|
|
|
SOLUCJE:
Power Stone 2 [ by Cody
]
|
1. Podstawowe
info
2. Przedmioty
(bronie itp.)
3. Areny
4. Bossowie
1.Podstawowe
info:
- Z uwagi na to, ze w Power Stone musimy
zarowno walczyc, jak i rzucac przedmiotami, dlatego
niektorym przyciskom przypisano podwojne funkcje.
- PS2 jest gra multiplayer, wiec nie
kladziono tu zbyt duzego nacisku na indywidualne ciosy
dla poszczegolnych postaci. Wiekszosc ciosow wykonuje
sie identycznie dla wszystkich, a roznica polega tylko
na sposobie w jaki dana postac to robi.
- Transformacja Power Drive odbywa sie
automatycznie po wzieciu 3 gemow. W trybie tym masz
dostep to zwykych atakow (nowych oczywiscie)-X,Y,B, jak
i specjali (power fusion).
Oznaczenia:
X- atak1, rzucanie wzietymi wczesniej przedmiotami Y-
atak2
B- atak2, branie przedmiotow (skrzynki, bron), rzucanie,
przechwytywanie lecacych w twoja strone przediomtow
(skrzynki), uzywanie elementow otoczenia (czolgi,
dzialka itp.)
A- skok
A+X (albo L)- Power Fusion 1 ŕ wykonalne tylko w trybie
Power Drive
A+B- (albo R)- Power Fusion 2 ŕwykonalne tylko w trybie
Power Drive
- Podstawowe ciosy i zagrywki:
-podwojny skok- 2A (raz aby wybic sie do gory, drugi aby
ponownie sie podbic)
-odbijanie sie od scian- naskok na sciane, a nastepnie A
-atak z powietrza/od sciany- kiedy jestes juz w
powietrzu Y/B / stojac blisko sciany Y/B Nota- czynnosci
te mozna mieszac, np. odbicie od sciany, a nastepnie
atak z powietrza
-air recovery- kiedy dostales np. z bazooki i spadasz na
ziemie, wcisnij A zeby otrzasnac sie i podbic do gory
-recovery- metoda na szybkie wyrwanie sie w sytuacjach:
>jestes zamrozony
>wszedles w postawiona przez kogos pulapke na
niedzwiedzie
>ktos cie podniosl
>wypiles nie z tego dzbanu (chwilowe zamroczenie)
>jestes w bance mydlanej
>gdy podczas spadania (Blue Sky Arena) ktos cie
uderzy
>gdy ktos wrzuci ci dzban na glowe (Dark Castle
Arena)
>kiedy Pharaoh Walker spadnie na ziemie (stomp)
>kiedy ktos uzyje przeciwko tobie trabki
>kiedy finalowy boss potraktuje cie lawa wtedy nalezy
szybko naciskac Lewo ßŕ Prawo + jakis przycisk, np. X
-kombinacje ciosow:
>podstawowa-X,X,X,X
>mieszana- X,X,B,B
- wykorzystywanie pali- na arenach czesto znajduja sie
dlugie, wystajace z ziemi pale. Moga nam posluzyc jako
bron na kilka sposobow. Blisko nich nalezy wcisnac Y,
aby bohater rozkrecil sie i zaatakowal przeciwnika. Co
silniejsze postacie (np. Gunrock, Galuda, czy Gourmand)
potrafia wyrywac takie pale i okladac nimi gosci. W
ostatecznosci mozna na nie wskoczyc i przeczekac ciezkie
chwile (np.kiedy gosciu dopadl czolg i szaleje). Kiedy
jestes w formie Power Drive mozesz spokojnie wyrywac
pale.
2.Przedmioty:
Nota: kiedy trzymamy jakis przedmiot,
nad nasza energia pojawia sie malutki pasek obrazujacy
uzywalnosc posiadanej broni. Kiedy trzymamy bron biala
(np. miecz) wtedy pasek ten zmniejsza sie. Jest to czas
przez ktory mozemy jej uzywac. Po jego skonczeniu bron
znika. Natomiast kiedy mamy bron palna, pasek obrazuje
nam ile jeszcze amunicji/uzyc nam zostalo.
Wszystkich przedmiotow w grze jest ponad 130, dlatego
opisze tylko te najczesciej spotykane i uzywane:
Bron:
Duza bomba (7 sek.)- mozesz ja wziasc i cisnac w
przeciwnika, lub tez poczekac az ktos po 7 sek. znajdzie
sie w jej poblizu. Nigdy nie rzucaj w oponenta
znajdujacego sie blisko ciebie-boom.
Srednia bomba (5 sek.)- identyczna jak duza, z ta
jednak roznica, ze ma tylko 5 sek. do wybuchu i ma
mniejsza sile razenia.
Mala bomba (4 sek.)- najmniejsza z calej gamy
bomb.
Rozdzka zamrazajaca- zamraza przeciwnika na ok. 3
sek., dzieki czemu staje sie on otwarty na ataki. Przy
tym zabiera troche energii.
Pulapka na niedzwiedzie- wystarczy postawic ja w
miejscu najczesciej odwiedzanym przez oponenta, a na
pewno ktos sie na nia nadzieje. Uwazaj, poniewaz ty tez
mozesz na nia wpasc. Drugim rozwiazaniem, o wiele
skuteczniejszym, jest wyskoczenie do gory i cisniecie
nia w najblizszego goscia.
Pistolet (6 naboi)- podstawowa bron strzelna, nie
robiaca na przeciwniku wiekszego wrazenia. Na plus mozna
zaliczyc strzelanie w biegu.
Mlot gumowy- sluzy do chwilowego zamroczenia
przeciwnika. Jednakze nie nalezy do przedmiotow zbytnio
ofensywnych.
Mlot drewniany- od swojego gumowego odpowiednika
rozni sie tylko kolorem i zwieszona sila.
Rozdzka Voo Doo (5 uzyc)- zamienia przeciwnika w
figurke pandy na kilka sekund, przez co latwo go wtedy
dobic. Oczywiscie przez zamrozenie ofiara traci troche
energii.
Gumowy kij- bardzo dobra bron na duza odleglosc.
Dzieki właciwoci do rozciagania sie na duze odleglosci,
mozna nim rozstawic ludzi po katach, w co mniejszych
pomieszczeniach.
Miecz- bardzo dobra bron biala, przy tym szybka.
Polecam na pierwszego boss'a i drewnianych poslancow pod
koniec gry (patrz "Bossowie").
Miecz bojowy- drugi rodzaj miecza w grze, nie
rozni się zbytnio od poprzedniego. Polecam.
Megafon- z broni tej wystrzeliwane sa gloski na
dosc duza odleglosc. Raczej kiepska to bron, ale zawsze.
Vulcan (2 serie)- znany i lubiany. Dosc dobry w
dzialaniu, ale nie polecam na bliskie starcia z powodu
dlugiego czasu na rozkrecenie.
Koktajl Molotova- butelka z benzyna o
wlasciwosciach palacych. Wystarczy rzucic w oponenta,
aby ten zaplonal z wrazenia-burn mother#$%^! Po rozbiciu
sie na ziemi, przez chwile jeszcze bedzie palil się
plomien.
Miotacz ognia- swietna bron. Najlepsza na bliskie
starcia z kilkoma na raz.
Trojzab- bron biala przydatna do walki z bliska.
Wystarczy nakluc typa i przerzucic do tylu.
Lanca- podobnie jak trojzab, tyle tylko ze l.
mozna znalezc tylko w stage'u Dark Castle, wiszaca na
scianie w dwoch egzemplarzach. Poza tym po nakluciu
oponent przezrzucany jest dwa razy, a nie raz. Magiczny
miecz samurajski- do znalezienia tylko na stage'u
Dark Castle, na podstawce w lewej czesci pomieszczenia.
Ta biala bron miota fale na odleglosc, niszczac
szkrzynki i wszystko co stanie jej na drodze.
Bazooka (5 pociskow)- silna, a zarazem szybka
bron na dystans, a takze na bliskie spotkania-nie musisz
sie bac wybuchu, nie zrani cie.
Pistolet pulsacyjny- wypuszcza wiazki pierscieni
o duzej sile razenia. Jeden z najlepszych.
Karabin trojstrzelny (7 serii po 3 pociski)-
posiada 3 lufy, dzieki czemu z latwoscia mozna ustrzelic
najbardziej ruchliwego oponenta.
Karabin na banki- wytwarza banki, które unosza
przez chwile przeciwnika w powietrzu. Jednak nie czynia
mu one wiekszych szkod w zasobach energii. Dobry na atak
zmasowany, kiedy moze dac ci chwile na dostanie sie po
np. brakujacy gem.
Gaz-rurka- bron typu "bij-zabij" na
bliskie spotkania.
Metalowy odwaznik- nalezy cisnac nim w
przeciwnika, a na kilka sekund bedzie go miał
przyczepionego do nogi, co uniemozliwi mu szybkie
poruszanie i skoki.
Tarcza- jezeli trzymasz tarcze, obroni ona kilka
atakow skierowanych w ciebie.
Pantera- fajna sprawa. Pierwszemu kto dopadnie
pantere, bedzie mu ona posluszna. Tzn. bedzie atakowala
najblizszego tobie wroga.
Deskorolka- przydaje sie do ucieczki przed glazem
w Tomb Arena, a poza tym mozna przy jej uzyciu szybciej
sie poruszac i atakowac.
Topor- swietna bron na pierwszego Boss'a.
Przydaje sie takze do walki na bliska odleglosc.
Parasol- to raczej bron, jezeli nie masz nic
innego pod reka. Inaczej sytuacja wyglada w Blue Sky
Arena, gdzie spadajac musisz zlapac parasol, zeby nie
stracic energii przy upadku. Nota: Na stage'ach można
znalezc wiele pszysmakow, które mniej, lub bardziej
odnawiaja nam energie. Sa to: jablko, tort, pieczen,
banany, hamburger, ser, pieczony swiniak (serio :)) i
inne.
Bronie dodatkowe (patrz karty):
Rozdzka ognista- wygladem przypomina rozdzke do
zamrazania, ale jest czerwona. Natomiast dzialaniem
przypomina miotacz, z ta roznica, ze plomienie wychodza
na trzy strony i nie ciaglym ogniem, a z przerwami. Cena
50000G
Spray- calkiem nowatorski przedmiot. Po
spryskaniu nim przeciwnika, ten nie bedzie mogl przez
chwile brac zadnych przedmiotow.
Wachlarz- strasznie kiczowata bron biala. Jedna z
najslabszych. Cena 50000G
Kosa- swietna bron zadajaca podobne obrazenia jak
np. topor, tyle, ze o znacznie wiekszym zasiegu.
Mlot 100T- nie trudno go nie zauwazyc na arenie.
Ten gigantyczny mlot robi nieprawdopodobne zniszczenia w
zasobach przeciwnika.
Tornado- po rzuceniu tym w kierunku goscia,
zaczynaja sie rozkrecac trzy male tornada, ktore
podbijaja go. Cena 40000G
Granat- wydawaloby sie ze granat moze niezle
namieszac. Niestety robi tylko duze boom, a poza tym
niewiele. Cena 40000G
Trabka-przypomina megafon, ale wyrzuca nutki,
ktore na pewien czas ogluszaja przeciwnika. Cena 50000G
Fajerwerki- wystarczy cisnac w przeciwnika, aby
tego eksplodowalo. Przydatne. Cena 15000G
Ryba- zastepuje tutaj chyba maczuge. Ma bardzo
silnego kopa, polecam na walke z bliska.
Dzida- w walce stosuje sie ja podobnie jak gumowy
kij. Wydluza sie ona na odleglosc i przekluwa typa na
wylot. Cena 30000G
Dzban- swietny wynalazek. Kazdy kto wypije z tego
dzbanu bedzie przez chwile odporny na wszelkie ataki.
Cena 90000G
Diament- po wzieciu tego diamentu postaci rosna
uszy i ogon. Trwa to az do konca rundy. Nie bardzo wiem
czemu ma to sluzyc (??).
Laser- wystrzeliwuje fioletowy promien laserowy o
sredniej sile razenia. Mozna uzywac w biegu. Cena
120000G
Poza tym dostepne sa jeszcze: kwiat (cena 3000G), noga
mumii (cena 3000G), kluczyk do zabawek (zmiksuj
drewno+sakiewka+specjalna karta [rozowa postac
kobiety]), kapelusz slomiany (cena 120000G) i wiele
innych.
Karty:
Nota: Karty potrzebne sa do tworzenia nowych broni i
innych przedmiotow. Aby je zdobyc istnieja dwa sposoby:
- wystarczy miec troche kasy (G) i wejsc
do sklepu. Tam wybrac druga opcje, gdzie mozna kupic
same karty, jak i nowa bron.
- przechodzac gre w celu zdobycia kasy
(G) i punktow, rozbijajac skrzynki na arenach mozna
czasami znalezc wiele ciekawych kart. Aby zarobic full
kasy przechodzac gre, musisz lojac typa zbierac
wypadajace z niego monety. Naturalnie nie mozesz zostac
uderzony, gdyz to wtedy tobie zaczna wypadac. Trzeba je
wtedy szybko zbierac. Jednorazowo, przechodzac gre można
nawet zdobyc do 180000G.
Tworzenie nowych przedmiotow nie jest trudne. Wystarczy
wejsc w sklepiku do pierwszej opcji (tam gdzie pokazane
sa zebrane przez ciebie przedmioty), wybrac dwie
odpowiednie kart i polaczyc je ze soba. Problem w tym,
ze nie zawsze wiadomo ktora karta laczy się z ktora.
Troche juz rzeczy wiem o tej grze, wiec chetnie napisze
kilka przykladow. Jednak nie ma zadnych regul mowiacych,
ze jezeli zmiksujesz karte X i karte Y to zawsze
otrzymasz przedmiot Z. Prawie za kazdym razem jest to
cos innego.
Acha, istnieje jeszcze mozliwosc miksowania trzeciej
kart, ktora to juz trzeba niestety kupic w sklepiku.
Najlepsza arena do zbierania kart jest Blue Sky Arena.
Obadajcie na samym dole splyw rzeczki. Tu napisze co z
czym sie laczy, aby otrzymac jakis przedmiot. Z uwagi na
brak dostatecznej znajomosci Kanji, hiragany i katakany
(czyt. krzaczki) bede okreslal karty po obrazkach na
nich ukazanych.
Wiec:
1.metalowa belka+samochod przygnieciony przez belke=
2.kawalek drewna+sztabka zlota=
3.metalowa belka+sakiewka=
4.metalowa belka+sztabka zlota=
5.rozdzka+beczka z wylanym olejem=
6.niebieska gora lodowa+pioruny+owoce (to jest trzecia
karta, ktora nalezy kupic)
7.swiatlosc (promyk swiatla)+pioruny=
8.kolo od wozu+rozdzka=
Oczywiscie nie sa to wszystkie kombinacje, ktorych jest
cala masa. Poeksperymentujcie sobie. Nie tylko karty
mozna laczyc. Równiez z polaczenia dwoch broni powstaja
ciekawe rzeczy. Np.: pistolet+vulcan=karabin na banki
bazooka+vulcan=karabin trojstrzelny
3.Areny:
Nota: Tu opisze pokrotce wszystkie
stage, czyli co, gdzie i jak.
Blue Sky Arena- walka na poczatku toczy sie na
powietrznym wahadlowcu. Oczywistym jest, ze w kazdej
chwili mozna spasc w dol, co skonczy sie utrata skrawka
energii. Na pokladzie sa trzy dziala do twojej
dyspozycji. Moga naturalnie zostac zniszczone. Na koncu
(tzn. na gorze) znajduja sie skrzynki, ktore caly czas
beda sie odnawialy. Rowniez z tylu jest wirnik, w ktory
mozna wrzucic przeciwnika. W powietrzu lata orzel,
zrzucajacy bron. Mozna wiec zlapac sie jego szponow i
polatac chwile. Po pewnym czasie wahadlowiec zacznie sie
sypac, wiec spadamy. Swobodne opadanie mozna umilic
sobie okladajac gosci i odnawiajac sobie energie, dzieki
znajdowanym w kufrach smakolykom. Musisz takze zlapac
parasol (lub odebrac go komus :)), zeby nie spasc na
#$!!^. Tu, na dole rozegra sie final. Mamy tu dwa pale,
na ktore mozna wlesc w razie niebezpieczenstwa lub sie
odbic, a takze brame, w ktorej co jakis czas bedzie
pojawial sie czolg do wziecia. Po lewej sa schodki,
prowadzace do dwoch katapult gotowych do odpalenia.
Mozesz stad tez wskoczyc do splywu rzeczki, ktory splywa
w dol stage'u, a w ktorym znajduja sie cenne kufry.
Dark Castle Arena- walka rozpoczyna sie na
dziedzincu tytulowego Mrocznego Zamku. Jest tu sporo
pali, skrzynek i tarcz strzelniczych, ktore przydadza
sie do okladania gosci. Kiedy pojawia sie strzalki z
napisem "Go" musisz przejsc w prawo, w
przeciwnym wypadku usmaza cie troche ogniste strzaly.
Nastepnie rozpoczyna sie druga czesc, polegajaca na jak
najszybszym dostaniu sie po platformach na gore, a dalej
przez dach do drzwi na szczycie. Kto pierwszy, ten
lepszy. Oczywiscie nikt nie powiedzial, ze ma byc to
uczciwa konkurencja :-)). Jestes teraz w zamkowym
pokoju. Na gorze znajduje sie gigantyczny dzwon, ktory
mozna rozhustac za pomoca np. halabardy. Na scianie po
lewej, wisza dwa egzemplarze halabard, a jeszcze
bardziej w lewo spoczywa na podstawce magiczny
samurajski miecz. Na planszy co pewien czas pojawiaja
sie duchy-przeszkadzajki, po uderzeniu w ktore daja
rozne przedmioty.
Tomb Arena- zaczynasz w grobowcu. Na gornym
podescie znajduja sie trumny, ktore mozna uzyc przeciwko
oponentom. Nizej, znajduje sie kamienne pokretlo, ktore
co pewien czas obkreca sie. Jest to swego rodzaju
ruletka, polegajaca na tym, ze w zaleznosci od symbolu
jaki wypadnie, taka bedzie pulapka. Na przykład moga
wydostac sie plomienie z otworow, moga wystrzelic
niespodziewanie kolce z podlogi, albo tez moga zasypac
nas kamienie. Po lewej stronie znajduja sie dwa kamienne
filary, po uderzeniu w ktore zaczna spadac kamienie.
Kiedy podloga zacznie sie trzesc, to znak ze czas na
druga czesc stage'u. Podloga sie zapada i lecimi w dol.
Tu czeka nas ucieczka przed gigantycznym glazem, rodem z
Indiany Jones'a. Powinienes raczej skupic sie tu na
ucieczce, ale rownie dobrze mozesz spowolic przeciwnika
seria ciosow lub pulapka na niedzwiedzie. Przydatna tez
moze byc deskorolka, dzieki ktorej wysuniesz sie na
prowadzenie. Na koncu znajduje sie wyjscie, do ktorego
musisz szybko wejsc. W przeciwnym razie spotkasz sie z
glazem oko w oko. Jestes teraz w katakumbie. Po lewej
znajduje sie drugie takie pokretlo, uruchamiane poprzez
uderzenie (np.piescia). Aktywuje one rozne pulapki
znajdujace sie w sfinksie przed toba. Moga to byc:
uderzenia lapami, wyrzucenie kilku bomb. Chodzi o to,
zeby ulozyc trzy takie same symbole. Najlepsza
konfiguracja to 777, ktora uaktywnia rozne
niespodzianki, np. zrzucenie bomb, smakolykow lub gemow.
Jednak jezeli ulozy sie jeden symbol inny, np. 77L
(L-laser), to wtedy na pewno sfinks wystrzeli lapy.
Jezeli uloza sie trzy symbole 'lasera', lepiej uciekaj
na bok. Na arenie, blisko geby sfinksa, znajduja sie
dzbany z odnowa energii lub chwilowym zamroczeniem.
Problem w tym, ze nie wiadomo co jest gdzie. Acha, nie
podchodz blisko paszczy sfinksa, bo...
Iceberg Area- zaczynasz walke na zoltej lodzi
podwodnej. Sa na niej szkrzynki, a takze potrzebne
kufry. Obok znajduje sie druga lodz-niebieska. Tam wybor
jest wiekszy, a to z powodu dwoch malych dzialek i
jednego duuuzzzego. Radosc jednak szybko mija, poniewaz
okret szybko zanurza sie. Trzeba wracac na zolty. Po
lewej przplywa kra lodowa z dwoma kuframi. Na zoltym
znajduja sie przyciski do odpalania pociskow
nuklearnych, ktore wystrzeliwane sa do gory, a nastepnie
spadaja. Teraz po lewej wynurza sie zielona lodz. Co
jakis czas otwieraja sie na jej pokladzie luki, w
ktorych znajduja sie kufry, a takze od czasu do czasu
latajacy pojazd do zrzucania bomb. Po zanurzeniu sie
zielonej lodzi znowu pojawia sie kra z kuframi. O, jest
nasz ukochany niebieski okret z gigantycznym dzialem!!
Nie na dlugo, poniewaz po raz ostatni w tej planszy
zanurzyl sie. "Here comes iceberg"-oznajmia
lektor. Zderzenie z gora lodowa rozpoczyna final tego
stage'u. Mozesz teraz zejsc z zoltego okretu na skuta
lodem gore i tam kontynuowac walke. Przy uzyciu bomby
mozesz rozkruszyc lod, ale za chwile znow respawn'uje się.
Przedstawilem tu jeden z mozliwych przypadkow. Za drugim
razem, to niebieska lodz moze uderzyc o skale.
Space Station Area- zaczynasz w pomieszczeniu
bazy kosmicznej. Jest tu sporo skrzynek, pali i szyba
pancerna na gorze. Po jej rozwaleniu mozesz wejsc na
wyciag fabryczny, po ktorym poruszaja sie kufry w
kierunku pulapki. Z wyciagu mozesz wskoczyc na podest,
gdzie znajduje sie czerwony przycisk. Po jego wlaczeniu
wszyscy nieszczesliwcy, ktorzy byli na wyciagu juz dawno
wpadli w pulapke. Przycisk przyspiesza na chwile prace
wyciagu, przez co szybciej 'zwozi' on typow w kierunku
elektrycznej pulapki. Niestety czas sie stad wynosic.
Oznajmiaja nam to czerwone strzalki na ziemi przy
windzie po prawej stronie ekranu. Winda jedzie na drugi
poziom, po czym zatrzymuje sie. Tu z kolei jest kilka
platform stalych, na ktorych sa kufry i teleportale (mozna
sie przemieszcac z jednego do drugiego) i dwie
poruszajace sie. Jedna w pionie, druga w poziomie. Nasza
winda znow jednak sygnalizuje nam zmiane pietra, wiec
jak najszybciej wracamy na nia. Wiezie nas teraz na sam
dach, gdzie jest... gigantyczny owad, ktory przeszkadza
nam w naszych zmaganiach. Wypuszcza pszczoly, uderza
lapami, a takze czasami pluje pajeczyna . W lewej czesci
stage'u sa skrzynki i wszedobylskie kufry.
4.Bossowie:
Nota: W grze spotkamy dwoch bossow, z
ktorych to ten drugi i zarazem ostatni moze nastreczac
troche klopotow. Ale opisze tu glownie ich zachowania i
porady.
PHARAOH WALKER
Co robi:
- jezeli stoisz pod nim, z nog
wystrzeliwywane sa kule energetyczne, ktorych musisz
unikac.
- jezeli stoisz przed nim (co jest raczej
niebezpieczne), mozesz spodziewac sie lasera, albo
jezyka ktory wciagnie cie do tej paskudnej geby.
- co jakis czas wyskakuje do gory, a
kiedy spada musisz byc w powietrzu zanim dotknie on
ziemi.
- co jakis czas równiez kladzie sie na
brzuch i rozklada nog (:)))))). To znak, ze zaraz bedzie
sie obkrecal. Wskakuj mu wtedy na plecy.
Co robic:
- jednym z najlatwiejszych sposobow
zabicia go, jest stanie ciagle pod nim i okladanie po
nogach czym sie da. Oczywisice nalezy unikac kul
energetycznych. A kiedy bedzie przygotowywal sie do
obkrecania, wskakuj mu na plecy, zrzuc goscia za sterami
lasera i pokonaj go jego wlasna bronia.
DR. ARODE
Nota: Zanim dojdziesz do samego zlego, musisz stawic
czola jego drewnianym poslancom. Jedynym dobrym
sposobem, godnym polecenia jest uskok w momencie kiedy
taki osobnik idzie do ciebie, a potem kiedy juz sie
zatrzyma na chwile, bicie do upadlego (tu najlepiej
spisuje sie bron biala-miecze, topory itp.).W przypadku
kiedy jest ich wielu, atakuj zawsze najpierw tego, ktory
trzyma bron, bo inaczej niezle cie pokiereszuja.
Co robi:
- strzela grzmotami z rak. Z jednej, z
drugiej, lub z obu.
- czasami stara sie ciebie zlapac, wiec
zagarnia lapa.
- uderzajac widelcem powoduje wybuchy
(!!)
- kiedy podnosi kubek i pije z niego, to
znak, ze zaraz bedzie zional lawa.
- przywoluje pszczoly, ktore leca w twoim
kierunku.
- kiedy dostaje porzadnego kopa, otwiera
mu sie na kilka sekund pokrywa chroniaca serce-mozesz
sie wyrzyc.
Co robic:
- jedna z najprostszych metod jest
dojscie do niego z przynajmniej dwoma gemami. A potem to
juz tylko odpalac Power Fusion, zbierac gemy i tak do
konca.
- jezeli jednak wynikla sytuacja, ze nie
masz gemow, bedziesz sie musial troche napocic. Podstawa
jest odpowiednie okreslenie miejsca uderzenia przez
niego (czasami takie miejsce pokazuje strzalka
odchodzaca od jego oka) i szybka reakcja, czyli uskok na
bok. Takie skoki pomagaja uchronic sie przed piorunami i
jego reka. Reszta zalezy od dostepnych broni. Mozesz tez
wskakiwac na jego rece, skad bedziesz miał lepsze
dojscie do jego glowy. Pszczoly i lawe nalezy omijac
schodzac szybko na bok. Przydatne okaza sie takze jablka,
kubki i solniczki stojace przed nim. No coz, good luck!
|
|
|
|