SOLUCJE:
MagFroce Racing [ by M@jk
]
|
Future Racer`ów na Decek`a jest jak na lekarstwo; cóż zajmijmy się
jednym z przedstawicieli tegoż gatunku: MagForce Racing
nawiązującego do kultowego Wipeout`a...
----------------------------------
Troche informacji na początek
----------------------------------
Tytuł: Mag Force Racing(Dreamcast - America)
Wydawca: Crave Entertainment
Producent: VCC team FEB
Gatunek: Wyścigi
Category: Future Racing
Ogranieczanie: E (Dla wszystkich)
VMU (ilość): Save 19 Bloków
VMU Mini-Gry: Nie
Wibracje: Tak
VGA Adaptor: Tak
Internet: Nie
Ilość graczy: 1-4
Wykorzystuje: Standardowy Kontroler
Kierownica
Wydane: Lipiec 21, 2000
TRYBY:
------------
Championship
------------
Scigasz się na wybranej trasie przez 3 obkrążenia. Tryb polega na
ukończenia każdej trasy w pierwszej trójce danym pojazdem (podczas wyboru pojazdu masz w rogu ilość ukończonych tras) - w nagrodę
otrzymujesz dostęp do nowych tras oraz pojazdów.
----------
Time Trial
----------
W tym trybie twym jednym przeciwnikiem jest - czas, po
przejechaniu 3 laps`ów możesz dodać wpis do high score
-------------------
Multiplayer Classic
-------------------
Tradycyjna gra na dwóch w widoku split - screen.
------------------
Multiplayer Arcade
------------------
Ten tryb umożliwia ustawienie dowolnej ilości powerup`ów, graczy oraz obkrążeń
------------
25% Szybciej
------------
Jeśli zdobędziejsz pierwsze miejsce we wszystkich trasach, w
nagrodę otrzymasz
leagues, you will be rewarded with this super-fast racing mode.
STEROWANIE
BUTTON PODCZAS GRY W INNYM PRZYPADKU
(Analog) Stick Sterowanie pojazdem
[D]-Pad - - /Góra\ Odblokowanie silnika - - Selekcja w menu
/Start\ Pause Game - - - - - - - Start Gry
(A) Przycisk - Użycie Power-up`a - - - - Akceptacja
(B) Przycisk - Slide Right - - - - - - - Anulowanie
(X) Przycisk - Slide Left - - - - - - - (nic)
(Y) Przycisk - Change View - - - - - - - (nic)
[R] Trigger - Gaz - - - - - (nic)
[L] Trigger - Użycie Magnesu - - - - - - (nic)
POJAZDY - CHARAKTERYSTYKA
----------
Modele H&K
----------
H&K 303 (Class 1) -
Top Speed: \\\
Acceleration: \\\\\
Grip: \\\\\\\\\\
Handling: \\\\\\\\\\\
H&K 6502 (Class 2) -
Top Speed: \\\\\
Acceleration: \\\\\\
Grip: \\\\\\\\
Handling: \\\\\\\\\\
H&K 42 (Class 3) -
Top Speed: \\\\\\\
Acceleration: \\\\\\\\
Grip: \\\\\\
Handling: \\\\\\\\
H&K 2001 (Class 4) -
Top Speed: \\\\\\\\\\
Acceleration: \\\\\\\\\
Grip: \\\\
Handling: \\\\\\
------------
Modele Sinus
------------
Sinus Alpha (Class 1) -
Top Speed: \\
Acceleration: \\\\\\
Grip: \\\\\\\\\\\
Handling: \\\\\\\\\\
Sinus Delta (Class 2) -
Top Speed: \\\\
Acceleration: \\\\\\\\
Grip: \\\\\\\\\\
Handling: \\\\\\\\\
Sinus Theta (Class 3) -
Top Speed: \\\\\\
Acceleration: \\\\\\\\\\
Grip: \\\\\\\\
Handling: \\\\\\\
Sinus Sigma (Class 4) -
Top Speed: \\\\\\\\\
Acceleration: \\\\\\\\\\\
Grip: \\\\\\
Handling: \\\\\
------------
Modele Pulse
------------
Pulse Rival (Class 1) -
Top Speed: \\\\
Acceleration: \\
Grip: \\\\\\\\
Handling: \\\\\\\\\
Pulse 3X3 (Class 2) -
Top Speed: \\\\\\
Acceleration: \\\\
Grip: \\\\\\
Handling: \\\\\\\
Pulse Clone (Class 3) -
Top Speed: \\\\\\\\
Acceleration: \\\\\\
Grip: \\\
Handling: \\\\\
Pulse Mach (Class 4) -
Top Speed: \\\\\\\\\\\
Acceleration: \\\\\\\
Grip: \
Handling: \\\
--------------
Modele Cyclone
--------------
Cyclone Prime (Class 1) -
Top Speed: \\\
Acceleration: \\\\\
Grip: \\\\\\\\\\\
Handling: \\\\\\\\\\
Cyclone Firebird 23 (Class 2) -
Top Speed: \\\\\\\\
Acceleration: \\\\\\
Grip: \\\\\\\\\
Handling: \\\\\\\\\
Cyclone BFG 3000 (Class 3) -
Top Speed: \\\\\\\
Acceleration: \\\\\\\\
Grip: \\\\\\\
Handling: \\\\\\
Cyclone Ghost (Class 4) -
Top Speed: \\\\\\\\\\
Acceleration: \\\\\\\\\
Grip: \\\\\
Handling: \\\\
-------------
Modele Firma2
-------------
Primetime (Class 1) -
Top Speed: \\\\
Acceleration: \\\\\
Grip: \\\\\\\\\\
Handling: \\\\\\\\\\
Arkinator (Class 2) -
Top Speed: \\\\\\
Acceleration: \\\\\\
Grip: \\\\\\\\\
Handling: \\\\\\\\\
Monolith (Class 3) -
Top Speed: \\\\\\\\
Acceleration: \\\\\\\\
Grip: \\\\\\\
Handling: \\\\\\\\
-----------
Modele REAC
-----------
REAC MS2K (Class 2) -
Top Speed: \\\\\\
Acceleration: \\\\\\
Grip: \\\\\\\
Handling: \\\\\\\\\
REAC AKNX5 (Class 4) -
Top Speed: \\\\\\\\\\\
Acceleration: \\\\\\\\\
Grip: \\\\\\\
Handling: \\\\\\\
POLA SIŁOWE:
-----
Zółte
-----
Na tym polu zbierana jest moc przyciągania (tj. magnesu) za pomocą
którego na niektórych trasach użycie przyciągania - ratuje nam
życie (czyt. nie spadniemy w otchłań) bądź też jadąc po górę -
przyciąganie zwiększa naszą prędkość
-------
Zielone
-------
Na tym polu uzupełniany jest zapas mocy - potrzebnej do szybszej jazdy - im większy zapas tym z większą prędkością się poruszamy
CHEATY
Ukończ jakąś trasę abyś mógł się wpisać na listę najlepszych,
teraz podaj jeden z poniższych kodów:
Kod: RETRO
Teraz dzwięk będzie nadawany w 8-bit`owym systemie
Kod: AUTOM
Kiedy będziesz używać TURBO RAM, załączy ci się AUTOPILOT.
Kod: JOHNM
Ten kodzik zmienia nazwy wszystkich broni oraz przedmiotów na:
"Malkovich".
Kod: GHOST
Każdy pojazd oraz power-up staje się niewidoczny. Jedynie cienie
są widoczne
Kod: MISSI
Wszytkie zebrane power-upy zmieniają się w Triple Missiles.
Kod: TURBO
Podobnie jak wyżej tyle ze wszystko zmienia się w Turbo Rams.
Odblokowanie wszytkich tras i pojazdów
W Main Menu, podświetl Vehicle Select (nie wchodz!). Teraz
naciśnij i trzymaj X + Y następnie wpisz poniższy kod:
Góra, Lewo, Dół, Prawo (2x), Góra, Dół, Prawo.
|
|