SOLUCJE:
Stupid Invaders [ by Bartolomeo
]
|
Przed wami pełne rozwiązanie do
jedynej przygodówki z gatunku "Point `n`Click", gra wypełniona
jest po brzegi dobrym humorem, a do opisu zerkaj tylko w ostateczności
aby nie psuć sobie zabawy
„Dom do
wynajęcia”
Bud
Zabierz z toalety przetykacz, rolkę „zbrojonego, stalowego i
super wytrzymałego” papieru Gorgiousa i kreta rurowego. Połącz
papier z przetykaczem i rzuć nim w okno. Będąc na dachu rzuć okiem
na komin i pogadaj ze Świętym Mikołajem. Potraktuj Mikołaja środkiem
do rur i wskocz do komina. Z piwnicy zabierz puszkę kwasu siarkowego,
łom oraz lejek. Za pomocą łomu otwórz trumnę. Do ust leżącego
tam Zombie włóż lejek i wlej kwas. Zdobytym w ten sposób kluczem
otwórz kłódkę. Weź stojącą w kącie pułapkę na myszy, postaw
ją na podeście obok schodów i zgaś światło. Wejdź schodami na górę
i udaj się do garażu. Zabierz stamtąd racę, poczym udaj się do
kuchni i z szuflady wyjmij zapalniczkę. Wejdź na piętro i zabierz z
łazienki klucz znajdujący się w pralce. Z szafy w pokoju na tym
samym piętrze (z pokoju Candy) zabierz rajstopy. Używając
znalezionego wcześniej klucza otwórz szufladę i zabierz suszarkę.
Idź na poddasze i wejdź do błękitnych drzwi. Zabierz leżący w
pokoju przedłużacz, wróć i udaj się w stronę drewnianych
drzwiczek. Na lewej ścianie poszukaj przełącznika (gwarantuję, że
tam jest!) Gdy zapalisz światło (właśnie za pomocą przełącznika)
zamknij skrzynię, wskocz na nią i zabierz leżącą na półce korbę.
Użyj jej na dziurce w oknie i wyskocz na zewnątrz. Połóż stojącą
tam deskę nam gzymsie i przejdź na drugą stronę. Porozmawiaj z boćkiem
i udaj się na parter do pokoju z kominkiem. Połóż na nim racę i
przy pomocy zapalniczki podpal lont. Wróć na dach i wejdź do komina
na którym przed paroma chwilami siedział bocian, wskocz do środka.
Obwiąż rajstopami kredens i przez kuchnię wyjdź na podwórze.
Przywiąż rajstopy do kosiarki i uruchom ją. Wróć do pokoju z UFO,
do kontaktu podłącz przedłużacz, a następnie suszarkę i
„rozmroź kolegów”...
Etno
Porozmawiaj z komputerem – odwiedzi: 2,2,1,2,2,2. Odnajdź
walizkę i naciskając przycisk otwórz ją. Zabierz rozłożony w ten
sposób akumulator i naładuj go podłączając do gniazdka (obok
sejfu). Podłącz akumulator do „Kosmitomyszotransmutatora”
porozmawiaj z komputerem i zabierz z sejfu potrzebne notatki...
„Przetwórnia
obornika”
Gorgious
Cały czas idź na lewo aż do rozstaju dróg. Idź „na dół”.
Spróbuj otworzyć właz do kanału i wróć do poprzedniego miejsca.
Pogadaj z Kurodzillą i wejdź do kanału...
Candy
Idź w głąb kanału, gdy spadniesz na dół zapukaj do drzwi, a następnie
otwórz je i wejdź do środka...
Gorgious
Wejdź na górę po drabinie. Idź w stronę windy i naciśnij
przycisk. Teraz idź w lewo, wejdź po schodach i zabierz ze stojącego
przy schodach kotła chochlę. Wypij z kotła parę chochli i zabierz
go ze sobą. W następnym pokoju wejdź na schodki, załóż kocioł
na głowę, zabierz młotek i uderz nie zamykającą dzioba kwokę.
Zjedź windą na dół i wejdź na tą, przy której znajduje się
widoczny przycisk. Idź schodkami jeszcze wyżej i porozmawiaj ze
Spawaczem na temat butli. Gdy rozmowa nie przyniesie pożądanych
rezultatów potraktuj Spawacza młotkiem (podobnie jak kwokę). Zejdź
na dół i poczęstuj pieska butlą. Gdy ten się
„napompuje” zabierz budę i otwórz drzwi. Z następnego
pokoju zabierz deskorolkę i „przed skrzynią” połóż
psią budę. Wskocz na domek i zabierz z góry wyciągarkę. Zjedź na
dół i przy pomocy wyciągarki „przejrzyj” będące obok
wind krowy. Gdy jedna z nich będzie pasować (a będzie to trzecia
licząc od lewej) wyciągnij ją , postaw na deskorolce i popchnij w
stronę windy. Zjedźcie na dół i pchaj ją aż do momentu
dojechania do drzwi. Wepchnij krowę do środka (wcześniej otwierając
drzwi), załóż na nią hak i pociągnij za dźwignię...
Candy
Zabierz z nory: z saloniku nadmuchiwany fotel, z łazienki oliwkę i
żyletkę z szuflady. Korzystając z oliwki naoliw zawias w drzwiach
wyjściowych i otwórz je. Idź na lewo i pod otworem, „na
ziemi” połóż nadmuchiwany fotel. Usiądź na nim i przebij żyletką.
Otwórz drzwi i zabierz leżącą obok lewych drzwi zgniłą rybę. Wróć
do miejsca startu i zabierz leżący obok sznur od odkurzacza. Idź do
następnych drzwi i ubierz się w skafander nurka. W akwarium wejdź
do żółtej łodzi podwodnej i zabierz z niej rybę. Wypłyń na zewnątrz
i podrzuć do sterty ryb znalezioną Fugu. Zabierz leżący obok windy
kubeł i wejdź do kabiny. Wjedź na drugie piętro i idź mostem aż
dostaniesz się do ogromnych drzwi. W środku naciśnij duży czerwony
przycisk i przesmyknij się pod żelazną kurtyną. Idź na lewo od
kurtyny i zabierz stojącą tam puszkę chili. Udaj się w kierunku
windy. Pociągnij za dźwignię obok której stoi Przygłup. Otwórz
żelazną kurtynę i pogadaj z Gorgiousem. Odstaw z drzwi sztabę i
udaj się do kuchni. Otwórz szafkę i do znajdującej się tam butli
z gazem podłącz sznur. Odkręć zawór butli, postaw na piecyku
puszkę z chili i odkręć gaz. Podgrzane chili zanieś do Gorgiousa.
Podstaw krowie wiaderko...
„Obszar
52”
Stereo
Wyjdź z cel. Przechodź pod przełazami 1, 3, 5 i wejdź do windy.
Naciśnij na 1. Wyjdź na korytarz, zabierz z gazowni butlę i napełnij
ją gazem rozweselającym (tym na którym widnieje uśmiech). Wejdź
do sali i podłącz butlę do zaworu. Zjedź windą na dół, połaskocz
dr Igora, a następnie zabierz mu stopę i kartę (klikając na nim
dwa razy). Wróć do miejsc gdzie byłeś zamknięty i przy pomocy
karty uwolnij i zabierz kosmiczną cegłę. Jedź na 3 piętro i użyj
stopy doktora na „stopokontrolerze”...
Candy
Kilkakrotnie zagadaj muszkę... przebierz się w strój pani-robotowej...
Gorgious
Zabierz flaki, czachę i małą kostkę obcego, a następnie zamocz
czaszkę w radioaktywne mazi. Połącz kostkę z flakami i zarzuć je
na kratki. Pozabieraj drewniane kliny, a gdy będąc na wysokości
kratki wylej na nią zawartość czaszki. Wejdź na górę po drabince
i zdejmij wiszący tam hak. Użyj go na gaz-rurce, a następnie na żelaznych
drzwiach. Za pomocą młoteczka zbij szybkę i zabierz topór. Pogroź
toporem meblom i wyjdź na zewnątrz...
Candy
Zabierz z sofy plik banknotów i oddaj go muszce. Cały czas idąc po
kładce wejdź do teleportowni. Wchodź kolejno do kapsuł nr: 1, 3,
8, a na koniec 21. Wyjdź z pokoju...
Stereo
Idź do teleportera, skieruj się na prawo – naciśnij pedał, a
gdy pojawi się czerwony guzik - połóż na nim kosmiczną cegłę.
Wróć do teleportera, idź do otworzonych w ten sposób drzwi podejdź
do układanki świetlnej. Musisz ułożyć sekwencję składającą się
z 10 kawałków – powtarzaj to co robi maszyna (jeśli się
pomylisz musisz zacząć układanie od początku). Cały czas idąc na
prawo napotkasz na drzwi. Wejdź do środka i podejdź do biurka...
Bud
Wskocz do największej „muszli” i idź cały czas na prawo
- do następnego pokoju.. Ruchomą platformą zjedź do labiryntu.
Przejdź przez labirynt, w pewnym momencie podejdzie ślimak i "w
zawrotnym" tempie podwiezie cię dalej. Wskocz do dołka
golfowego. Weź zielonego kosmitę. Podejdź do robota i pogadaj z
nim, zaproponuj mu masaż stóp. Przejdź miedzy skrzydłami wiatraka,
a gdy będziesz po drugiej stronie odblokuj wiatrak zabierając
robota. Na pustyni idź: 3 razy na zachód, podnieś wąż hydrantu,
idź 2 razy na południe, 6 razy na wschód. Zdejmij kamień z deski,
weź czaszkę, idź na lewo, następnie 3 razy na północ, podejdź
do wielkiej skały z „głuchofonem”...
Etno
Wskocz na sprężynę. Idź przed siebie wejdź do kabiny
teleportacyjnej, użyj małej platformy, zejdź i podejdź do windy
przy ścianie i wjedź na górę. Użyj drabiny i idź na schody,
biegnij przed siebie, na prawo i do małej platformy. Zejdź niżej,
potem idź drabiną do góry i uwolnij szczura. Zejdź na dół. Wejdź
na małą platformę i naciśnij zielony guzik. Zejdź z platformy i
idź przed siebie, naciśnij przycisk i wejdź do środka...
Stereo
Przejdź do następnego pokoju...
Bud
Odejdź od trąbki i skręć na prawo, potem na wschód, następnie na
północ, na wschód i na prawo. Połącz wąż z czaszką, przypnij
go i opuść się na dół. Użyj pulpitu sterowniczego...
Candy
Zejdź schodami na sam dół, użyj elewatora, podnieś zbiornik i
przewód, użyj ręcznej tarczy. Użyj czerwonej dźwigni i
przyciskiem odpal „pojazd”.
|