SOLUCJE:
Alone In The Dark 4: The New Nightmare [ by Hunertus
]
|
Grając
Edward'em...
Po wylądowaniu biegnij w prawo. Po rozmowie z Aline idź do przodu.
Przejdź pod drzewem. Przejdź pod arkadą. Popatrz na krew. Wejdź po
schodach do budynku. Pogadaj z gościem. Wyjdź na zewnątrz i idź
dalej. Kiedy usłyszysz strzały wróć do budynku. Zabierz klucz. Leć
dalej. kluczem otwórz furtkę. Idź do przodu. Zabierz amunicję. Idź
dalej. skręć w lewo i otwórz bramę. Idź dalej. podnieś naboje.
Przejdź pod arkadą i weź apteczkę. Wróć do bramy. Idź w prawo.
Wejdź po schodach. Biegnij w lewo. Po drodze rozwalając psy. Wejdź
po schodach. Idź do statui. Wejdź po schodkach i spróbuj otworzyć
bramę. Zejdź na dół. Idź w prawo. Rozwal potwora. Otwórz furtkę.
Skręć w prawo. Przekręć koło. Zbiegnij po schodach na dół. Wejdź
w tunel. Idź do końca. W pomieszczeniu poruszaj się powoli i
strzelaj do skaczącego "aligatora". Wejdź w tunel w górnym
rogu ekranu. Wejdź po drabince. Wejdź na podest. Otwórz drzwi. Skręć
w lewo. Zapal latarkę i przeszukaj miejsce. Zabierz amunicje, apteczkę
i strzelbę. Idź dalej. Otwórz trumnę i zabierz klucz. Otwórz kratę
i idź do góry. Wyjdź przez lustro (znajdziesz się w lobby). Wysłuchaj
gadki i rozwal potwora. Zapal światło. Obejrzyj zegar na stole.
Zabierz "zgrywkę" ze stołu. Leć na górę. przesuń szafę.
Wejdź prze drzwi. Pogadaj z Aline. Obejrzyj zdjęcie. Weź książkę.
Z biurka zabierz statuetkę i dyktafon (wysłuchaj nagrania). Przejdź
przez lustro. Na końcu drogi zabierz "zgrywkę" i spójrz
przez wizjer. Wróć do lobby. Otwórz drzwi pod balkonem. Pogadaj z
indiańcem. Zapal światło. Teraz leć w druga stronę korytarza. Z
komody zabierz amunicję. Otwórz drzwi. Wbiegnij na strych. Zabierz
wyrzutnię granatów i pogadaj z Aline. Zejdź na dół. Otwórz następne
drzwi. Rozwal zombasy. Zabierz amunicję i apteczkę z korytarza. Wejdź
przez drzwi. Uważaj na pająki. Obejrzyj gablotę. Zabierz amunicję,
zdjęcie i głowę wilka. Wróć do głównego korytarza. Teraz leć
dalej. omiń dwie pary zamkniętych drzwi. Wejdź przez kolejne.
Rozwal zombasy i otwórz drzwi. Znajdziesz się w magazynie. Obejrzyj
dyplom, dwie książki i testament i dwa obrazy. zabierz apteczkę,
naboje i buteleczkę. Zanurz buteleczkę w amforze z wodą. Wyjdź
drugimi drzwiami. Teraz biegnij z powrotem do gabinetu z gablotą.
Umieść w środku flaszkę. Wróć na balkon w lobby. Otwórz obraz z
"badaczem Antarktyki". Zabierz klucz. Zbiegnij na dół.
Wejdź na korytarza. Skręć w lewo. Wejdź w kolejny korytarz. Rozwal
zombasy. Przebiegnij obok drzwi prowadzących do magazynu i otwórz
kolejne. Tu zabierz apteczkę, klucz leżący obok stołu i naboje.
Obejrzyj sowę. Użyj głowę wilka. Zabierz klucz. Wróć do głównego
korytarza. Wejdź po schodach (między drzwiami). Otwórz drzwi. Jesteś
na piętrze. Zapal światło. Wejdź w pierwsze drzwi. Podejdź do łóżka.
Kiedy macki cię rzucą, wstań podejdź bliżej i strzel w lampę
wiszącą nad łóżkiem. Kiedy wszystko pójdzie z dymem zabierz
rakietnicę, naboje, apteczkę i zgrywkę. Obejrzyj obraz i wyjdź. Idź
dalej. skręć w mniejszy korytarz. Otwórz drzwi. Zabierz apteczkę.
Wejdź po schodkach. Podejdź do biurka. Obejrzyj książkę. Zauważ
szufladę w biurku. Wyjdź na zewnątrz. Leć w lewo korytarzem do
jego końca. Otwórz drzwi. Rozwal potwory. Zabierz kawałek
fotografii, klucz, zgrywkę i dwie książki. Wróć do lobby.
Przepchnij biust portretowy. W lustrze zobaczysz odbijające się
litery H i M. Obejrzyj "pomnik", znajdziesz tu mechanizm.
Wpisz H i M. idź na górę. Otwórz obraz przy szafie. Zabierz klucz.
Leć na strych. Otwórz drzwi. Rozwal potwory. Zabierz naboje i
zapalniczkę. Otwórz kolejne drzwi. Tu w przejściu do kolejnej części
strychu nadepniesz na ruchome deski. Użyj na nich łom. Weź dwa
klucze. Idź dalej. Kiedy wejdziesz do pomieszczenia z pająkami
wyjmij gnata i wystrzelaj je. Zabierz naboje. Podejdź do świecy na
końcu drogi. Użyj zapalniczkę. Podejdź do ścianki. Użyj łom.
Wejdź w dziurę. Rozwal potwory. Wejdź przez drzwi w prawej części
korytarza (przed nimi leży apteczka). Pogadaj z babcią w łóżku.
Wyjdź na zewnątrz i idź do końca korytarza. Otwórz drzwi.
Znajdziesz się na "spiralnej" klatce schodowej. Zejdź na
piętro poniżej. Otwórz drzwi. Znajdziesz się w znajomym ci już
korytarzu. Otwórz drzwi z lewej strony. Podejdź do biurka i otwórz
szufladę. Zabierz klucz i kawałek zdjęcia. Wejdź znowu na spiralną
klatkę i zejdź na dół. Włącz światło. Otwórz drzwi. Tu otwórz
kolejne. Znajdziesz się w korytarzu na parterze. Otwórz drzwi po
lewej stronie. wejdziesz w ten sposób do biblioteki. Przeczytaj dwie
książki na dole (jedna na biurku druga na stojaku). Leć na górę.
Na samym końcu na półce znajdziesz książkę. Wciśnij ją.
Zbiegnij na dół. Tutaj na przeciwległej stronie tej książki z góry
znajdziesz druga taką samą. Wciśnij ją. Teraz podbiegnij do schodów.
Tu też znajduje się książka. Zrób to samo. Teraz leć na górę.
Po drodze zjawi się coś latającego. Rozwal to (prawdopodobnie będziesz
musiał wykorzystać prawie całą amunicję. Leć na górę. tu
naprzeciw książki którą wcisnąłeś jako pierwszą na półce
znajduje się czwarta z książek. Pchnij ją. Pamiętaj żeby zachować
właśnie taką kolejność. Otworzy się obraz w lobby. Leć tam i
otwórz go. Zabierz nową broń i klucz. Teraz biegnij do biblioteki.
Wejdź na piętro. Tu znajdziesz panel kontrolny. Ustaw na nim kod
3926 (połącz dwa skrawki fotografii, na jej odwrocie zobaczysz dwie
liczby - dodaj je). Wejdź do środka skrytki. Zabierz teleskop. Wstaw
figurkę akrobaty do reszty kolesi. Otworzy się panel kontrolny. Na
razie go zostaw. Weź figurkę bizona i przeczytaj notatkę pisaną na
odwrót. Leć na górę biblioteki. Wyjdź po drabince na zewnątrz.
Wejdź do wieży. Zamontuj teleskop. Zarejestruj liczbę (1692) (wciśnij
S, żeby wyjść z trybu teleskopu). Wróć do skrytki i ustaw tą
liczbę na panelu. Leć do obrazu na balkonie w lobby. Otwórz go.
Zabierz tabliczkę. Teraz pod obrazami pojawią się tabliczki do
ustawienia. Podejdź do pierwszego obrazu w lewej strony. Teraz po
kolei musisz ustawić cztery daty. Są to daty urodzin każdej z
portretowanych postaci. Te daty znajdziesz z księdze rodowej Mortonów.
Tak więc od pierwszego obrazu ustawiaj 1852, 1874, 1899, 1931.
Zbiegnij na dół i podejdź do zegara. Zabierz klucz. Otwórz główne
drzwi w lobby. Wyjdź na zewnątrz. Skręć w lewo. Idąc tą ścieżką
znajdziesz magazynek do nowej spluwy i apteczki. Teraz wróć do wejścia
i idź ścieżką w drugim kierunku. Otwórz furtkę. Teraz biegnij tą
samą drogą którą przyszedłeś to miejsca lądowania. Po drodze
rozwalaj potwory, ale również staraj się omijać zombasy - dzięki
temu nie zmarnujesz sporej ilości amunicji. Kiedy znajdziesz się
przy lądowisku nie skręcaj do spadochronu tylko biegnij dalej.
dobiegniesz do kolejnej furtki. Obejrzyj metalową plakietkę wyjętą
zza obrazu. Zapamiętaj układ znaków i ustaw go na kłódce przy
furtce. Po drugiej stronie przeszukaj ciało. Zabierz magazynek i
apteczki. Przejdź przez most. Rozwal potwory. Przy oderwanej głowie
skręć w lewo i wejdź po schodach. Podejdź do głównego kamienia w
górze ekranu. Zidentyfikuj go jako północny (North). Teraz Aline będzie
komenderować ci do których kamieni masz podchodzić. Kiedy powie, że
masz podejść do północnego, wtedy podchodzisz, przyglądasz mu się
i łączysz się z Aline. Ponownie ta sama czynność itd. itd. itd.
kiedy stwierdzi, że już wystarczy i że masz zacząć rytuał,
podejdź do kamienia wschodniego. Włącz dyktafon i zapamiętaj
pierwsze zdanie wypowiedziane przez Indiańca. Podejdź do kamienie i
teraz po kolei wypowiedz zaklęcie (Okuo...., ...Ror, ...Ris, Cornay).
Po tym rozjaśni się kamień na środku. Podejdź do niego i zabierz
małą tabliczkę i figurkę byka. Wyjdź z magicznego kręgu.; przy
oderwanej głowie skręć w prawo i leć dalej. przepędź potwory.
Rozwal dużego skorpiona. Zaraz za nim wejdź po drabince do małej
groty i zabierz rakiety. Idź dalej. przy bagnach skręć w lewo.
Kierując się tym kierunku dojdziesz do samolotu. Wejdź do środka.
Zabierz apteczki, szczypce, niebieskie soczewki, zgrywkę i rakiety.
Pogadaj z pilotem i szybko uciekaj z samolotu. Wróć do miejsca gdzie
rozwaliłeś skorpiona. Połącz niebieskie szkła z latarką. Teraz będziesz
widział ślady krwi. Idź po śladach na drabinkę i wejdź do groty.
Zobacz znak na ścianie. Teraz idź nad bagna. Przejdź po śladach
krwi na drugą stronę. Biegnij pod łukiem. Weź zgrywkę. Rozwal
skorpiona. Idź po mostku. Zobacz kolejny znak na kamieniu. Podejdź
do furtki. Pogadaj z Aline. Idź do kaplicy. Użyj szczypce na łańcuchu.
Wejdź do środka. Weź rakiety i apteczkę. Przejrzyj księgę.
Podejdź do panelu. Wciśnij trzy znaki - dokładnie te które widziałeś
po drodze (górny prawy róg, środek, dolny prawy róg). Wejdź do
krypty. Idź korytarzem. Przy przejściu uzyj pierścień, który
dostałeś od Aline. Przejdź na drugą stronę. Wejdź do
laboratorium. Zwiedź je. W końcu trafisz n Alana. Po rozmowie
ucieknie. Kiedy zgaśnie światło wykonuj polecenia Aline. Idź przy
ścianie w lewo. Do pierwszego przełącznika. Przestaw wajchę. Po
drodze rozwalaj zombasy. Teraz idź dalej do początku laboratorium.
Przestaw kolejną wajchę. Następnie wróć do rozwidlenia i skręć
w lewo. Tu na końcu znajdziesz ostatni przełącznik. Przestaw go.
Przejdź przez drzwi. Przeczytaj listy leżące na biurku. Teraz
przejdź przez drzwi przez które uciekł Alan. Biegnij szybko, nie
zatrzymując się. Omijaj pająki. Na górze kiedy skończą się
schody skręć w prawo i wejdź do pomieszczenia. Odsłuchaj nagranie
na taśmie. Wyjdź i przejdź przez drugie drzwi. Jesteś znowu w
piwnicy posiadłości. Idź do skrzyń. Pogadaj z Indiańcem. Wejdź
po drabince. Znajdziesz się w "szklarni". Rozwal potwory.
Zabierz naboje. Wejdź po drabince. Przesuń rzeźbę. Zepchnij ją na
dół. Zejdź na dół. Przeszukaj szczątki. Znajdziesz figurkę i
pierścień. Teraz wróć z powrotem do laboratorium. Wyjdź z niego i
podejdź do ruchomych drzwi. Przystaw pierścień. Spotkasz się z
Aline. Kiedy odczyta tablice leć dalej. Za mostem w tunelu znajdziesz
zamkniętą klapę. Podnieś ją. Zabierz wszystko co tam jest. Idź
dalej. po gadce z Alanem przeniesiesz się w "inne miejsce".
Idź w tunel. Pogadaj z Aline. Leć dalej. pod drodze rozwalaj
potwory. Używaj nowego guna. Zbieraj kryształy. Dzięki nim napełniasz
baterie energią. Kieruj się cały czas w lewo. Kiedy przejdziesz
kawałek drogi wejdź przez małe przejście arkadowe do kolejnej
groty. Tu spotkasz skorpiony. Skręć w lewo. Następnie biegnij
trzymając się ściany. Tu po kilku skrętach znajdziesz kolejne
arkadowe przejście. Przejdź przez nie. Przebiegnij przez ścieżkę
do kolejnego tunelu. Rozwal potwory i podejdź do przepaści. Tu
zobaczysz linę. Użyj jej. Po filmiku spadniesz na półkę skalna
poniżej. Wejdź do groty. Przeszukaj trupa. Zabierz puste flaszki i
nowa spluwę. Przeczytaj "książkę". Wyjdź na zewnątrz i
zjedź po linie na dół. Wbiegnij po schodach. Spotkasz Alana.
Biegnij za nim. Kiedy spotkasz Aline wejdź do tunelu naprzeciw. Wejdź
po linie. Przejdź przez kamienny most i wejdź w przejście. Leć
dalej, aż dotrzesz do "komnaty" z lawą. Obiegnij ją i leć
dalej korytarzem. Przejdź przez most. Gadka o Lambie. Idź do przodu
i wejdź po schodach. Leć przed siebie. Wespnij się parę razy i parę
razy zeskocz z podwyższenia skalnego. Wbiegnij do większej jaskini.
Omiń psy. Pogadaj z Aline i leć prosto w małe przejście. W
kolejnej jaskini spadnie jedna z kolumn. Przejdź przez nią na druga
stronę. Skręć w prawo i podejdź do źródła. Napełnij flaszkę.
Odwróć się i leć do przodu. Na dysku skalnym skręć w prawo.
Znajdziesz się w komnacie z mumiami. Podejdź do ołtarza i skręć w
prawo. Zejdź na dół po linie. Podejdź do kamiennego stosu. Zza
pleców wyskoczy ci pan Morton. Zacznij uciekać. Zorientuj się w
okolicy. Wszystkie przejścia są zablokowane. Tylko do jednego
pomieszczenia możesz wejść (na prawo od stosu i w lewo). Niestety
kiedy próbujesz wejść dalej Morton łapie cię za kłaki i miota.
Tak więc aby unieszkodliwić pajaca należy biegać dokoła
kamiennego stosu i co jakiś czas kiedy chłopak się oddali wypalać
w niego rakietnicą. Po około 10 strzałach (celnych ) koleżka
powinien przyklęknąć. Jeśli ktoś woli może próbować innej
formy zaczepki, ale ta polecam bo jest najmniej stresująca. W każdym
bądź razie, gdy gość przyklęknie, należy podbiec do zakątka, którego
tak usilnie pilnował, a następnie podnieść włócznię. Po
przerywniku, w którym Morton wykorkuje, weź głowę ze stosu i wejdź
po linie na górę. Podejdź do ołtarza. Zrób to od strony drzwi.
Zamontuj głowę. Kiedy przyjdzie Aline i zrobi to samo z kolejną bańką
otworzą się drzwi. Przejdź przez nie. Koniec.
Solucja pochodzi ze strony -> gry.wp.pl
|
|