SEGA DREAMCAST SITE

SOLUCJE:
Rez [ by
CoV ]


ReZ nie jest gra nadmiernie skomplikowana, wiec ta solucja tez skomplikowana nie bedzie. Zaczynamy...


Play Mode - tu akurat jest najprosciej. Aby otrzymac dostep do nastepnego poziomu, wystarczy przejsc poprzedni. Wyjatkiem jest poziom 5 - nalezy ukonczyc poprzednie poziomy ze 100%-wym zaliczeniem (czyli 100% Zestrzelonych przeciwnikow itp.)


Score Attack Mode - wszystkie poziomy trzeba odblokowac w Play Mode.


Beyond Mode - esencja sekretow w grze.

Direct Assault - Normal - ukoncz poziom 5 w Play Mode

Direct Assault - Ambient - ukoncz DA - normal

DA - Punk - ukoncz DA - Ambient

DA - Oldschool - ukoncz DA - Punk

DA - Psychedelic - ukoncz DA - Oldschool

DA - Trance - ukoncz DA - Psychedelic

Lost Area - ukoncz poziom 5 w Play Mode lub czas gry dluzszy niz 5 godzin

Trancemission - 1 miejsce na poziomie Lost Area

Boss Rush - liczba zestrzelonych przeciwnikow na poziomach 1-5 wieksza od 95%


Beyond Mode - Options - opcje umilajace zycie w grze (tylko dla Beyond Mode)

Player - Second Form - 100% zestrzelen na jednym poziomie lub czas gry dluzszy niz 5 godzin

Player - Third Form - 100% zestrzelen na dwoch poziomach lub czas gry dluzszy niz 6 godzin

Player - Fourth Form - 100% zestrzelen na trzech poziomach lub czas gry dluzszy niz 7 godzin

Player - Fifth Form - 100% zestrzelen na czterech poziomach lub czas gry dluzszy niz 8 godzin

Player - final form - 100% zestrzelen na pieciu poziomach lub czas gry dluzszy niz 9 godzin

Player - morolian form - 100% zestrzelen na wszystkich poziomach, do tego 100% zebranych przedmiotow...lub czas gry dluzszy niz 10 godzin

Immortal - ukoncz wszystkie tryby Direct Assault

Beam Type 1 - ukoncz Score Attack wiecej niz 5 razy

Beam type 2 - ukoncz Score Attack wiecej niz 10 razy

Beam type 3 - ukoncz Score Attack wiecej niz 15 razy

Beam type 4 - ukoncz Score Attack wiecej niz 20 razy

Beam type 5 - ukoncz Score Attack wiecej niz 25 razy

Beam Type 6 (Morolian) - ukoncz Score Attack wiecej niz 30 razy

Overdrive Infinity - 1 miejsce w Boss Rush

Camera - Near View - 1 miejsce na poziomie 2 w Score Attack

Camera - Far View - 1 miejsce na poziomie 3 w Score Attack

Camera - Dynamic View - 1 miejsce na poziomie 4 w Score Attack

Camera - FPS View - 1 miejsce na poziomie 5 w Score Attack



To wszystko...Good Night. 



 

 

Copyright C 2002-2003 M@jk. Wszelkie prawa zastrzeżone. Site design by LaGranda. Best view 1024x768