SEGA DREAMCAST SITE

SOLUCJE:
Head Hunter [ by
English Translator ]


Jako że Polacy to pijacy, bezrobotni i nieroby (lub w odwrotnej kolejności) to z opisami nie mogło być inaczej - nikomu się nie chciało go pisać (a co dopiero tłumaczyć...) dlatego też Solucja Head Huntera jest następną (po Omikronie) tłumaczoną za pomocą English Translator`a (tym razem only from english) thx to DMX za support tegoż opis`u :) aha no i czekam na wasze opinie co do solucji (na FORUM ofkoz) - jeśli pasują wam tego typu opisy (tzn. Ty iść lewo drzwi) to nie ma problemu i w najbliższym czasie przybędzie ich na naszych łamach sporo - WYBÓR NALEŻY DO WAS 
ps. Rower - to nic innego jak motor (tłum. bike - rower :)), FMV to scenki filmowe - W NICH NIE GRASZ !!!, TP to punkty doświadczenia zdobywane extremalną jazdą na "rowerze" ;D

Oto opis: 
CD 1 : 

OGÓLNA ZASADA : Nigdy nie uratuje podczas roweru sceny, lub ty będziesz żałował temu. 

Ty możesz wybierać grać lub ominąć trening. Sugeruję ty grasz w tym. 

Trening : 

Faza 1 : Ty otwierasz drzwi. 
Faza 2 : Ty strzelasz ennemy. 
Faza 3 : Strzelaj ruszający tarcze. 
Faza 4 : Strzelaj punkty. 
Faza 5 : Naciskaj Y włączyć ścianę trybu. Robi ten na zostawiony ścianę. Wtedy strzelaj beczkę. 
Faza 6 : Kucaj i zwijaj z pudełka inny aby osiągajmy wyjście. 

Fmv : 
Jack jest na stole. On wstaje i uciekaj. 

Ucieknij : sugeruję ty biegniesz strzelanie każdego. To nie jest ponieważ ty nie miej 
czas, to jest ponieważ to jest bezużyteczne zabić kogoś tutaj. 

Fmv : 
1) Jack biegów z Biotech Laboratoriów. On upada. 
2) Jack budzi w szpitalu bez jego pamięci. Doktor diagnozuje 
amnezję. Główny Hawke przyjdzie zobaczyć go i wtedy Angela Rufy pyta go znaleźć mordercę jej ojca. Lewarek przyjmuje. 
3) W dom, Jack idzie do jadalni spotkać ją. 

STERN'S DOMU : 
1) Czytaj dwa pliki blisko Angela. 
2) Patrz ukończenie szkołę diplome Angela. 
3) Wyjście znaleźć adrenalinę w treningu pokoju. Wracaj do jadalni . 
4) Patrz malarstwo z Alan, Angela i Krzysztofem. 
5) Patrz książek na stole. 
Angela daje dostępu karty tobie. To pozwala ty użyć podniesienia poza jadalnia . Wyjście i użyje podniesienie. 

Fmv : 
Jack bierze rower dla jazdy w Los Angeles. 

Rower SCENY W PÓŁNOCY DZIELNICY : uzyskiwać dostęp Leili biuro, ty musisz zarobić 250 TP. Raz na dół , Leila pojawi się na mapie. Ty będziesz widział że to jest zamknięte Rufy domu. W Los Angeles 
tam jest dobre miejsce do pociągu : W dalekim kończy się miasta, ty znajdziesz kanał ściekowy obszar. To patrzy jak miejsce gdzie Jan Travolta zwyciężył wyścig w Tłuszczu. 
Jeśli ty spotykasz trudności później otrzymać maksymalny TP (1300 punkty) ty 
możesz iść tam. Będę wołał " trening obszar " to miejsce. 

LEILA'S BIURA : 
Wchodź. 

Fmv : 
Ty spotykasz Motek Sekwoi. Ty pamiętasz go i ty wiesz że on nie docenia 
ciebie. On ma też silną opinię się. Wtedy ty będziesz mówił do starej 
kobiety w biurze aby zacznij VR udawanie. 

LEILA'S C-LICENSE : 

C-1 : Rower Kontrola : bić łatwo nie braknie jednego zakrętu zapisu. 
C-2 : Ty musisz zabijać jednego faceta 3 sekundy (duszą go). Wtedy zaciera dwaj 
następny, witka w ścianie trybu dla czterej, biega kiedy on zawraca, zatrzymuj się przedtem pięciu i wtedy biegnę do wyjścia. 
C-3 : Zabija 4 straże. 
C-4 : Ty możesz zabijać lub zabij wszystkie straże w jednego korytarzu, wtedy zabij wszystkie straże w sekunda korytarzu. Ty możesz wyjście. 

Stan : Zdobędzie C-License, bij wszystkie zapisy i zdobywaj dostęp do C 
aptekarza. 

Ratuj przed tobą otwartym aptekarza. Mów znów do dziewczyny i otwarty C 
aptekarz. 

Fmv : 
Ty uczycie się w TV WIADOMOŚCI że jechanie rower jest niebezpieczny. Z tego powodu , odtąd , jeśli ty ranisz samochód lub ściana ty będziesz gubił TP. 

Ty mówisz do Główny Hawke wtedy do Angela i ty decydujesz szperać ponieważ Greywolf. 

Rower SCENA W PÓŁNOCY DZIELNICY : 
Twój cel teraz zarabiać 500 TP. To nie będzie łatwe ponieważ w tej godzinie tam 
są dużo samochody w ulicy. Idź do treningu obszaru i wskazał wcześniej i 
ty zyskasz nich łatwo. Ty zauważasz dwa punkty na mapie. Po pierwsze jest Wolfpack HQ i sekunda są Wolfpack Gazem Stacją. Ty możesz płacić wizyta do 
Wolfpack HQ jeśli życzysz zmarnować twój czas. Ty zrozumiesz że jeden 
cel jest Gazem stacją. 

Wolfpack stacja benzynowa : 
Wprowadzenie : dwaj donosicieli ty szukasz został zabity przez ludzi. Teraz to jest w górze do ty zebrać informację(s) z ich trupa . 

0) Ty możesz znajdować adrenalinę na lewym i widocznie nieskończony Granat 
Rezonator za pudełkiem (ciągnij to lub nie) na prawie. Ty możesz podnosić granat 
w sklepie. 
1) Wchodź sklep. Ty zobaczasz 2 drzwi, prosty lub zostawiony. Drzwi prosto jest zamykać na klucz z wnętrza. Ty możesz używać drzwi prawa. 
2) Przechodź drzwi prawe, dusi faceta tutaj. Ty widzisz że ty potrzebujesz baterii, 
że elektryczne kabel przeciążenia po tobie naciskają witkę i że kabiny jest zamykać na klucz . Bierz medikit na stole. 
3) Wyjście sklepu i pójdzie lewe. Ty uzyskujesz dostęp do inna witka : samochód myje 
witkę. Ty udusisz jeden dwóch facetów kogo palony donosiciel i zabije other z twoim pistoletem. Strzeż się ponieważ trzech faceta ukaże się pomóc im. 
Ty znajdujesz baterię samochód i Granat Rezonator. 
4) Ty możesz używać baterii samochodu zdobyć monetę. Używaj moneta na samochodzie myje 
witkę. Ty zabijesz jednego więcej faceta. Ty znajdujesz nowe drzwi. Mijaj to. Ty znajdujesz tutaj kluczowi, dźwigni i elektrycznej instalacji. Używaj dźwignia ruszyć silnik. 
Używaj sekunda drzwi w tym pokoju otworzyć skrót do garażu. Używaj klucz otworzyć kabinę. Ty znajdujesz elektryczny kabel. Używaj tego naprawić 
instalację w poprzednim pokoju. Teraz ruszaj znów silnik. Winda schodzi. Ty znajdujesz gaśnicę w samochodzie. Bierz to i zatrzymuj płomień. Lewarek 
otwiera drzwi samochodu i znajduj metal rurę. Używaj metalu rury na 
toaletach drzwiach który jest prawy sklepu. Ty uważasz sekunda donosiciela martwy za . Ty 
znajdujesz też Amco Card. 

FMV : 
Ty spotykasz Greywolf. Po on zagraża ty, on ucieka. 

Rower SCENA W PÓŁNOCY DZIELNICY : 
Śledzi Greywolf do Wolpack HQ. Jeśli ty nie ma 500 TP, czy teraz twoja szansa 
zarabiać nich. 

Wolfpack HQ : 

0) Kiedy ty przybywasz, zabij faceta tutaj. Podnoś punkty tutaj jeśli ty wtedy możesz 
używać Amco Karty na drzwiach zostawionego i wejdzie. Na prawym jest drzwiami zamkniętym na klucz przez magnetycznego systemu i Podniesienia Kontroli zamkniętej na klucz przez klucz. 
1) Ty patrzysz na scenę. Ty będziesz musiał będę dusił 2 facetów lub zabij 4 facetów jeśli ty będziesz robił zbyt 
dużo hałasy. Ty znajdujesz mojego, klucz, Film dźwiękowy Walkie i adrenalinę. Użycie 
kluczowy poza tutaj przełączyć dalej podniesienie. 
2) Używaj podniesienie pójść do 2F. Ty znajdujesz medikit i urządzenie. Ty potrzebujesz 
kołowego punktu. Idź do 3F. 
3) Pilnuj scenę. Ty możesz otwierać drzwi podnieść surowicę i plik. Kiedy ty 
próbujesz do wyjścia facet skacze strzelać ciebie. Zabij go. Śledź nową drogę. Otwarte 
drzwi. 
4) Zaczynaj się zabić 2 facetów tutaj. Tam 3 drzwi są tutaj. Po pierwsze jest w długim 
korytarzu. Ty zobaczasz obraz z wiadomością. Zatrzymuj umysł liczby : 1993. 
Blisko sekunda drzwi ciągnij i pchaj pudełko aby znajduj kluczowy (ty musisz wspinać się na pudełku). Ty używasz klucza na trzech drzwiach znaleźć rozbity emblemat. Odpowiedź 
do Greywolf w filmie dźwiękowym (decyduj się TAK kiedy gra pyta to do ciebie). Zabij 2 
facetów. Ty musisz wchodzić do kodu 1993 otworzyć drzwi. 

Greywolf wprowadza jego nowego porucznika, Bruce. 

Szef : BRUCE. 
Strzelaj i używaj twój toczący ruch uniknąć jakichś kuli. Bruce umarł. 

Otwarta kabina znaleźć emblemat i plik. Czytany plik i pójdzie do sekunda podłogi. Używaj kompletnego emblematu na urządzeniu. Wchodź następująca 
kolejność : ( poprzeczna kolejność) 

X Zero Zero X 
X X X X 
Zero X X Zero 
X Zera Zero X 

Użyje emblematu na trzej podłodze, w spotykającym pokoju otworzyć schodki. Ty 
możesz uzyskiwać dostęp do dachu. 

Szef : GREYWOLF. 
Dobra technika ścigać go i strzelać go z twoim pistoletem. Jeśli ty jesteś 
szybko dość Greywolf będzie zdolny strzelać ty. Ścigaj go zamiast stawania wobec go. 

Snoopyfletcher, przedłożył tę zmienną metodę : 
" Innej drodze jest : ty będziesz mógł zabić Greywolf jeśli ty będziesz miał Proxi Kopalnie. Ty 
możesz sadzić nich i pilnuj aż połowa na nim schodzi się " 

Fmv : 
Ty możecie pilnować aktualne wiadomości w TV i X muszą reklama. Ty mówisz do 
Główny Hawke. On mówi że ty potrzebujesz B pozwolenie kontynuować na twojej podróży. 

Ty możesz brać bronie mały pokój przed tobą idą. 

Rower SCENA W PÓŁNOCY DZIELNICY : 
Pójdzie do Leili biura. To jest czasem minąć B pozwolenie. 

LEILA'S B-LICENSE : 

B-1 : Rower Kontroli : Ta faza są bardzo łatwe jeśli ty nie biegniesz na ścianie. Tylko 
śledź strzałę. 
B-2 : Używaj przynęta muszla kusić jednego facetem, biegnę udusić th jednego na 
prostej linii, biegnie bardziej zabijać dusząc jeden na zostawiany i wyjście. 
B-3 : Strzela 6 straże. 
B-4 : Pokój 1 : Ciągnij pudełko i strzelaj beczkę. 
Pokój 2 : 3 faceci, strzelają nich przez zadziwiających nich z regulatorem. 
Pokój 3 : 4 faceci, ten sam technika jako ponad. 

Stan : Zdobędzie B-License, bij wszystkie zapisy i zdobywaj dostęp do 
B aptekarza. 

Ratuj przed ty bierzesz bronie w B aptekarzu. Ty mówisz do Główny Hawke 
i zdobywaj jego pozwolenie przerwać zbrodniarzy. 

Rower SCENA W POŁUDNIOWY DZIELNICA : 
Idź do południa dzielnicy i próbuj zarobić 800 TP. Normalnie i z powodu problem w Millenium nie samochód jest na drodze. Jeśli ty nie możesz zarabiać 
800 TP przez się, idź do treningu obszaru. Raz w południu dzielnica ty 
musisz znajdować zmienną drogę wejść do banku. 

Fmv : 
Ty uczysz się że Angela został porwany. Główny Hawke daje drogi wejść do banku, kanały ściekowe tobie. Ty musieć być obrony zakładnicy (ta część storyline 
być prawdopodobnie zapominany ponieważ ty nie uratujesz każdego wykluczaj ponieważ Angela). 

Rower SCENY W POŁUDNIOWEJ DZIELNICY : 
Idź lewy banku do dostępu do kanałów ściekowych . 

Kanały ŚCIEKOWY : 

0) Zabij 2 facetów i używaj drabiny. Angela kontaktów ty. Ty musisz znajdować ją przez 
następowanie sygnał jej VM. 

Palmera CENTRUM HANDLOWE B2 : 
1) Ty musisz zabijać 3 facetów. Posuwanie się do przodu i strzela z regulator. 
2) Chowaj aż obaj facetów kontynuuje przeciwny kierunek. Duś nich i ty możesz uzyskiwać dostęp do B1. 

Palmera CENTRUM HANDLOWE B1 : pułapka tutaj jest. Skoro ty zbliżasz się czarnego samochodu, alarm będzie dzwonił. 
Ty musisz zabijać 2 facetów do dostępu do schodków. 

Palmera CENTRUM HANDLOWE 1F : 
Na schodkach ty widzisz nowe drzwi do sutereny, pamięta to. Idź do piętra . 
Ty możesz znajdować adrenalinę i jakieś kule. Znajduj pokój z kratą ty możesz 
ruszać. Używaj nowej drogi. Idź do dalekiego kończy korytarza i słuchaj 
konwersację. 

Fmv : 
Ty uczysz się Millenum projektu z ust Ramirez, cyber kowboja. 

Ty musi iść w tył i zabijaj inny facet zdobyć obwód kartę i plik. 
Kiedy ty będziesz wyjście ty zabijesz 2 facetów. Idź do schodków. Tym razem użycie 
drzwi tamten prowadzi do sutereny. 

Suterena : 
Skoro ty przybywa, natychmiast strzelaj faceta. Ty musisz zabijać dwóch więcej facetów. Ty 
możesz zbierać różne kule tutaj. Pchaj pudełko do dostępu do kanałów ściekowych . Ty musisz 
zabijać faceta i wtedy wejścia obwód karta. Wracaj do Palmera Centrum handlowego 1F, gdzie 
ty znalazłeś obwód kartę. Naciskaj guzik otworzyć drzwi do Zakupu Obszaru. 

Zakup OBSZARU : 
Dusi 3 facetów. 
1) Chowaj za jednego filarem, kucaj wtedy zbliża się i dusi jeden. 
2) sekunda facet patrole dookoła kwadratu miejsca, to jest łatwo do zaskoczenia niego. 
3) ostatni facet jest na przeciwnym kierunku. 
Przeszukiwanie dla podniesienia z pojemnikiem w tym. Czy popchnięcie tego poza podniesienie i idź 
2F. 

Palmera CENTRUM HANDLOWE 2F : 
Dusi 2 facetów. Ty możesz otwierać skrót przez używanie jednym drzwi. Sekunda drzwi prowadzi do schodków. Trzema kierownictwa do punktów (jeśli ty potrzebujesz nich). Otwarte 
podniesienie. 

Fmv : 
Ty znalazłeś Angela. Lewarek decyduje znaleźć sznur pomóc Angela. 

Używaj rury dla ognia wojowników blisko podniesienia. 

Fmv : 
Ty pomagasz Angela. Teraz goniony terrorystów. Ty słyszysz trzask. Angela jest bezpieczny 
ale ty musisz znajdować inną drogę do postępu. W dodatku tych ACN policjantów są 
teraz wewnętrznym budynkiem. Ty możesz używać tylko Neuro Stunner. 

Idź do kanałów ściekowych przez używanie suterenę. Po drodze ty spotkasz się ACN policjantów i i 
sugerują ty zabijasz nich zupełnie. Ty musisz tylko strzelać jednego nich z stunner 
przed ty idziesz do kanałów ściekowych . Raz w kanałach ściekowych używa nowej drogi łączyć 
następny obszar. 

Millenium BANKU : 
0) Zabij 3 facetów i przeszukiwanie dla drabiny wejść do banku. 
1) Zbieraj punkty i zabijają 3 facetów w banku. Używaj aparatu fotograficznego , ty zobaczasz szefa, 
Ramirez w bezpieczeństwie obszarze. Naciskaj guzik tutaj. 
2) Idź do nowego pokoju i podnoś adrenalinę na stole. Podejście 
drzwi. 

Fmv : 
Ramirez mówią że ty nigdy nie będziesz łapał go. On wysyła ciebie jakieś pająki zabić 
ciebie. 

Szef : PAJĄKI. 
Tutaj jest transakcja : ty strzelacie pająka ktoś raz zdumieć to. Wtedy ty klikasz na tym skontrolować to. Używaj guzika twojej snu podkładki zrobić przeskakuj na drzwiach 
pająka. To zmniejszy jego opór. Strzeż się ponieważ kiedy ty kontrolujesz 
pająka, ty możesz być uderzany przez innego pająka. Trzy pająków pojawia się za każdym razem . Ostatni nie zapomina nacisnąć przed ty dosięgasz drzwi, ponieważ mechaniczne 
pająk biegi bardzo mocno. 

Fmv : 
Ramirez nigdy nie będzie mówił. 

Używaj surowicy na nim. 

Fmv : 
Ramirez rozmów do ciebie. Ty otrzymujesz co ty chciałeś wiedzieć. Ty rozmowy do Angela. 

Teraz ty musisz wchodzić do serie kolorów rąbnąć system Osoby przełożona Fulci. Spodziewam się że kombinacje nie są przypadkowe, tutaj są tamten i otrzymał : 

Żółty Zielony 
Zielony Żółty 

Wtedy : 

Zielony Żółty 
Niebieski Zielony 
Czerwony Żółty 

Wtedy : 

Żółty Zielony Czerwony 
Zielony Zielony Żółty 
Czerwony Żółty Niebieski
To Zakańcza over . Kontynuować na twojej podróży, ty potrzebujesz A-License. Po drodze do 
Leili ty uczysz się że Sharpe szuka ciebie. On faktycznie myśli że ty zabiłeś ACN policjanta. 

LEILA'S A-LICENSE :-1 : Rower Kontrola. Ten ktoś jest bardzo trudny. Dam ciebie droga bić zapis. Śledź liczbę, to odpowiada do czeku na twojej mapie. 
Koniec. 

7 6 5 4 3 

8 9 1 2 

Początek. 

-2 : Tutaj są pozycjami faceta i czasu ty musisz używać bić 
zapis. 
Koniec (przed 1'20) 4 (1 Minuta) 
3 (40 sekundy) 
2 (20 sekundy) 
1 (6 sekundy)-3 : Zabija 8 straże. 
-4 : 
1) Strzelaj 3 facetów. Jeśli oni nie widzą ty ciebie możesz zaskoczenia nich z 
regulatorem. 
2) Schodź i zabijaj dusząc 3 facetów. Ciebie może też zabijać dusząc tylko ktoś i ucieknie. 
3) Ty możesz dusić wszystkich 3 facetów bez oni zobaczam ty. Ty tylko unikać czerwonego światła . Wyjście. 

Stan : Zdobędzie A-License, bij wszystkie zapisy i zdobywaj dostęp do aptekarza. 

Jako zwykły, uratuję przedtem ty bierzesz bronie w aptekarzu. 

Rower SCENA W PÓŁNOCY DZIELNICY : 
Pójdzie znów do Wolfpack HQ. Ty potrzebujesz 1300 TP. 

Wolfpack HQ REVISITED : 
0) Dusi ACN policjanta. 
1) Z twoim nowym kartą kilofem magnetyczny kod. 
2) Używaj drabinę do dostępu do dachu. 
3) Ty musisz dusić 2 facetów na dachu. Wracaj do spotkanie pokój. 
4) Używaj karta otworzyć opiłek pokój. To nie pracuje ponieważ nie 
elektryczność jest w budynku. To jest czasem dla wycieczki w budynku z wszystką twoją 
ACN przyjaciółmi strzelaniną w tobie. 
5) zabija dusząc 3 więcej facetów ACN. Używaj ogromnego podniesienia ( jeden tamten nie pracował jeden czas ty przyszedłeś tutaj). 
6) Posuwanie się do przodu i podniesienie spadki. Duś 2 facetów tutaj. Przeszukiwanie dla pudełka ciągnąć. 
To pomoże tobie aktywować elctricity. 
7) drzwi jest blisko ogromnego podniesienia, otwiera to. Używaj dźwignię wtedy drabina to iść używa na dół . 
Biegnę do podniesienia piętra . Idź do trzej podłogi. 
9) Otwarty Opiłek Pokój. Sugeruję WYJĄWSZY teraz. Podnoś plik, mapę i Hak. 

Fmv : 
Bill i Kate dawał wiadomości jako zwykłe kiedy osoba przełożona Fulci pojawia się w TV. On 
zawiadamia że Los Angeles będzie eksplodowało jeśli on nie będzie zdrowiał wszystek pieniądz on gubił przyczynę Jacka. Wtedy Główne Hawke kontakty ty. Ty mówiłeś że ty możesz 
neutralizować wszystkie bomby ponieważ ty masz mapę. 

Rower SCENY W PÓŁNOCY I POŁUDNIOWEJ DZIELNICY aby ROZBROI 6 BOMBY : jednym bomba pojawia się na mapie w północy dzielnicy. Idź do tego. Ty wchodzisz do kanału ściekowego obszaru chronionego przez jednego facetów. Wtedy ty znajdziesz przypadek z bombą 
neutralizować. Twoja rola wchodzić do kolejności opartej zapadek twojej snu 
podkładki. 
Przykład : <- L. 
Ty jesteś limitowany w rytm klawisza wprowadzenie każda kolejność i nie zapomni głównego stopera. 
Ty musisz 2 sekundy zainicjować rozbraja kolejność po tobie wchodzi do 3 
kombinacji. 
Największy problem tej fazy jest różnicą między i R. Wyjście 
szybko. 

Sekunda bomba pojawia się w Południu Dzielnicy. Idź tam i nie trafiaj wejścia parkingu do dostępu do kanałów ściekowych . W sekunda kanale ściekowym obszarze, 
tam jest jeden facetów zabić i bomba neutralizować. 

Trzech bomba jest też w południu dzielnicy pod moście. W kanale ściekowym obszarze, 
Bierz lewą drogę dosięgnąć bomby i zabij faceta. Wchodź do kolejności i 
popędzaj. 

Czterech bomba jest w północy dzielnicy, kanale ściekowym wejściu jest w treningu 
obszarze. Wewnątrz ciebie musi zabijać 1 faceta wtedy strzelam beczka zabić sekunda . Neutralizuj bombę. 
Ty jedziesz przeszłego wilka stację benzynową idący wschodni i ty biegniesz do drogi gruntowej i 
rób prawy w ogrodzenie i przez otwarcie. (Dzięki do Policjanta Bednarza dla 
tej aluzji) pięciu bomba jest w parkingu. Kanał ściekowy obszar jest labiryntem ale być bezpłatnie twoich 
ruchów w tym, zaczynaj się zabić 2 faceci tutaj. Znajduj bombę (ty będziesz gubił czas 
jeśli ty będziesz brał niewłaściwą drogę) i neutralizuj to. Popędzaj uciec. 

Ostatnia bomba jest blisko Leili biura. Czy biegnę tam i wchodź kanał ściekowy obszar. 
Jeszcze raz zabij 2 facetów. Znajduj ostatnią bombę w końcu korytarza i 
neutralizuj to. 

Fmv : 
Główny Hawke mówi ty jesteś nowym bohaterem miasta. On pomoże tobie udowodnić 
że ty nie zabijaj ACN policjant. Motek Sekwoi pojawia się i uderza ciebie. Wiadomości ogłaszają twoje zatrzymanie i że ty jesteś wpuszczany Aquadome, najbardziej 
straszne więzienie. Angela zmartwień o nim. 

Koniec CD 1. 

8 WALKTHROUGH DLA CD 2 : 

FMV : gra zaczyna się z wiadomościami . Rachunek i Kate mówił że Jack Przedzierania będzie walczyło 
obok bandits niego zatrzymał i że tygodniowy śmierć mecz będzie 
bardzo interesujący. Międzyczas Greywolf idzie po pierwsze w arenie. Olbrzym bije 
go. Teraz to jest twoim obrotem. 

Szef : GLADIATOR. 
Ten szef jest długi i nie tak łatwy ująć. Ty musisz być w jednej okręgu, 
czekaj że kolor okręgu zmian i wtedy biegnie. Grzmot spadnie. 
Transakcja robić grzmot odpadający twojego oponenta. Jak gdyby to nie było 
dość, jacyś faceci przyjdzie strzelać ciebie. Aż połowa szef miara, jeden facet przyjdzie i po to będzie 2 facetami. Kiedy jeden facetów przyjdzie strzelać ty on robi 
to z dwaj wejść. Tak ty musisz stale ruszaj i płać uwagę. Kiedy 
2 faceci przyjdą to ma zawsze z tak samo drogę. Wniosek, strzela nich przed oni 
zobaczają ciebie i prowadź kiedy potwór przyjdzie uderzyć ciebie. Grzmot zrobi 
resztę. 

Fmv : 
1) Jack zwyciężył. Teraz straży zabije go. Greywolf przyjdzie i uderza 
straże. Oni uciekają razem. 
2) Ty zobaczysz wiadomości , każdego teraz że Jack uciekł. 
3) Alan przyjdzie zobaczyć Angela. On zagraża jej, ale ona nie boi się go. 
Ty rozmowy do Angela ale komunikacji cięć. Angela decyduje pójść do doku uratować Jacka. 

Doki : 
Ty kontrolujesz Angela dla momentu. 
1) Zabijaj 2 faceci i idą do witki. 
2) W sekunda części dusi jednego faceta wtedy strzela beczka zabić sekunda . Idź prosto wtedy prawy znaleźć Rezonator Granat. 
3) Idź lewy i zabijaj jednego facetów. Przed ty kontynuujesz most, bierz Rezonator 
Granatu przez idący prosto wtedy lewy i adrenaliny przez idący prosto wtedy 
prawy. Idź do mostu. 
4) Otwarte drzwi mostu kontynuować inną stronę doków. 
5) Zabijaj 2 facetów. 
6) Dalej na przeciw ty możesz dusić trójkę faceta. Ty znajdujesz Rezonator Granat. Ty 
musisz szukać drzwi magazynu. Skoro ciebie znalazł to (na prawie wyjścia) wejdzie. Ty patrzysz na scenę gdzie ty uczysz się że Jack jest onboard 
Królową Serca. Zabij 2 facetów, bierz klucz i medikit. Wyjście tutaj i znajdzie drzwi do pojemnika obszaru (który jest zostawiany wtedy zostawiony wtedy zostawiony z wyjścia magazynu). 
7) zabija dusząc 2 faceci wtedy otwierają drzwi pojemnika. Scena gdzie ty ukrywasz się w 
tym. 

Fmv : Królowa Serca płynie. Angela otwiera drzwi pojemnika. Ona 
skacze ale lekkie błyski ona. Ona musi znajdować Jacka szybko. 

Królowa SERCE : 
1) Idź do jedynego drzwi tego obszaru i zabij każdego po drodze . Używaj mapa znaleźć drzwi. 
2) Zabijaj faceta. Ty nie możesz iść do B1 teraz, ty możesz iść dobrze wtedy zostawiony do wyjścia. 
Raz w schodki idą do 2F. 
3) Idź zostawiony znaleźć granat i plik. Ty zobaczasz też urządzenie z 3 szczelinami. Idź 
prawy, zabijaj faceta. Dwóch drzwi są zamykać na klucz , oni są skrót ty otworzysz później. 
W Kapitanie Pokój ty znajdujesz medikit, Beta wyraz złożony , głos nagrywarki 
i plik. Wyjście i kontynuuje. W łazience ty znajdujesz adrenalinę. 
4) Teraz idź do 3F. Zabij dużo faceta w jadalni . Ty znajdujesz jakieś punkty 
tutaj. Ty wchodzisz do małego pokoju z Alfą wyrazem złożonym i plikiem w kabinie. 
Blisko tego pokoju, ty znajdujesz drogę do sekunda podłogi. Schodź z schodków do 2F. 
5) Otwarty jeden skrót. Pokój gdzie Jack jest, jest chroniony przez dwóch facetów. 
Zabij nich, ale nie idzie do więzienia teraz. 
6) Idź do 4F. Wchodź rozkaz pokój patrzeć na scenę. Ty znajdujesz 2 facetów tutaj. 
Zabij nich. Bierz dziennik tutaj i naciska witkę.. Ty będziesz potrzebował haka 
że Jack znalazł. To jest czasem uratować go. 
7) W tył w 2F podejścia korytarza gdzie Jack jest, ty zobaczasz 2 drzwi. Sekunda drzwi jest skrótem kiedy jeden ma łamliwą ścianę. 

Fmv : 
Angela rozmów do Jacka. On daje jej hak i prosi znaleźć coś 
pomóc mu ją. 

Idź do 4F i używaj hak otworzyć tajne drzwi w rozkazie pokoju. Ty 
znajdujesz Gamma wyraz złożony . Idź do 2F i idź do pokoju z 3 szczelinami urządzeniem. 
Wejście każdego sprzężony tworzyć bombę. Idź do Jacka więzienia i używaj bomby na 
łamliwej ścianie. 

Fmv : 
W najmniej Angela niszczy ścianę i ratuje Jacka. Ona wejdzie rozkaz pokój 
kiedy Jack będzie badał małą więcej łódź. 

9) Idź do 1F. Musi iść do B1 wejścia. Zabij faceta po drodze . Jako to jest zamek 
ty pytasz do Angela otworzyć to. Klika na kole i ty będziesz pilnował kolejność. 
10) B3 : Zabij faceta. Otwarte drzwi zostawione na tym korytarzu. Podnoś Uzi spinaczy. 
Otwarte drzwi prawe i zabija dusząc 3 facetów tutaj. Używaj drabiny i znajduj żurawia 
dźwignię kontrolę. Kiedy ty idę na dół , dusisz 3 facetów i wchodź chłodnię . 
11) W tym pokoju, naciska guzik otworzyć jednej zimnym izbom. Ty znajdujesz Kapitana ID kartę. Idź do drabiny i znajduj drzwi gdzie ty możesz wejście tę 
ID kartę. Raz w dole , używaj głos nagrywarka ty znalazłeś poprzednio ( w Kapitana Pokoju) otworzyć to. Ty musisz klikać na witce z nagrywarką lub 
to nie będzie pracowało. 
12) Zabijaj każdego tutaj. Ty znajdujesz ACN policjanta. Ty zdobywasz kluczową kartę ostatni 
zamknięty drzwi. Ty znajdujesz medikit, kule i martwy Greywolf, szkoda ponieważ on. 
Wyjście i pójdzie do zamkniętego drzwi. 
13) Zabijaj każdego. Mijaj drzwi, zabij faceta wtedy używa schodków. Ty mijasz 2 
drzwi. 

Fmv : 
Ty spotykasz sworzeń, ale on jest zabijany. Ramirez skacze z helikoptera. To jest 
czasem walczyć z nim. 

Szef : RAMIREZ. 
Po pierwsze kryjówka za pudełkami. Rzucaj ty Rezonator Granatu strzelać błysk 
światła. Teraz biegnę do Ramirez z twój handgun i strzelaj go. Ty musisz unikać 
granatu go rzutów lub strzelaj w tym przesłać nich w tył do niego. Z minimum 
koordynacji w twoich ruchach, ty zrobisz to łatwo. 

Fmv : 
1) Jack ucieczek most. To eksploduje. Ty odkrywasz że Ubiera Fulci jest Alan 
Sharpe. Podnoś i Angela używa poduszkowiec uciec. 
2) wiadomości ogłaszają śmierć Osoby przełożona Fulci. 
3) Angela pyta do Jacka jest Alan może być mordercę. Główny Hawke woła Jack. On 
chce spotkać go w Biotech Laboratoriów. Zrobić ten, Jack musi zdobywać 
AAA-License. 

Rower SCENA W PÓŁNOCY DZIELNICY PRZEZ PÓŹNY POPOŁUDNIE : 
Pójdzie do Leili biura. 

LEILA'S AAA-LICENSE : 

AAA-1 : Rower Kontroli : Idź lewy do jednego czeku punktu, wtedy prawy i zostawiony 
być w tył na głównej alei. Następuj to do sekunda i trzej czek punkt. 
Nie braknij zakrętu i dosięgaj czterech czeku punktu. Immeditely obróci się dobrze 
wtedy zostawiony dosięgnąć pięciu czek punkt. Teraz idź tylny do jednego kratkowanego punktu 
i tym razem , idź lewy. Śledzi drogę aż ciebie widzi sześciu czek punkt. 
Ostatni biegnę do celu. 

Aaa-2 : Naciskaj Y. Czekaj dla jednego faceta i zabijaj dusząc go. Naciskaj Y znów. Czekaj okazja zabijać dusząc sekunda facet kto jest jeden prosty. Nie zatrzymać 
teraz i biegnij do trzej przez wracanie wtedy prawe i prawe. Jeśli ty jesteś szybko 
dość ty duszę go. Wtedy kończ czterech faceta łatwo. Wyjście. 

Aaa-3 : Zabija 10 straże. 

Aaa-4 : 
1) Wystrzel 2 straże i wyjście. 
2) Zestrzeliwuj 4 straże i wyjście. 
3) Strzelaj 2 facetów blisko ciebie i wtedy 2 inni w góra . Ty możesz wyjście. 

Stan : Zdobędzie AAA-License, bij wszystkie zapisy i zdobywaj dostęp do AAA aptekarza. Ty znajdujesz wyrzutnie rakietowe i Infra Czerwonym szkłom, i 
zbroja. Ty jesteś liczbą kogoś znów. 

Jako zwykły, uratuję przedtem ty bierzesz punkty w aptekarzu. 

Rower SCENA W PÓŁNOCY DZIELNICY PODCZAS NOCY : 
Idź do Biotech Laboratoria teraz. Raz wewnątrz, idź lewy i schodź komplet schodków z 
twoim rowerem. Ty znajdziesz blisko celu. 

Wchodź do kanału ściekowego . Biegnę aż ciebie właściwego Motka. 

Fmv : 
Motek braków wyzwać Jacka w pojedynku. 

Szef : MOTEK SEKWOI. 
To jest QTE, jako w Shenmue. Prasa ZOSTAWIŁA, PRAWY, L i. 

Teraz używaj schodków do wyjścia. 

Biotech LABORATORIÓW : 

1F : 
1) Strzelaj 2 facetów i wchodź do . 
2) Główny Hawke mówi on jest w B1. Ty znajdujesz mojego. Ty widzisz posąg dzwonił WIGILIĘ. 
Jej imię jest na piedestale. 
3) Idź na górze i przechodź jednym drzwi. Idź lewy i szybko, zabijaj faceta z 
twoim Regulatorem. Podnoś mojego tutaj i wyjście. Mijaj sekunda drzwi i zabij sekunda i trzej facet. Około używanie w ten sposób ty będziesz zaskoczeniem ich łatwo. 
Ty znajdujesz klucz i granat. Schodź i otwarte szare drzwi blisko komputera. 
4) Pchaj alarm guzik. Zabij 2 facetów. Używaj windy do B1. 

B1 : 
5 ) To Jest czasem użyć infra czerwonych szkieł. Ty możesz unikać lasera. Przejdzie po pierwsze wtedy kuca dla wszystkich inni . Ty musisz zabijać 3 straże. Idź zostawiony znaleźć 
granat i deactivate bezpieczeństwu systemowi. Mijaj prawe drzwi. Tam 
adrenalina i rakieta odpalacz ammos są . Wyjście minąć ostatnie drzwi tego 
korytarza. 
6) Tutaj ciebie możesz wchodzić prawo znaleźć punkty i wtedy wyjście. Jeśli ty grasz dobrze, ty musisz zabijać tylko 2 facetów. Inny ty zabijesz dużo facetów tutaj. Dla momentu 
youcan't robi cokolwiek jeszcze ale wejść sekunda pokój na twój prawy. To 
miejsce jest wołane AMFITEATR. 
7) wołałem sekunda pokój na prawie, BIURO. Ty znajdujesz złoto węża 
klucza w malarstwie, 2 łamigłówki, brąz węża klucz na cheminey i witce. 
Używaj tego otworzyć tajne przejście. Schodzi jeden znaleźć nieskończone amunicje dla 
wszystkiej twojej broni oprócz dla wyrzutnie rakietowych i srebra węża klucza. Idź na górze i używaj 3 klucze na drzwiach. Wchodź. 

Fmv : 
1) Jack ma odwołanie. To rani go. Wtedy go widzi Alan i Główny Hawke. Alan 
zabija Hawke. Wtedy on pokazuje że Jack zabił Krzysztofa Surowego. Angela zabija 
Alan i wtedy wskazuje jej pistolet ku Jackowi dla czego on zrobił. Zweiberg przybywa 
i wyjaśnia że on controled Jacka i zmuszany on zrobić tego. On ranił 
Angela (Jack widział że ona nie jest martwa) i wtedy uderz Jacka z Neuro 
Stunner. 
2) Zweiberg pokazuje jego prawdziwą twarz do Jacka i jego planu. On mówi wirusa 
nazwał Bloody Mary, jak jego żona, i mówi do Jacka że on będzie zanieczyszczał go 
niebawem. Lewarek rozumie że Zweiberg zanieczyszcza kogoś kogo napoje X Musi, 
i aktywuj wirusa z reklamą. 
3) Angela budzi na chirurgii stole. Ona zobacza Alan, martwy. Ona musi ratować Jacka 
znów. 

B2 : 
Ty kontrolujesz Angela znów dla jej ostatecznej fazy. Wyjście tutaj. Bądź pewny 
nigdy nie wejść czerwone światło i ty nigdy nie będziesz walczył z strażą. Ty przyszły z 
Organu badania korytarza. Idź do Chipa Badania korytarza. Wchodź do pokoju. Używaj hak otworzyć tajną kabinę. Ty znajdujesz mojego. Wyjście. Używaj Genetycznego 
Reasearch korytarza i wchodź do pokoju. Ty znajdujesz Kopalni solę Butelkę i plik 
o wirusie. Ty zobaczasz też urządzenie tamten może tworzyć szczepionkę. Ty musisz DNA 
próbki ktoś uodpornił przeciw wirusowi. Wyjście i pójdzie do kontroli 
systemu. Używaj Bliskości Mojego niszczyć to. Zabij 2 straże i ty możesz iść do 
Jacka przez używanie Amfiteatr korytarz. 

Fmv : 
Angela ratują znów Jacka. Ona uczy się że Adam istnieje. On jest jeden 
nowego wyścig Zweiberg tworzył. Ona musi brać DNA próbki Adama tworzyć 
szczepionkę dla Jacka. 

9) Idź do Biura. Używaj haka na stole. Aparat fotograficzny pojawia się . Używaj to zobaczyć 
na Eve ciała kod dla jeden łamigłówki. Nie mogę tłumaczyć tego, symboli są mieszaniną katakanas (jednego conceptor jest japanese w sztabie) liczba i 
nieznane listy. Tylko pisz to na papierze i wejścia tym w malarstwie 
zdobyć WIGILIĘ Klucz. 

B3 : 
10) Schodź i używaj tego na zamkniętym na klucz drzwiach. Zabij 2 facetów w tym korytarzu i 
mijaj drzwi. Bierz medikit. Posuwanie się do przodu . 

Fmv : 
Angela budzi Adama. Adam uderza Zweiberg śmiertelny. Doktor nie umiera teraz. Adam 
przewraca jego twarz i zobacz Angela, och och... 

Szef : ADAM. 
Normalna droga używać jakieś rury uwolnić gaz. Niestety rury nie pracowały kiedy i walczył z Adamem. Używam długa ale pewna metoda, strzela go. W 
tym przypadku walka jest długa ale ty tylko musisz biegać, strzelaj i biegaj dookoła 
dwóch kwadratów uniknąć uderzany przez tego maniaka. 

Unowocześniaj : Tutaj jest prawdziwa metoda bić Adama, przedłożonego przez George ! 

"Gdy tylko ta szef walka zaczyna się , ty znajdziesz że Adam 
niemiłosiernie będzie gonił ciebie. On nigdy nie pozwala w górze ! Kiedykolwiek! Zapamiętaj, nim był 
genetically programowany zabić każdy ludzki będący on spotyka i nie będzie szczęśliwym kaprysem aż on zobacza ciebie martwego. Na szczęście , jego tempo będzie 
raczej powolne przeważnie . Jeśli ty pozwalasz kosmiczny pośredni Angela 
i ADAM zostać zbyt malutkie, ty będziesz szybko dowiedz się że ten maminsynek 
może łatwo wnosić wyłączoną trójkę twojej energii jedna walnięć. Nawet gorszy jest kiedy ty strzelasz go z twoim słabowitym pistoletem. Nie tylko ta broń robi micro 
wzrosty szkody do ten anatomically niepoprawny baddy, ale to 
tylko zrobi go 1,000 czasów bardziej siusiał. On po prostu jęczy w bólu,szybko 
zdrowieje, i wtedy ściga ciebie dookoła pokoju jak szalonego człowieka aż on daje ty dobry dawanie klapsa lub on gubi wzrok ciebie. Jak wszystkich twoich poprzednich szefa 
walek, ty musisz brać uważaj do aluzji tamten błyska na ekranie kiedy ty celujesz 
w określonych tarczach. W tej walce ty będziesz zauważał rury na stronie pokoju będzie produkował crosshairs. Ach ha! Ale co zrobić? Jeśli ty 
strzelasz oni, nic zdarzają się prawi? Niewłaściwy. Ty musisz aktywować nich jeden. 
Zaczynaj przez dostarczać energię elektryczną zakończenie w bardzo koncentruję mapa przez naciskający. 
Ten jest łatwy znaleźć ponieważ Dr. ma bez życie ciało kładzie prawe na przedzie to. Następny idzie do 2 gazu zaworów w kątach pokojów. Jeden jest 
wołany "" i inny "B." To nie znaczy które zamówienie ciebie włączasz nich 
w tylko jako długiego ciebie dostaje gaz płynący do obaj. Jako zawsze, pozwalaj pokaźny 
odstęp między się i ADAM przed usiłowaniem włączyć ten gizmos. 
Skoro ciebie zrobił ten, ty jesteś gotowy kopnąć jakiś genetically mutował pcha się . 
Teraz podstępna część. Ty musisz mierzyć czas tę część doskonale aby dawaj 
zamiast otrzymuj szkodę przez robiący następowanie: 

1) Wsiadaj się 4 do 7 siedmiu strzałów w zbliżający ADAM. Rób pewny że on 
krzywi się i jęczy w bólu bezpośrednio obok jednej czterech rur w pokoju. 
2) Szybko zmieniaj twój cel do rury i dostań się w 1 do 2 strzały pęknąć 
to otwarty. Bardziej zamknięty Adam jest do rury bardziej znacząca szkoda on przetrwa. Nie próbuje przeładować jak ten tylko zwolni się Angela. 
Zapamiętać Adam bardzo będzie siusiany. On odzyska w granice kilku sekund i 
wtedy szalenie ścigaj ciebie dookoła pokoju. Jego szybkość wykładniczo będzie 
wzrosnę. 
3) Jako niebawem jako on dostaje faceful lub ty dla jakiś przyczyna ty nie mierzyłeś 
temu prawemu i on jest w twoim sąsiedztwie, dla bóg motywy CZŁOWIEK BIEGA I nie ZATRZYMUJE się ! 
4) Ty możesz zatrzymywać się biegający i przeładuj twój pistolet kiedy ty zobaczasz strzałę 
na radarze dramatycznie powolną w dół . Powtórzy proces 7 do 9 czasów i 
Freaky człowieka będzie będę czynił niezdolnym do punktu gdzie ty możesz dostawać kawałek jego 
DNA. 

Ty będziesz widział że z ten strategią duży ADAM weźmie znacznie 
większa dawka z twój może okrzyku dupy soku niż z twoim dzieckiem pistoletem. Dość tylko razy on jest naprawdę niebezpieczny jest kiedy on tylko wziął świeżą 
twarzową saunę w twoim bio chemicznym wybuchu. Ty musisz mierzyć temu atakowi poprawnie pozwolić twój charakter pokaźny czas biegać bezpłatnie jego wściekłości. Pilnuj oko 
z na mapie jego strzała. Kiedy jego strzała robi szalone 360 stopnie 2 lub 3 
czasy ciebie wiesz on stanął się mniej groźbą i tylko będzie chodził raczej niż 
goniony ciebie. Powtórzy rura kwasu w twarzy procesu 6 do 7 więcej czasów 
i ciebie powinien być dość pomyślnego i ruch na końcowym i najbardziej wspaniała 
noga tej epiki gry. 

-George " 

11) Ty bierzesz DNA próbkę. Jeśli ty masz wypuści gaz podczas walki, 
zamknięta rura przez używający dwa komputerów i B. Idź do genetycznego pokoju i 
twórz szczepionkę z urządzeniem. Przynoś to do Jacka. 

Fmv : 
Zweiberg daje wszystkiej jego mocy Adamowi aby zacznij apokalipsę. Wtedy on 
umiera. 

12) Ty kontrolujesz Jacka znów i dla końcowej fazy gry. Idź znów do 
biura. Idź do trzech węża kluczów drzwi. Wchodź do tego pokoju. Witka na 
komputerze i weźmie plik. Teraz użycia twoich infra czerwonych szkieł widzieć na mełł rozwiązanie do sekunda łamigłówki. Wejścia kod (po ty piszesz to na 
papierze) i ty zdobywasz ADAM Klucz. Ty możesz używać tego na zamkniętym na klucz drzwiach 
poprzedniego korytarza. 
13) Tutaj jest najbardziej irytującą fazą gry. Zabijania 2 faceci tutaj i biorą 
kule i adrenalinę. Teraz, używaj windę pójść na dół . Pęd beczka 
do zaskoczenia i zabije każdego po drodze . Teraz idź prawo wejść do pokoju. Zabij 3 
facetów i używaj żurawia dźwigni kontroli. Wracaj w poprzednim pokoju, używaj 
adrenalina i wpadnie korytarz obok pojemnika. Unikaj być zabity 
i mijaj drzwi gdy tylko ty możesz. Ouf ! 
14) Jeśli ty nie użyłeś komputera i B tego pokoju, używaj ich teraz. Wtedy 
używaj ogromnego komputera tego pokoju. 

Fmv : 
Jack zrobił przesyłanie. On musi łączyć Angela teraz aby ucieknij 
tutaj. 

15) Zabijania 2 faceci i używają podniesienie. Idź do Amfiteatru. Kiedy ty przybywasz, 
złe zaskoczenie czeka dla ciebie. 

Fmv : 
Adam pojawia się z Orzeczeniem Armatą w jego ręku. On uderza Angela i jest gotowy 
zabić Jacka. 

Końcowy SZEF : ADAM. 
Faza 1 : Notuje że ty masz nieskończone spinacze dla twój uzi, tak ty użyję to dla wielki część ten faza. Gruntownie Orzeczenie Armata ma 3 fazy. W 
pahse 1 i 2, to skupia moc w niebieskim strzale. W fazie 3, wszystka 
moc jest realeased w czerwonym promieniu. Ty zaczynasz się uderzyć Adama z Rakietą 
Odpalaczem. Chowaj za filarem kiedy ciebie przeładowuje Rakietę Odpalacz. Wszystkie 
filary muszą być niszcz. Bądź pewny biegać przed Adam używa czerwonego promienia. Używaj 
Uzi aż ciebie niszczy jego zbroję. Adam spada i wtedy kontynuuj walkę. Używaj 
znów teh Uzi i finiqh go z twoim Regulatorem. 

Fmv : 
Adam nie może być zabijany przez ENP broni. On mutuje i obala jego Orzeczenie 
Armatę. 

Faza 2 : W ten faza Adam jest niezwyciężony. Jakkolwiek uderzył go z twój handgun. 
On przecierpi kuli. Kiedy on skarży się , używaj adrenalina i 
biegnie do armaty. Lewarek będzie miał dużo trudności użyć tego. Raz Jack 
wstaje, skupiaj moc armaty naciskający i wtedy wypuszczaj 
to na Adamie. Końcowy szef umiera w jednej strzałach. 

Fmv : That koniec. Biotech Laboratoriów jest niszczony, wszyscy źli faceci są martwi i Jack 
całuje Angela. Wiadomości zawiadamiają że signl był emitowany z Królowej 
Serca ale nie jeden wie co to jest. Programiści pozwalają ty rozumiesz że to jest X Musi reklamę. Jeśli to ma prawdziwe że Adam jest martwy, wirus jest nadal w domu teh 
ciała dużo ludzi (każdy kto pił X Musi). Ty słyszysz śmiech Zweiberg, ale nie zapomina że Angela ma szczepionkę. Ten koniec jest 
zadziwiający ale pobyty bardzo dobre przynajmniej . 

Końcowy STAN : 

SKOŃCZYŁ GRĘ W 12 H 21 MINUT. 
Zabity : 275 FACECI. 
Zabity : 1 SZCZUR 
ZDOBYWA NAGRODĘ, Wyjąwszy ucieszyć się tym. 

Koniec CD 2. 
Głowa " ADK " Myśliwy. 

9 SEKRET I POGŁOSKI : 

Głowa Myśliwy Wersji 2 : jedyny tajny i otworzył jest Główna Myśliwy Wersja 2. To pozwala tobie otworzyć gwiazdę aptekarza. To zawiera wszystką broń i muszle gry. Otworzyć 
to ty musisz : 
1) Bije wszystkie Motek Sekwoja zapisy w VR udawania 
2) Otrzyma 1300 TP w rowerze sceny 
3) Bij grę. 
4) Zabijaj mniejsze od szczury jako możliwy i więcej facet jako ciebie może. 
Nie myślę czas jest ważny ale i uzupełnił gra w 12H 21 min czasy maszynowe , mój DC nie liczyły się liczby przeładuj i retry, i ma grał w czymś jak 21 godzin z tę grą). 

Pogłoska 1 : To Jest możliwe zdobyć orzeczenie armatę w grze jeśli ty kończysz to 
szybko. 

Pogłoska 2 : 
W Głowie Myśliwym Wersji 2 jakieś szczegóły zmiany podczas całej gry. 

Pogłoska 3 : (z mnie) Być może tam być zmienne kostiumy dla playable charakterów. 

Jak MINĄĆ B POZWOLENIE : 

kiedy ty grasz w v2 i naprzód, LEILA misje staję się twardszy i twardszy. Ten czy jedna jednej noticible zmian jest . Dostać za ten, ty musisz czekać dla 
innej straży wyjść. Wtedy, rzucaj przynętę muszlę do straży prawa. Kiedy on 
obraca się żółty, ty będziesz zauważał go obrócił się jego główny w prawo . Teraz, here podstępna część. Doszły i ciskaj w domu między nim i ścianą, daleko z jego twarzy. 
Wtedy, obracaj się i szybko trzaskaj jego szyja z Tajemnicą Zabije. That jest jak 
ty dostajesz przeszłego go.


 

 

Copyright C 2002-2003 M@jk. Wszelkie prawa zastrzeżone. Site design by LaGranda. Best view 1024x768