SEGA DREAMCAST SITE

SOLUCJE:
Chu Chu Rocket [ by
??? ]


4P BATTLE 

To najprostrzy i chyba najlepszy tryb tej gry.Jest typowo Arcadowy.Na jednej arenie staj1 do walki 
czterej gracze (część może symulować konsola), a za zadanie mają doprowadzić za pomocą strzałek 
jak najwiecej myszek do swojej rakiety.Oczywiscie uważając na to, żeby przeciwnik nie wpuscił 
im kota do niej, który zabiera dużo punktów.Najlepiej jeżeli przed konsolą zasiądzie czterech graczy, 
wtedy zabawa bedzie najwieksza. 

TEAM BATTLE 

W tym trybie chodzi dokładnie o to samo co w 4P BATLE, tylko gracze dzielą sie na dwa dwuosobowe 
zaspoły. 

STAGE CHALLENGE 

Kolejny tryb zrecznosciowy.Tym razem chodzi o to, żeby w ciągu 30 sekund doprowadzić wymaganą 
liczbe myszy do rakiety.Na niektórych planszach pszeszkadzają koty, wiec czasami nie jest łatwo.

PUZZLE 

Cha,cha! Oto najtrudniejszy tryb tej gry, wiec przygotowałem szczegółowy opis.Chodzi w nim o to, 
żeby najpierw rozmiescić strzałki na planszy, a dopiero po tym uruchomić ruch myszy.Jeżeli 
dojdą wszystkie całe do rakiety-wygrałes, a jeżeli nie-przegrałes. Proste zasady prawda? No to 
czas na moją legende. Kratki w grze liczone są w nastepujący sposób: 
A-I = POZIOMO 
1-9 = PIONOWO 
U=GÓRA 
D=DÓL 
L=LEWO 
R=PRAWO 

NORMAL 

1.U=B2-K9 
2.D=E1 
3.R=K2 
4.D=H2,L=H3 
5.U=F9 
6.L=D2 
7.U=C9 
8.R=B9-D9 
9.L=E2,L=I2 
10.U=B8 
11.L=A6 
12.D=E9 
13.D=DI1,L=L6,U=H9 
14.D=I1 
15.L=G7,L=E2 
16.L=L4 
17.L=G7,L=C6 
18.U=G5 
19.D=D1 
20.D=F6 
21.D=F3,U=F6 
22.D=B1,L=C6,U=C7 
23.D=B1,D=G1 
24.U=G2,R=I4 
25.U=F5,R=J2 

[autora txt`u prosimy o kontakt w celu ustalenia tożsamości :) przyp.M@jk]

 

 

Copyright C 2002-2003 M@jk. Wszelkie prawa zastrzeżone. Site design by LaGranda. Best view 1024x768