Wróć do głównego korytarza. Wejdź po schodach (między drzwiami). Otwórz drzwi. Jesteś na piętrze. Zapal światło. Wejdź w pierwsze drzwi. Podejdź do łóżka. Kiedy macki cię rzucą, wstań podejdź bliżej i strzel w lampę wiszącą nad łóżkiem. Kiedy wszystko pójdzie z dymem zabierz rakietnicę, naboje, apteczkę i zgrywkę. Obejrzyj obraz i wyjdź. Idź dalej. skręć w mniejszy korytarz. Otwórz drzwi. Zabierz apteczkę. Wejdź po schodkach. Podejdź do biurka. Obejrzyj książkę. Zauważ szufladę w biurku. Wyjdź na zewnątrz. Leć w lewo korytarzem do jego końca. Otwórz drzwi. Rozwal potwory. Zabierz kawałek fotografii, klucz, zgrywkę i dwie książki. Wróć do lobby. Przepchnij biust portretowy. W lustrze zobaczysz odbijające się litery H i M. Obejrzyj "pomnik", znajdziesz tu mechanizm. Wpisz H i M. idź na górę. Otwórz obraz przy szafie. Zabierz klucz. Leć na strych. Otwórz drzwi. Rozwal potwory. Zabierz naboje i zapalniczkę. Otwórz kolejne drzwi. Tu w przejściu do kolejnej części strychu nadepniesz na ruchome deski. Użyj na nich łom. Weź dwa klucze. Idź dalej. Kiedy wejdziesz do pomieszczenia z pająkami wyjmij gnata i wystrzelaj je. Zabierz naboje. Podejdź do świecy na końcu drogi. Użyj zapalniczkę. Podejdź do ścianki. Użyj łom. Wejdź w dziurę. Rozwal potwory. Wejdź przez drzwi w prawej części korytarza (przed nimi leży apteczka). Pogadaj z babcią w łóżku. Wyjdź na zewnątrz i idź do końca korytarza. Otwórz drzwi. Znajdziesz się na "spiralnej" klatce schodowej. Zejdź na piętro poniżej. Otwórz drzwi. Znajdziesz się w znajomym ci już korytarzu. Otwórz drzwi z lewej strony. Podejdź do biurka i otwórz szufladę. Zabierz klucz i kawałek zdjęcia. Wejdź znowu na spiralną klatkę i zejdź na dół. Włącz światło. Otwórz drzwi. Tu otwórz kolejne. Znajdziesz się w korytarzu na parterze. Otwórz drzwi po lewej stronie. wejdziesz w ten sposób do biblioteki. Przeczytaj dwie książki na dole (jedna na biurku druga na stojaku). Leć na górę. Na samym końcu na półce znajdziesz książkę. Wciśnij ją. Zbiegnij na dół. Tutaj na przeciwległej stronie tej książki z góry znajdziesz druga taką samą. Wciśnij ją. Teraz podbiegnij do schodów. Tu też znajduje się książka. Zrób to samo. Teraz leć na górę. Po drodze zjawi się coś latającego. Rozwal to (prawdopodobnie będziesz musiał wykorzystać prawie całą amunicję. Leć na górę. tu naprzeciw książki którą wcisnąłeś jako pierwszą na półce znajduje się czwarta z książek. Pchnij ją. Pamiętaj żeby zachować właśnie taką kolejność. Otworzy się obraz w lobby. Leć tam i otwórz go. Zabierz nową broń i klucz. Teraz biegnij do biblioteki. Wejdź na piętro. Tu znajdziesz panel kontrolny. Ustaw na nim kod 3926 (połącz dwa skrawki fotografii, na jej odwrocie zobaczysz dwie liczby - dodaj je). Wejdź do środka skrytki. Zabierz teleskop. Wstaw figurkę akrobaty do reszty kolesi. Otworzy się panel kontrolny. Na razie go zostaw. Weź figurkę bizona i przeczytaj notatkę pisaną na odwrót. Leć na górę biblioteki. Wyjdź po drabince na zewnątrz. Wejdź do wieży. Zamontuj teleskop. Zarejestruj liczbę (1692) (wciśnij S, żeby wyjść z trybu teleskopu). Wróć do skrytki i ustaw tą liczbę na panelu. Leć do obrazu na balkonie w lobby. Otwórz go. Zabierz tabliczkę. Teraz pod obrazami pojawią się tabliczki do ustawienia. Podejdź do pierwszego obrazu w lewej strony. Teraz po kolei musisz ustawić cztery daty. Są to daty urodzin każdej z portretowanych postaci. Te daty znajdziesz z księdze rodowej Mortonów. Tak więc od pierwszego obrazu ustawiaj 1852, 1874, 1899, 1931. Zbiegnij na dół i podejdź do zegara. Zabierz klucz. Otwórz główne drzwi w lobby. Wyjdź na zewnątrz. Skręć w lewo. Idąc tą ścieżką znajdziesz magazynek do nowej spluwy i apteczki. Teraz wróć do wejścia i idź ścieżką w drugim kierunku. Otwórz furtkę. Teraz biegnij tą samą drogą którą przyszedłeś to miejsca lądowania. Po drodze rozwalaj potwory, ale również staraj się omijać zombasy - dzięki temu nie zmarnujesz sporej ilości amunicji. Kiedy znajdziesz się przy lądowisku nie skręcaj do spadochronu tylko biegnij dalej. dobiegniesz do kolejnej furtki. Obejrzyj metalową plakietkę wyjętą zza obrazu. Zapamiętaj układ znaków i ustaw go na kłódce przy furtce. Po drugiej stronie przeszukaj ciało. Zabierz magazynek i apteczki. Przejdź przez most. Rozwal potwory. Przy oderwanej głowie skręć w lewo i wejdź po schodach. Podejdź do głównego kamienia w górze ekranu. Zidentyfikuj go jako północny (North). Teraz Aline będzie komenderować ci do których kamieni masz podchodzić. Kiedy powie, że masz podejść do północnego, wtedy podchodzisz, przyglądasz mu się i łączysz się z Aline. Ponownie ta sama czynność itd. itd. itd. kiedy stwierdzi, że już wystarczy i że masz zacząć rytuał, podejdź do kamienia wschodniego. Włącz dyktafon i zapamiętaj pierwsze zdanie wypowiedziane przez Indiańca. Podejdź do kamienie i teraz po kolei wypowiedz zaklęcie (Okuo...., ...Ror, ...Ris, Cornay). Po tym rozjaśni się kamień na środku. Podejdź do niego i zabierz małą tabliczkę i figurkę byka. Wyjdź z magicznego kręgu.; przy oderwanej głowie skręć w prawo i leć dalej. przepędź potwory. Rozwal dużego skorpiona. Zaraz za nim wejdź po drabince do małej groty i zabierz rakiety. Idź dalej. przy bagnach skręć w lewo. Kierując się tym kierunku dojdziesz do samolotu. Wejdź do środka. Zabierz apteczki, szczypce, niebieskie soczewki, zgrywkę i rakiety. Pogadaj z pilotem i szybko uciekaj z samolotu. Wróć do miejsca gdzie rozwaliłeś skorpiona. Połącz niebieskie szkła z latarką. Teraz będziesz widział ślady krwi. Idź po śladach na drabinkę i wejdź do groty. Zobacz znak na ścianie. Teraz idź nad bagna. Przejdź po śladach krwi na drugą stronę. Biegnij pod łukiem. Weź zgrywkę. Rozwal skorpiona. Idź po mostku. Zobacz kolejny znak na kamieniu. Podejdź do furtki. Pogadaj z Aline. Idź do kaplicy. Użyj szczypce na łańcuchu. Wejdź do środka. Weź rakiety i apteczkę. Przejrzyj księgę. Podejdź do panelu. Wciśnij trzy znaki - dokładnie te które widziałeś po drodze (górny prawy róg, środek, dolny prawy róg). Wejdź do krypty. Idź korytarzem. Przy przejściu uzyj pierścień, który dostałeś od Aline. Przejdź na drugą stronę. Wejdź do laboratorium. Zwiedź je. W końcu trafisz n Alana. Po rozmowie ucieknie. Kiedy zgaśnie światło wykonuj polecenia Aline. Idź przy ścianie w lewo. Do pierwszego przełącznika. Przestaw wajchę. Po drodze rozwalaj zombasy. Teraz idź dalej do początku laboratorium. Przestaw kolejną wajchę. Następnie wróć do rozwidlenia i skręć w lewo. Tu na końcu znajdziesz ostatni przełącznik. Przestaw go. Przejdź przez drzwi. Przeczytaj listy leżące na biurku. Teraz przejdź przez drzwi przez które uciekł Alan. Biegnij szybko, nie zatrzymując się. Omijaj pająki. Na górze kiedy skończą się schody skręć w prawo i wejdź do pomieszczenia. Odsłuchaj nagranie na taśmie. Wyjdź i przejdź przez drugie drzwi. Jesteś znowu w piwnicy posiadłości. Idź do skrzyń. Pogadaj z Indiańcem. Wejdź po drabince. Znajdziesz się w "szklarni". Rozwal potwory. Zabierz naboje. Wejdź po drabince. Przesuń rzeźbę. Zepchnij ją na dół. Zejdź na dół. Przeszukaj szczątki. Znajdziesz figurkę i pierścień. Teraz wróć z powrotem do laboratorium. Wyjdź z niego i podejdź do ruchomych drzwi. Przystaw pierścień. Spotkasz się z Aline. Kiedy odczyta tablice leć dalej. Za mostem w tunelu znajdziesz zamkniętą klapę. Podnieś ją. Zabierz wszystko co tam jest. Idź dalej. po gadce z Alanem przeniesiesz się w "inne miejsce".
Idź w tunel. Pogadaj z Aline. Leć dalej. pod drodze rozwalaj potwory. Używaj nowego guna. Zbieraj kryształy. Dzięki nim napełniasz baterie energią. Kieruj się cały czas w lewo. Kiedy przejdziesz kawałek drogi wejdź przez małe przejście arkadowe do kolejnej groty. Tu spotkasz skorpiony. Skręć w lewo. Następnie biegnij trzymając się ściany. Tu po kilku skrętach znajdziesz kolejne arkadowe przejście. Przejdź przez nie. Przebiegnij przez ścieżkę do kolejnego tunelu. Rozwal potwory i podejdź do przepaści. Tu zobaczysz linę. Użyj jej. Po filmiku spadniesz na półkę skalna poniżej. Wejdź do groty. Przeszukaj trupa. Zabierz puste flaszki i nowa spluwę. Przeczytaj "książkę". Wyjdź na zewnątrz i zjedź po linie na dół. Wbiegnij po schodach. Spotkasz Alana. Biegnij za nim. Kiedy spotkasz Aline wejdź do tunelu naprzeciw. Wejdź po linie. Przejdź przez kamienny most i wejdź w przejście. Leć dalej, aż dotrzesz do "komnaty" z lawą. Obiegnij ją i leć dalej korytarzem. Przejdź przez most. Gadka o Lambie. Idź do przodu i wejdź po schodach. Leć przed siebie. Wespnij się parę razy i parę razy zeskocz z podwyższenia skalnego. Wbiegnij do większej jaskini. Omiń psy. Pogadaj z Aline i leć prosto w małe przejście. W kolejnej jaskini spadnie jedna z kolumn. Przejdź przez nią na druga stronę. Skręć w prawo i podejdź do źródła. Napełnij flaszkę. Odwróć się i leć do przodu. Na dysku skalnym skręć w prawo. Znajdziesz się w komnacie z mumiami. Podejdź do ołtarza i skręć w prawo. Zejdź na dół po linie. Podejdź do kamiennego stosu. Zza pleców wyskoczy ci pan Morton. Zacznij uciekać. Zorientuj się w okolicy. Wszystkie przejścia są zablokowane. Tylko do jednego pomieszczenia możesz wejść (na prawo od stosu i w lewo). Niestety kiedy próbujesz wejść dalej Morton łapie cię za kłaki i miota. Tak więc aby unieszkodliwić pajaca należy biegać dokoła kamiennego stosu i co jakiś czas kiedy chłopak się oddali wypalać w niego rakietnicą. Po około 10 strzałach (celnych ) koleżka powinien przyklęknąć. Jeśli ktoś woli może próbować innej formy zaczepki, ale ta polecam bo jest najmniej stresująca. W każdym bądź razie, gdy gość przyklęknie, należy podbiec do zakątka, którego tak usilnie pilnował, a następnie podnieść włócznię. Po przerywniku, w którym Morton wykorkuje, weź głowę ze stosu i wejdź po linie na górę. Podejdź do ołtarza. Zrób to od strony drzwi. Zamontuj głowę. Kiedy przyjdzie Aline i zrobi to samo z kolejną bańką otworzą się drzwi. Przejdź przez nie. Koniec.

Solucja pochodzi ze strony -> gry.wp.pl

 

Copyright C 2002-2003 M@jk. Wszelkie prawa zastrzeżone. Site design by LaGranda. Best view 1024x768