SOLUCJE:
Fighting Vipers 2 [ by Rolly
]
|
MAM DLA WAS PORADNIK DO WEDŁUG MNIE
bijatyki NR.3 na DC za VF3,DOA2 czyli Fighting Vipers 2 (na szczescie to tylko twoje zdanie :) SF3rd strike rulz! - przyp. M@JK). Macie tu zawarte podstawowe wiadomości i zagrania.Grajcie i kombinujcie bo gra ma dużą głębie. POWODZENIA i kopcie dupy kumplom i kumpelom.
P - czyli punch(ręka)
K - czyli kick(noga)
G - czyli guard(garda)
CANCEL - czyli zatrzymanie ciosu lub comba przez wcisnięcie G(gardy) i zmiana na inne zagranie.Jest to bardzo przydatne ale trzeba troche potrenować. Potrenujcie np. Bahn'em(np.K),Jane(P,P,K).Wyczujcie sprawe.
UCIECZKA Z RZUTU - P+K+G to taka kombinacia,póżniej można się fajnie wymieniać z wrogiem,zmieniając rzut np.cios!
WSKOK NA ORGODZENIE - mogą wykonać je tylko wybrane postacie,np.Mahler taką kombinacją:UB,U
ODBICE SIĘ OD OGRODZENIA - UB,UF-lekkie odbice;UB,UF+P+K+G-dalekie odbice
ZATRZYMANIE SIĘ PO "WALL SLOW" (CZYLI PCHNIĘCIU NAS NA ŚCIANĘ P+G) - naciskajcie szybko b+P+K+G lub b+K
Kierunki: f-czyli przód, b-czyli tył, u-czyli góra, d-czyli dół, fd-czyli przód/dół(ukos) itd.
Co znaczą skróty: qcb,qcf,hcf,hcb,fcf,fcb:
qcf - ćwierć kółka do przodu
qcb - ćwierć kółka do tyłu
hcf - połowa kółka do przodu
hcb - połowa kólka do tyłu
fcf i fcb - całe kółko do przodu lub do tyłu
Powiększone litery np."K" ozn. chwilę przytrzymaj itp.
Literka "n" ozn.naciśnij i szybko puść.
f,f(przytrzymaj)-Bieg
f,b,f,b,P+K+G - Zrzucenie zbroi
f+P+K+G - Super K.O
RECOVERY(ODZYSKANIE KONTROLI)
P+K+G - Air Recovery(w powietrzu),możemy w tym czasie wykonać cios.
P+K+G - Ground Roll(na ziemi)
u or d+P+K+G - Roll na którąś ze stron
b+P+K+G - Roll do tyłu
REVERSALE(TECH GURADS)
P+K+G - Wysoka Tech Guard
db+P+K+G - Niska Tech Guard
Możesz także wyprowadzić potem -
P lub K lub d+K - Counterattack
u+P+K+G - Side step do góry
d+P+K+G - Side step w dół
Zwykłe Countery,którymi możesz zniszczyć wrogowi zbroję oraz klatke na arenie:
b+P lub b+K - Wysoko G&A
db+P lub db+K - Nisko G&A
OGÓLNE ZASADY
JUGGLE,JUGLE STARTER - wiadomo podbicie do góry,po którym możemy pakować ciosy w powietrzu
STUN - chwilowy brak kontroli na zawodnikiem po jakimś ciosie trwający około 1s.Np. wykonajcie Bahnem:b+P+K,można coś wpakować np. sprubójcie Bahnem: b+P+K,db+P+K,G,P+K pamiętacie o Cancel(G) i szybkości!!!!
MAJOR COUNTER - cios wybrowadzony szybciej niż cios wroga,dzieki czemu niektóre ciosy zmieniają się np.Juggle Starter.
DOBICIA - ciosy wykonywane na leżącym przeciwniku
SCIANA - sciana służy przedewszystkim do wykonywania juggli,które np. nie wchodzą na arenie oraz do rzutów.Można się od niej odbić,wskoczyć itp.
USE TRHOW - złapanie rzutem przeciwnika w odpowiednim(np. w czasie gdy robi Combo) momęcie dzięki czemu rzut jest silniejszy.
Pamiętajcie,że jeśli stracicie zbroję będziecie otrzymywać większe obrażenia( o 1.25 ) oraz automatycznie tracicie na wadze. Należy również pamiętać o zakończaniu walki są one następujące: zwykłe k.o,zawiesznie przeciwnika na ogrodzeniu(odpowiednio wybijający w powietrze cios końcowy),Super K.O i rozpierniczenie klatki(mocny wybijący w góre cios końcowy),można wykończyć także przeciwnika zrzucając zbroje ale w tym momęcie wróg musi mieć bardzo mało życia!.
I małe wyjaśnienie co do niektórych Zagadnień występujących w Rankingach FV2:
SUPER K.O 1 - polega to na tym że wykonując to K.O musimy w opcjach przesunąć je na OFF i wygrywamy tylko 1 rundę!
SUPER K.O 2 - polega to na tym że wykonując to K.O musimy w opcjach przesunąć je na ON i wygrywamy aż 2 rundy!
SUDDEN DEATH - nagła smierć,po remisowych walkach,przciwnicy mają mało energi zyciowej
DRAW - remis w walce
VICTORY STEAK - ranking wygranych pojedynków z drugim graczem w trybie Arcade Mode
JUDGE - wygrana z przeciwnikiem na czas
SEKRETY I REKORDY
Graj jako B.M
Pokonaj B.M w Arcade lub Random Mode urzywając Super K.O
Graj jako Del Sol
Skończ Random Mode i wcześniej pokonaj pojawionego się Del Sol'a.Jeśli się nie pojawi nie odkryjesz go.
Graj jako Kuhn
Aby go odkryć najpierw musisz dojść do Bonus Stage w Arcade Mode i pokonać Mahler'a przed czasem 5:50. Gdy pojawi się Khun w następnej walce musisz także go pokonać i skończyć grę bez kontynuacji.
!!!!ABY ODKRYĆ WSZYSTKIE POSTACIE MOŻESZ GRAĆ NA POZIOMIE VERY EASY!!!!!
INNE ZAKOŃCZENIA
Przejdź grę bez kontynuacji.
Przejdż grę bez kontynuacji B.M lub Kuhn'em
Pausa inna:
Naciśnij Start aby zatrzymać walkę, i naciśnij X + Y.
Drugi wdzianko dla postaci:
Najedź na postać i przyciśnij Górę lub Dół.W trybie VERSUS naciskamy R.
Kostium 'Pielęgniarki' dla Honey
Skończ Arcade Mode lub Random Mode z 5(lub więcej) wygranymi walkami przez Super K.O. Przytrzymaj R kiedy wybierzesz Honey i wciśnij Y będziesz miał dwa dodatkowe stroje.Aby uruchomić drugi wciskamy drugi podstawowy strój(czyli do góry) i potem R+Y!
Original Kuhn
Przytrzymaj R kiedy najedziesz na Kuhn'a a zobaczysz jego inny kolor.Drugi strój tak jak w przypadku Honey.
SECRET SUPER K.O
Na planszy gdzie płynie lawa,zastosujcie SUPER K.O a zobaczycie ciekawy efekt!!!
WYBÓR GESTÓW PRZED WALKĄ I PO WALCE
Naciskaj poprostu przed rozpocząciem walki i przed zakończeniem :A,B,X lub Y.
Prawdopodobnie jest ich więcej więc czekajcie lub próbujcie sami coś wykombinować!!
:: PODTSWOWE ZAGRANIA POSTACI I OPISY W FIGHTING VIPERS 2 ::
--------------------------------------------------------------------------------
B.M
"LEADER"
PŁEĆ - MĘŻCZYZNA
WIEK - ???
WZROST ~ 195cm
WAGA ~ 110kg
ZAJĘCIE - ???
SPECJALNOŚĆ - ZABÓJCZE STRINGI(czyli cholernie długie kombinowane komba)
HOBBY - ???
CECHY - ???
ULUBINONA MUZYKA - ???
HISTORIA
Właściwie nic o nim nie wiadomo oprócz tego,że poraz kolejny stoi na czele hierarchi w FV2 .
--------------------------------------------------------------------------------
-- LISTA PODSTAWOWYCH TECHNIK --
P - Iron F.I.S.T.
P,K - PK Combo
P,K,P - Iron Bomber
P,P - PP Combo
P,P,f+P - Switch Upper
P,P,P - Strong Upper
P,P,K - PPK Combo
P,P,f+K - Attack Combo I
P,P,f+K,K - Metal Crash
P,P,f+K,P - Attack Combo II
P,P,f+K,P,f+P - Attack Combo III
P,P,f+K,P,f+P,HCF+P - Mad Ceremony
d+P - Low Fist
d+P,K - Low PK Combo
f+P - Heavy Blowing Out
f+P,P - Blowing Out Combo I
f+P,P,K - Barret Style
f+P,P,K,P - Heavy Barret
f+P,P,P - Blowing Out Combo II
f+P,P,P,f+P - Blowing Out Combo III
f+P,P,P,P - Non-Stop F.I.S.T.
f+P,P,P,K - Blowing Out PPK Combo
f+P,P,P,f+K - Barret Combo I
f+P,P,P,f+K,K - Army Bruise
f+P,P,P,f+K,P - Barret Combo II
f+P,P,P,f+K,P,f+P - Barret Combo III
f+P,P,P,f+K,P,f+P,HCF+P - Seven Pistols
b+P - Power Fist
b,f,f+P - Big Viper
HCF+P - Death's Finale
K - High Kick
K,P - High Smash
K,P,K - High Blur Iku
K,P,K,P - Full Blake
K,P,P - Machine Gun March
K,P,P,f+P - Wild Charge
K,P,P,P - Machine Gun Rush
K,P,P,K - KPPK Combo
K,P,P,f+K - K Attack Combo I
K,P,P,f+K,K - Organ Breaker
K,P,P,f+K,P - K Attack Combo II
K,P,P,f+K,P,f+P - K Attack Combo III
K,P,P,f+K,P,f+P,HCF+P - Cancer Cascade
K,K - High Double Kick
f+K - Cancer Fire
df+K - Twister Leg
df+K,K - Underground Twister
df+K,K,K - Gracious Twister
df+K,K,K,P - Splitter Ruined I
df+K,K,K,P,P - Splitter Ruined II
df+K,K,K,P,P,P - Splitter Ruined III
df+K,K,K,P,P,P,f+P - Twister Combo
df+K,K,K,P,P,P,P - Twister Rush
df+K,K,K,P,P,P,f+K - Dancing Murder I
df+K,K,K,P,P,P,f+K,K - Chronics Typhoon
df+K,K,K,P,P,P,f+K,P - Dancing Murder II
df+K,K,K,P,P,P,f+K,P,f+P - Dancing Murder III
df+K,K,K,P,P,P,f+K,P,f+P,HCF+P - Endless Pain
df+K,K,K,P,P,K - Cancer Parade
df+K,K,K,P,P,K,K - Over Blood
df+K,K,K,P,P,K,P - Cancer Parade II
df+K,K,K,P,P,K,P,P - Cancer Parade III
df+K,K,K,P,P,K,P,P,P - Blood Sea
db+K - Showtime
b+K - Sedona Impact
u,d+K - Guillotine Leg
u,d+K,K - Roll Free Leg
u,d+K,K,P - Crack Combination
d+K - Stan Kick
b,b+K+G - Turn Escape (kiedy jesteś pod ścianą ,plecami do niej)
b+K+G - SPETSNAZ Knee
db+K+G - Viper Tail
db+K+G,K - Viper Fang
db+K+G,K,P - Viper Lance I
db+K+G,K,P,P - Viper Lance II
db+K+G,K,P,P,P - Viper Lance III
db+K+G,K,P,P,P,f+P - White F.I.S.T.
db+K+G,K,P,P,P,P - Black Nail
db+K+G,K,P,P,P,f+K - Dragon Tail I
db+K+G,K,P,P,P,f+K,K - Hydra Combo
db+K+G,K,P,P,P,f+K,P - Dragon Tail II
db+K+G,K,P,P,P,f+K,P,f+P - Dragon Tail III
db+K+G,K,P,P,P,f+K,P,f+P,HCF+P - Salamander Combo
db+K+G,K,P,P,K - Iron Beast I
db+K+G,K,P,P,K,K - Wild Soldier
db+K+G,K,P,P,K,P - Iron Beast II
db+K+G,K,P,P,K,P,P - Iron Beast III
db+K+G,K,P,P,K,P,P,P - Hangregolgonz
d+K+G - Snake Tail
d+K+G,d+K - Twin Head
d+K+G,K - Snake Fang
-- RZUTY --
P+G - Baring Slowness
P+G - Frank Slum (prawa strona wroga)
P+G - Frank Drop (lewa strona wroga)
d+P+G - Brain Buster
b,f,b+P+G - Bridge Destroyer
HCB+P+G - Power Twister
HCF+P+G - Back Bone Crusher
P+G - Giant Weight (oboje blisko ściany)
P+G - Iron Cage (wróg na przeciw ścinay)
P+G - Back Drop (rzut od tyłu)
df,df+P+G - Face Crusher (wróg jest schylony)
-- TECHNIKI PODCZAS SKOKU --
u+P - Jump Hammer
u+K - Rolling Sobat
U+P - Thrust Punch Air
U+K - Jumping Toe
u,K - Pogo Kick
u,d+K - Low Cutting Kick
U,n,K - Air Rolling Sobat
U,n,d+K - Air Diving
U,N,d+K - Flare Kick
U,N,K - Flare Toe
U,f+K - Reception Desk Air Kick
U,b+K - Backing Air Kick
U,P - Jumping Hammer
U,P+K+G - Down Hammer
-- TECHNIKI PODCZAS BIEGU --
f,F,P - Running Straight
f,F,K - Running Knee
f,F,d+K - Sliding Kick
f,F,P+K - Run Heavy Straight
f,F,P+G - Dynamite Tackle
f,F,K+G - Running Knee Press
f,F,P+K+G - Running Knee Attack
-- TECHNIKI GDY STOISZ TYŁEM --
P - Shadow F.I.S.T.
P,P - Reverse Mode I
P,P,K - Reverse Mode II
P,P,K,P - Reverse Mode III
P,P,P - Shadow Blowing Out
P,P,P,f+P - Shadow Switch Upper
P,P,P,P - Shadow Strong Upper
P,P,P,K - Black Combo
P,P,P,f+K - Shadow Style I
P,P,P,f+K,K - Dangers Shadow
P,P,P,f+K,P - Shadow Style II
P,P,P,f+K,P,f+P - Shadow Style III
P,P,P,f+K,P,f+P,HCF+P - Black Monster
d+P - Under Nail
d+P,K - Under PK Combo
K - High Shadow Kick
d+K - Shadow Stan Kick
-- TECHNIKI GDY WRÓG LEŻY NA ZIEMI --
u+P - False Start Devil
d+K - Bitch Kick
-- SUPER K.O --
f+P+K+G - Restless Raven
--------------------------------------------------------------------------------
BAHN
"High School Leader with full of Obligation and Humanity"
PŁEĆ - MĘŻCZYZNA
WIEK - 19 LAT
WZROST - 185cm
WAGA - 82kg
ZAJĘCIE - STUDENT
SPECJALNOŚĆ - ATAK POJEDYŃCZYMI PUNCHAMI,JUGGLE,TRUDNE ZAGRANIA
HOBBY - KARATE
CECHY - GORĄCA KREW,WRAŻLIWY
ULUBINONA MUZYKA - Japoński Rock
HISTORIA
2 lata temu przybył do Armstone City w poszukiwaniu swojego ojca,który porzucił jego matkę.
Gdy niestety go tu nie zastał postanowił opuścić miasto,ale teraz powraca gdyż nie został złapany
podczas polowania na uczestników turnieju.Wie,że B.M jest nadal w mieście i dlatego zdecdował się
stanąć do turnieju,tym razem chce go zabić.
--------------------------------------------------------------------------------
-- LISTA PODSTAWOWYCH TECHNIK --
P - Iron Fist
f+P - Iron Elbow
F+P - Super Straight
f,f+P - Steel Elbow
f,f+P,f+P - Steel Elbow -> Iron Elbow
f,f+P,b,f+P+K - Steel Elbow" -> Reverse Elbow
d+P - Seat Fist
df+P - Fist of Fire
b+P - Elbow Gun
db+P - Justice Arm
db,d,df+P - Fighting Justice Arm
b,f+P - Nature Elbow
f,d,df+P - Dragon Upper
f,d,df+P,f,d,df+P - Double Dragon Upper
b,d,db+P - Intense Bullet
b,d,db+P,P - Fire Bullet
b,d,db+P,f,d,df+P - Wind Bullet
D,df+P - Fist of Blooming Fire (kucając)
d,n+P - Soaring Destruction (kucając)
P+K - Super Hook
P+K,G,P - Super Hook Feint -> Fire Bullet
P+K,G,K - Super Hook Feint -> Roadside Kick
b+P+K - Reverse Side Elbow
f+P+K - Dove Tail
df+P+K - Dragon Shoulder Tackle
db+P+K - Foolish Elbow
db+P+K,P - Reverse Side Elbow -> Dove Tail
d+P+K - Head Assault
d+P+K,P - Head Assault -> Iron Shoulder
b,f+P+K - Iron Shoulder
b,f,f+P+K - Rising Iron Shoulder
K - Basic Kick
f+K - Front Kick
df+K - Ogre Pain Kick
d+K - Low Kick
f,f+K - Swift Kick
K+G - Roadside Kick
-- RZUTY --
P+G - Tile Breaker (lewa strona wroga)
P+G - Plain Throw (prawa strona wroga)
P+G - Wall Throw
P+G,b,b+P+G - Wall Throw -> Moment Fall
f+P+G - Intense Carry
db+P+G - Vacuum Throw
b+P+G - Falling Down
b,f,f+P+G - Openhearted
df,df+P+G - Crouching Throw (wróg musi kucać)
f+P+G - Excitement (musisz być blisko ściany)
P+G - Wholesale Gold (musisz być blisko ściany)
P+G - Tag Hand Wall Crash (wróg musi być blisko ściany)
P+G - Pelvis Crunch (rzut od tyłu)
-- TECHNIKI PODCZAS SKOKU --
u+P - Demon Hammer Knuckle
u+K - Punishment Kick
uf+K - Punishment Kick
U+P - Demon Hammer Knuckle
U+K - Jumping Toe
u,K - Jump Ogre Toe
u,d+K - Low Cutting Wolf Kick
U,n,K - Sky Punishment Kick
U,N,K - Flare Toe
U,n,d+K - Air Diving Kick
U,N,d+K - Flare Kick
U,f+K - Front Air Kick
U,b+K - Back Air Kick
U,P - Demon Hammer Knuckle
-- TECHNIKI PODCZAS BIEGU --
f,F,P - Running Straight
f,F,K - Running Knee
f,F,d+K - Sliding Kick
f,F,P+G - Running Tackle
f,F,P+K - Running Iron Shoulder
f,F,uf+K - Running Jump Kick
-- TECHNIKI GDY STOISZ TYŁEM --
P - Turning Knuckle
d+P - Turning Osamu Knuckle
K - Turning Roll Kick
d+K - Turning Roast Pin Kick
u+K - Turning Punishment Kick
-- TECHNIKI GDY WRÓG LEŻY NA ZIEMI --
d+P - Stopping Punch
d+P,P - Pulling
d+K - Anti Kick
u+P - Special Attack
-- SUPER K.O --
f+P+K+G - Great Cannon
--------------------------------------------------------------------------------
CHARLIE
"High Schooler Viper with BMX"
PŁEĆ - MĘŻCZYZNA
WIEK - 17 LAT
WZROST - 188cm
WAGA - 67kg
ZAJĘCIE - UCZEŃ
SPECJALNOŚĆ - ATAKI NA BMX
HOBBY - JAZDA BMX
CECHY - GORĄCY TEMPERAMENT I NIE LUBI PRZEGRYWAĆ
ULUBINONA MUZYKA - Funk, Acid Jazz
HISTORIA
Jest uczniem jednej ze szkół w Armstone City(tej samej co Picky).Kiedy był jeszcze
mały porzucili go rodzice.Wraz ze siostrą dorastał w miejskim kościele.Kocha jazdę na
BMX. Jego odwiecznym rywalem jest Picky i dlatego staje do turnieju aby udowodnić,że
to on jest lepszymym wojownikiem "Viper".
--------------------------------------------------------------------------------
-- LISTA PODSTAWOWYCH TECHNIK --
(Pozycja bez roweru)
P - Beat 1
P,P - Beat 2
P,P,P - Acid Beat
P,P,P,K - Acid Beat -> Knee
F+P - Acid Jab
P,f+P - Double Rush
P,n,f+P - Double Rush
P,f+P,P - Triple Rush
P,f+P,P,K - Triple Rush -> Heel Drop
P,f+P,P+K+G - Rush -> (koniec odwrócniea plecami)
f+P - Elbow
f+P,P - Double Elbow
f+P,P,K - Double Elbow -> Knee
f+P,P,f+K - Bar Hop -> (Wskok na rower)
f+P,P,b+K - Bar Hop Flip -> (koniec odwrócenia plecami na rowerze)
df+P - Upper
df+P,K - Funky Heel
d+P - Sit Jab
b+P - Block Upper
D,n+P - Standing Upper
K - High Kick
K,K - High Time
f+K - Front Kick
df+K - Hukey
df+K,K - Hukey 2
df+K,K,P - Hukey 2 -> Elbow
df+K,K,d+K - Double Front Kick -> Roast Pin Kick
d+K - Beat -> Low Row
d+K,K - Beat -> Low/High
db+K - Block Break
b+K - Block Knee
ub+K - BMX Ride -> (Wskok na rower)
u+K - Coin
u,d+K - Heel Drop
QCF+K - Steel Spin Kick
D,n+K - Stand Heel
D,n+K,K+G - Stand Heel Drop
d+P+K - Tumbling
d+P+K,d+K - Fake Tumbling
b+P+K - Groove Elbow
P+K - Swinging Charlie
P+K,P - Double Swinging Charlie
P+K,P(trzymaj) - Ankle Death
K+G - Funky Knee
b+K+G - Back Flip
db+K+G - Back Flip -> (Wskok na rower)
d,d - (Wskok na rower)
(Techniki na rowerze)
P - Ride Jab
d+P - Tail Hop
f+P - 360
df+P - Wrecking Hammer
K - Burley -> (zesokok z roweru)
K[n,n,n] - Wheelie -> Burley -> (zesokok z roweru)
f+K - Front Hop Boomerang
b+K - Back Hop Boomerang
P+K - Wheelie
d+P+K+G - Sprint Position
P+K+G - Caboose
P+K+G,P - Low Caboose Footer -> (zesokok z roweru)
P+K+G,f+P - Crazy Gee Hitchhiker -> (zesokok z roweru)
P+K+G,f+P,P - Over The Head -> (zesokok z roweru)
P+K+G,f+P,P,P - Overhead Swing Charlie -> (zesokok z roweru)
P+K+G,f+P,P,P[n,n] - Overhead Death -> (zesokok z roweru)
P+K+G,K - Caboose Attack -> (zesokok z roweru)
P+K+G,d+K - Caboose Bottom Attack
b+K - Hang Glider (koniec odwrócenienia plecami)
b+K,K - Double Hang Glider (koniec odwrócenienia plecami)
-- RZUTY --
P+G - Wall Slow
P+G - Neck Driver (lewa strona wroga)
P+G - Shoulder Blade (prawa strona wroga)
d+P+G - Gyro Driver
b+P+G - Flip Screwdriver
QCF+P+G - Thornbacks Tea Screwdriver
HCB+P+G - Circus Charlie
df,df+P+G - Slow Stinger (wróg musi być schylony)
df,df+P+G,P+K+G - Stinger Catch (wróg musi być schylony)
P+G - Evil Wheel (na rowerze,blisko ściany)
P+G - Wall Press (wróg musi być blisko ściany twarzą do niej)
P+G - Shoulder Press(wróg musi być blisko ściany plecami do niej)
P+G - Can Can (rzut od tyłu)
b+P+K+G - Rocket Air (oboje musicie być w powietrzu)
-- TECHNIKI PODCZAS SKOKU --
u+P - Jump Hammer
U+P - Jump Hammer
U+K - Jumping Toe
u,K - Hopping Kick
u,d+K - Low Cutting Kick
U,n,K - Air Roll
U,N,K - Flare Toe
U,N,d+K - Flare Kick
U,n,d+K - Air Diving
U,f+K - Front Air Kick
U,b+K - Back Air Kick
U,P - Jump Hammer
-- TECHNIKI PODCZAS BIEGU --
f,F,P - Running Straight
f,F,K - Running Knee
f,F,d+K - Slider Drift
f,F,P+G - Running Tackle
-- TECHNIKI GDY STOISZ TYŁEM --
P - Turn Beat
d+P - Turn Elbow
K - Turn Kick
K,K - Turn Knee
d+K - Roast Pin Kick Turn
u+K - Rolling Turn
-- TECHNIKI GDY WRÓG LEŻY NA ZIEMI --
d+K - Twist Stamp
d+K,K - Double Twist Stamp
d+K,K,K - Stamping Back Roller
u+P - Turning Stamp
-- SUPER K.O --
f+P+K+G - Superman
--------------------------------------------------------------------------------
DEL SOL
"????????"
PŁEĆ - MĘŻCZYZNA
WIEK - ???
WZROST ~ 185cm
WAGA ~ 80kg
ZAJĘCIE - ???
SPECJALNOŚĆ - ATAKI ŚREDNIEGO ZASIĘGU
HOBBY - ???
CECHY - ???
ULUBINONA MUZYKA - ???
HISTORIA
Tajemniczy zawodnik w masce. Chodzą pogłoski,że kiedyś był zapaśnikem..
--------------------------------------------------------------------------------
-- LISTA PODSTAWOWYCH TECHNIK --
P - Strong Fist of the Sun
P,P - Body Blowing out of Gust
P,P,P - Uppercut of Thundercloud
P,P,f+P - Uppercut of Dark Clouds
P,P,K - High Drizzle Combo Kick
P,K - Spring Rain Change Attack
P,K,P - Switch Upper of Downpour
d+P - Low Fist of Spring Water
f+P - Gust Elbow
f+P,P - Gale Elbow
f+P,P,P - Gust Tornado -> (koniec odwrócenia)
df+P - Strong Upper of Night Sky
HCF+P - The Solar Fist
HCF+P[n,n] - The Solar Fist (MAX)
b+P - Blocking Straight in the Earth
P+K - Rock Hook
P+K - Hook Upper of Taiki
b+P+K - Slow Hook in Ridge Line
b+P+K,P - Range of Mountains Style Uppercut
b+P+K,P,P - Range of Mountains Double Upper
K - High Kick
f+K - Rotation of Satellite -> (koniec odwrócenia plecami)
f+K,f,b+P+G - Revolution in Fixed Star
K,P - Change Combo I in Gold Mine
K,P,P - Change Combo I in Mine
K,P,P,P - Change Combo III in Snow Mountain
K,P,P,f+P - Change Combo IV in Volcano
K,P,P,K - Attack Dance of Takebayashi
K,P,K - Attack Combo I in Jungle
K,P,K,P - Attack Combo II in Sea of Trees
K,K - High Sidekick of Large River
df+K - Accelerator Roll in Rapid Stream
df+K,K - High Double Acceleration of Swift Current
d+K - Low Kick of Riverbed
d+K,K - High Kick Combo in the Bottom of a Lake
db+K - Block Blake of Ebb Tide
K+G - Joke Rake Kick of Moonlight Night
f+K+G - Heel Dropkick of Shooting Star
f+K+G,d+K - Kick Combo in Star Hollow
f+K+G,d+K,K - High Kick Combo I in Mercury
f+K+G,d+K,K,K - High Kick Combo II in Venus
f+K+G,d+K,K,df+K - High Kick Combo III in Jupiter
df+K+G - Spin Sidekick at New Moon
f,f+K+G - Strong Leg Canon in the Wilderness
db+K+G - Low Spin Kick of Shimizu
d+K+G - Body Press of Desert -> (koniec odwrócenia plecami) P+K,P+K - Jump Bug 2
-- RZUTY --
P+G - Light Turn Steiner of New Leaves (z prawej strony wroga)
P+G - Light Turn Steiner of Dark Green (z lewej strony wroga)
f+P+G - Pobably Car of Grove
db+P+G - Front Suplex of Plain
d+P+G - Large Cataract Brainbuster
QCF+P+G - Peanut Crash of Lightning
d,d+P+G - Jump Suplex of Meadow
b+P+G - Spin Suplex of Snowfield
b,f,b+P+G - Arm Bonn Bar in Precipice
HCB+P+G - Windbreaker in Ravine
HCF+P+G,u,d+P+G - Roll German in Mars
HCF+P+G,u,d+P+G,f+P+G - Acrobat German in Saturn
df,df+P+G - Coconut Crash of Thunder (wróg musi być schylony)
P+G - Strong Head of Quartz (blisko ściany,przodem do wroga)
b,f+P+G - Suplex of the Sea blisko ściany,przodem do wroga)
b,f+P+G,QCB,ub,u+P+G - Suplex of Hell(blisko ściany,przodem do wroga)
P+G - Black Arm in Valley(blisko ściany,rzut od tyłu)
b+P+G - Back Wall Spin Bomb of Mountain Range (blisko ściany,rzut od tyłu)
P+G - German Suplex of Full Moon (rzut od tyłu)
b+P+G - Back Suplex of Thaw (rzut od tyłu)
HCF+P+G - Immoral Spin of Drift Ice (wróg leży na ziemi)
b+P+K+G - Jumping Crunch of the Sky (oboje musicie być w powietrzu)
-- TECHNIKI PODCZAS SKOKU --
u+P - Jump Hammer of Morning Mist
u+K - Rolling Sobat of Uncultivated Field
U+P - Thrust Punch Air of Drizzle
U+K - Continental Jumping Toe
u,K - Ogawa Hopping Kick
u,d+K - Low Cutting Kick of Fallen Leaf
U,n,K - Air Rolling Sobat Ice Hole
U,n,d+K - Air Diving of Ice Needles
U,N,d+K - Flare Kick of Silver Thaw
U,N,K - Flare Toe of Icicle"
U,f+K - Reception Desk Air Kick of Snow Mountain
U,b+K - Backing Air Kick of Sacred Mountain
U,P - Jump Hammer of Blue Sky
U,P+K+G - Down Hammer at Midnight Sun
-- TECHNIKI PODCZAS BIEGU --
f,F,P - Running Straight in Ocean
f,F,K - Running Knee of Tidal Wave
f,F,d+K - Sliding Kick Eddying Current
f,F,P+G - Running Tackle of Red Tide
f,F,uf+K - Running Jump Kick of High Tide
-- TECHNIKI GDY STOISZ TYŁEM --
P - Turn Fist. at Dark Night
d+P - Rolling Turn Fist of Cloudy Heaven
K - High Turn Kick of Cave
d+K - Stalagmite Down Kick
u+K - Stone Pillar Sobat
-- TECHNIKI GDY WRÓG LEŻY NA ZIEMI --
d+P - Elbow Drop of Meteorite
d+K - Strike Stamp of Quagmire
u+P - Wrecking Dive of Isolated Island
-- SUPER K.O --
f+P+K+G - Final Message of this Star
--------------------------------------------------------------------------------
EMI
"Super Elementary Pupil in search of her Grandfather"
PŁEĆ - KOBIETA
WIEK - 12 LAT
WZROST - 153cm
WAGA - 44kg
ZAJĘCIE - UCZENNICA
SPECJALNOŚĆ - ATAKI Z POZYCJI LEŻĄCEJ
HOBBY - KOLEKCJONOWANIE 8-BITOWYCH GIER
CECHY - ENERGICZNA,SPRYTNA
ULUBINONA MUZYKA - TECHNO
HISTORIA
Jest pupilką w prywatnej szkole w Armstone City. Aby zdobywać wiedze mieszkała,zamiast
z rodzicami ze swoim genialnym dziadkiem. Pewnego dnia jej dziadek został porwany.
Emi jako mały geniusz dowiedziała się włamując do komputera,że jej dziadek został porwany
przez B.M. i jest więziony na wyspie. Ze swoim misiem "Teddy Mech",którego dostała od dziadka
postanawia włączyć się do turnieju i zostać najlepszym zawodnikiem.
--------------------------------------------------------------------------------
-- LISTA PODSTAWOWYCH TECHNIK --
(Ataki z Pozycji Stojącej)
P - Pulsar
P,P - Lee pulse
P,K - Locomotive
P,K,P+K+G - Locomotive -> (kladzie się na ziemi)
P,P,P - Crackdown
P,P,P,K - Action Fighter
P,P,P,K,P+K+G - Action Fighter -> (kladzie się na ziemi)
P,P,P,d+K - Crackdown -> Sundancer -> (odwraca się)
P,P,P,d+K,P+K+G - Crackdown -> Sundancer -> (kladzie się na ziemi)
f+P - Dunk Shot
f+P,P - Hard Dunk
f+P,P,P+K+G - Hard Dunk -> (kladzie się na ziemi)
F+P - K.O. Punch
df+P - G-LOC
df+P,P+K - Strike Fighter
df+P,P+K+G - Strike Fighter -> Gain Ground
df+P,P+K+G,P - Gain Ground
df+P,P+K+G,P,P - Gain Ground (extended)
b+P - Block Slap
d+P - Barret
f,f+P - Angel Kids
f,f+P,P - Angel Kids -> Strike Fighter
f,f+P,P,P+K - Angel Kids -> Sky Target
f,f+P,P,P+K+G - Strike Fighter -> Gain Ground
f,f+P,P,P+K+G,P - Gain Ground
f,f+P,P,P+K+G,P,P - Gain Ground Extended
D,n+P - Standing Upper
K - Regulus
K,P+K+G - Regulus -> (kladzie się na ziemi)
df+K - Clutch Hitter
ub+K - Freakout
b+K - Block Gal
d+K - Free Kick
d+K,K - Ace Attacker
d+K,K,K - Triple Attack
D+K - Sundancer -> (odwraca się)
D+K,P+K+G - Sundancer -> (kladzie się na ziemi)
D+K,K - Tail Gunner
db+K - Block Break
uf+K - Flogger
uf+K,P+K+G - Flogger -> (kladzie się na ziemi)
uf+K,K - Frogs
uf+K,K,P+K+G - Frogs -> (kladzie się na ziemi)
uf+K,K,K - Ribbit
D,n+K - Swat
D,n+K,K - E Swat
P+K - Locomotive
P+K,P+K - Super Locomotive
f+P+K - ASTRO Flash
b+P+K - Afterburner (powtórka po dwóch sztrzałach)
K+G - Passing Shot
d+K+G - Tail Gunner
f+K+G - Shadow Dancer
f+K+G,K - Shadow Dancer -> Tail Gunner
b,B+K+G - Wall Jump (musi być blisko ściany)
b,B+K+G,K - Wall Jump Kick (musi być blisko ściany)
b,B+K+G,P+K+G - Wall Jump Cancellation (musi być blisko ściany)
db+P+K - Head On (powtórka po drugim strzale)
db+P+K,P+K+G - Head On -> ((kladzie się na ziemi))
u+P+K+G - Space Harrier
u+P+K+G,u+P - Moonwalker
(Ataki z ziemi - twarz bliko wroga)
P - Flash Gal -> (Wstaje)
P,P - Tapper -> (Wstaje)
K - Rising Kick -> (Wstaje)
K,P+G - Hang On -> (Wstaje)
b+K - Ground Cross -> ((Wstaje i odwraca się tyłem)
P+K+G - Hot Rod -> (Wstaje)
P+K+G,P+K+G - Hot Rod
(Ataki z ziemi - twarz daleko od wroga)
K - Royal Ascot -> (Wstaje)
K,K - Royal Ascot II -> (Wstaje)
P - Chop Lifter -> (Wstaje)
P,P+K+G - Chop Lifter
P,P - Chop Lifter 2
P,P,P - Chop Lifter 3
P,P,P,P - Chop Lifter 4
P,P,P,P,P - Chop Lifter 5
d+P - Thunder Blade
P+K - Jump Bug
P+K,P+K - Jump Bug 2
-- RZUTY --
P+G - Rock Throw
P+G - R360 (Wind War)(prawa strona wroga)
P+G - R360 (Rad Rally)(lewa strona wroga)
d+P+G - Swinging Throw
db+P+G - Shinobi
b+P+G - Wall Slow
HCB+P+G - Game Fishing
HCB+P+G,f+P+G - Get Bus
HCF+P+G - Galaxy Force
u,d+P+G - UFO Catcher (wróg musi być schylony)
df,df+P+G - Slow Stinger ( rzut od tyłu)
P+G - Ninja (wróg musi być blisko ściany)
P+G - Scramble Spirit (wróg musi być blisko ściany)
P+G - Tag Hand Wall Crash (ty musisz być blisko ściany)
b+P+K+G - Air Rescue (Oboje musicie być w powietrzu)
-- TECHNIKI PODCZAS SKOKU --
u+P - Knuckle Hammer
u+K - Roll Throw
U+P - Alex Kid
U+K - Robot Hop
u,K - Hopping Kick
u,d+K - Low Cutting Kick
U,n,K - Air Roll
U,N,K - Flare Toe
U,N,d+K - Flare Kick
U,n,d+K - Air Diving
U,f+K - Front Air Kick
U,b+K - Back Air Kick
U,P - Knuckle Hammer
-- TECHNIKI PODCZAS BIEGU --
f,F,P - Running Straight
f,F,K - Counter Run
f,F,d+K - Power Drift
f,F,d+K - Super Break Opening
f,F,P+G - Running Tackle
-- TECHNIKI GDY STOISZ TYŁEM --
P - Turn Punch
P,P - Turn Double Punch
d+P - Rolling Turn Punch
K - Turn Kick
d+K - Tail Gunner
b+K - Flash Point
u+K - Turn Sobat
K+G - Opa Opa
-- TECHNIKI GDY WRÓG LEŻY NA ZIEMI --
d+P - Tetris
d+K - D.D. Clue
u+P - Arabian Fighting Spirits
-- SUPER K.O --
f+P+K+G - UFO Soldier
--------------------------------------------------------------------------------
GRACE
"Beautiful Model with Sorrowful Past"
PŁEĆ - KOBIETA
WIEK - 21 LAT
WZROST - 178cm
WAGA - 56kg
ZAJĘCIE - MODELKA
SPECJALNOŚĆ - KOMBA NOGAMI,SZYBKOŚĆ
HOBBY - PODRÓŻE
CECHY - PIĘKNA Z WRAŻLIWYM WNĘTRZEM
ULUBINONA MUZYKA - R&B
HISTORIA
Dawno temu mażeniem Grace było zostać profesionalną łyżwiarką figurową.Lecz jej
trener,który był także jej chłopakiem zdradza ją ,a ona sama decyduje zerwać ze sportem.
Aby rozładować emocje postanawia nauczyć się walczyć. Jest mądra i rozrywkowa ale
w sercu czuje gorycz,która napędza ją do walki. Kiedy przyłancza się do "Vipers" zostaje
uwięziona,zwycięstwo w turnieju gwarantuje jej wolność.
--------------------------------------------------------------------------------
-- LISTA PODSTAWOWYCH TECHNIK --
P - Single Beat
P,P - Double Beat
P,P,P - Triple Beat
P,P,P,P - Quadra Beat
P,P,P,P,P - Balkan Beat
P,K - High Beat Kick
P,K,K - Beat Turn Leg
P,P,K - Beat Blockbuster
P,d+K - Beat Roast Pin
d+P - Sit Beat
d+P,K - Sit Beat Spin
b+P - Block Slap
f,f+P - Tip Slap
D,n+P - Standing Upper
K - Ice Leg
K,K - Turn Leg
K,K,K - Balkan Leg
K,K+G - Leg Launcher
K,P - Leg Beat
df+K - Camel Leg
df+K,K - Camel Spin
df+K,K,K - Camel Spin Cutter
d+K - Sitting Camel
db+K - Block Break
b+K - Blockbuster
ub+K - Somersault Kick
u+K - Coin
u+K,ub+K - Somersault Kick
f,f+K - Blade Spin
f,f+K,K - Blade Spin 2
f,f+K,K,d+K - Blade Spin -> Blade Slash
f,f+K,u+K - Blade Spin Coin
f,f+K,u+K,ub+K - Blade Spin Coin Somersault
f,d,df+K - Blade Launcher
u,d+K - Blade Slash
u,d+K,K - High Blade Slash
u,d+K,K,d+K - High Slash
u,d+K,u+K - Reverse Slash
u,d+K,u+K,ub+K - Reverse Slash Somersault
P+K - Black Ice
K+G - Cross Kick
K+G,K - Cross Step
K+G,K,K - Cross Step Launcher
K+G,df+K - Cross Blade
K+G,df+K,K - Cross Blade Launcher
K+G,K+G - Double Cross Kick
K+G,K+G,d+K - Double Cross Slash
K+G,K+G,u+K+G - Double Cross Reverse Coin
K+G,K+G,f+K+G - Double Cross Kick -> Reverse Crossing Kick
K+G,K+G,P+K+G - Double Cross Kick -> (odwraca się plecami)
f+K+G - Long Axis
f+K+G,K - Long Axis Turn
d+K+G - Sit Spin
d+K+G,K - Sit Spin 2
d+K+G,K,K - Sit Spin 3
d+K+G,K,K,K - Sit Spin 4
d+K+G,K,K,K,K - Sit Spin 5
d+K+G,K+G - Sit Spin -> Cross Kick
f,f+K+G - Reverse Blade Spin
f,f+K+G,K+G - Double Acceleration Roast Pin
f,f+K+G,P+K+G - Accelerator Dodge
b,B+K+G - Wall Slide (blisko ściany)
b,B+K+G,K - Wall Slide Edge (blisko ściany)
b,B+K+G,P+K+G - Wall Slide Cancellation (blisko ściany)
-- RZUTY --
P+G - Mary Steiner (prawa strona wroga)
P+G - Mary Steiner (lewa strona wroga)
P+G - Wall Slow
f,b+P+G - Ice Nemesis
db+P+G - Hunting Edge
b,df+P+G - Under Ice
b,f+P+G - Edge Catapult
df,df+P+G - Cascade Slicer (wróg musi być schylony)
P+G - Scratch Heart (wróg musi być blisko ściany)
P+G - Tag Hand Wall Crash (ty musisz być blisko ściany)
P+G - Back Suplex (rzut od tyłu)
d+P+K+G - Frankensteiner (oboje musicie być w powietrzu)
-- TECHNIKI PODCZAS SKOKU --
u+P - Knuckle Hammer
U+P - Knuckle Hammer
U+K - Jumping Toe
u,K - Pogo Kick
u,d+K - Blade Cutter
U,n,K - Air Roll
U,N,K - Flare Toe
U,N,d+K - Tin Slice
U,n,d+K - Air Blade Slash
U,f+K - Front Air Kick
U,b+K - Back Air Kick
U,P - Knuckle Hammer
-- TECHNIKI PODCZAS BIEGU --
f,F,P - Running Beat
f,F,K - Dash Blade
f,F,d+K - Sliding Kick
f,F,P+G - Flick Kick
f,F,K+G - Dash Coin
-- TECHNIKI GDY STOISZ TYŁEM --
P - Turn Beat
d+P - Rolling Turn Beat
K - Turn Kick
d+K - Sirloin Pin Kick Turn
u+K - Turn Kick
-- TECHNIKI GDY WRÓG LEŻY NA ZIEMI --
u+P - Smart Diving
d+K - Cutting Board
-- SUPER K.O --
f+P+K+G - Ready Underarm Turn
--------------------------------------------------------------------------------
HONEY (CANDY w FV1)
"A Girl with Love for Costumes"
PŁEĆ - KOBIETA
WIEK - 18 LAT
WZROST - 160cm
WAGA - ???
ZAJĘCIE - TRENEKRA FITNESS
SPECJALNOŚĆ - ATAKI Z POWIETRZA,CANCELE(PRZERYWANIE CIOSÓW*)
HOBBY - MODA
CECHY - MIŁA I SŁODKA
ULUBINONA MUZYKA - Muzka akustyczna
HISTORIA
Marzeniem Honey jest zostać najlepszą projektantką mody. Na potrzeby "Vipers",
projektuje dla siebie ubiór do walki tylko po to aby się pokazać.Jest radykalną
wojowniczką,nie interesuje jej zwycięstwo tylko to aby się dobrze zaprezentować w
swoich rzeczach. Krążą plotki,że zakochała się w Sanmanie....ale może to tylko jej
kolejny wybryk?
--------------------------------------------------------------------------------
L-- LISTA PODSTAWOWYCH TECHNIK --
P - Cat snap
P,P - Cat pad
P,P,P - Cat scratch
P,P,P,K - Triple Punch and High Kick
P,P,P,d+K - Triple Punch and Low Kick
P,K - Snap High kick
f+P - Ha Ni - Swing
f+P,P - Honey one two
f+P,P,P - Honey triple
f,f+P - Cat slap
df+P - Cat upper
df+P - Cat upper (muisz kucać)
P+K - Side Chop
P+K,P+K - Side Chop, Booty Shove
P+K,P+K,u+P - Side Chop, Booty Shove -> Moon Monkey
P+K,P+K,u+P,K+G - Side Chop, Booty Shove -> Moon Monkey, Leg Slicer
P+K,P+K,P - Slap Cat Upper
P+K,P+K,df+K - Side Chop, Booty Shove, Scorpion Attack
f+P+K - Booty Shove
f+P+K,P+K - Double Booty Shove
f+P+K,P - Booty Shove * Cat Upper
f+P+K,u+P - Booty Shove * Moon Monkey
f+P+K,u+P,K+G - Booty Shove * Moon Monkey, Leg Slicer
d+P - Roast Nap
d+P,K - Low Punch, Low Kick
f,d,df+P - Rising Cat Upper
f,d,df+P,G,P - Rising Cat Upper * Cat Snap
f,d,df+P,G,K - Rising Cat Upper * Cat Tail
f,d,df+P,G,K,K - Rising Cat Upper * Cat Tail High
df,P+K - Roll cat * upper
df,P+K,P - Roll dipping
df,P+K,P(n)P - Roll dipping * scratch
df,P+K,P(n)P,P+K+G - Roll dipping * rolling upper
df,P+K,P,d+P - Roll dipping * rolling dipping
df,P+K,P,d+P,d+P - Roll cat * triple dipping
df,P+K,P,d+P(n)P - Roll cat * double dipping * scratch
df,df+P - Dipping * the * leg
df,df+P(n)P - Dipping * scratch
df,df+P(n)P,P+K+G - Dipping * rolling upper
df,df+P(n)P,d,P+K+G - Dipping * rolling dipping
df,df+P,d+P - Double dipping
df,df+P,d+P(n)P - Double dipping * scratch
df,df+P,d+P,d+P - Triple dipping
b+P - Block slap
df+P - Block dipping
K - High kick
K,K - Flip
f+K - High kick
df+K - Scorpion attack
d+K - Cat tail
d+K,K - Cat tail high
db,P+K - Tweet the cheer tack/tuck
db,P+K,P+K - Double tweet the cheer tack/tuck
K+G - Jack-knife kick
f,K+G - Moon monkey -> Stamp
f,K+G,K - Moon monkey -> Tap
b,K+G - Block summer
d,K+G - Leg slicer
f,f,K+G - Slide Kick
b+K - Block Bonn bar
ub+K - Cat summer
b,b,K+G - Wall jump (blisko ściany plecami do niej)
b,b,K+G,P - Flying Cat (blisko ściany plecami do niej)
b,b,K+G,P+K+G - Wall jump cancel (blisko ściany plecami do niej)
D+K - Low kick
D+K,K - Double low kick
D+K,K(n)K - Leg beat
D+K,K,d+P - Double low kick & dipping
D+K,K,d+K - Low leg beat
K,K+G - Toe kick cat heel
K,ub+K - Toe kick cat summer
-- RZUTY --
P+G - Throwing Mary Right (prawa strona wroga)
P+G - Throwing Mary Left (lewa strona wroga)
P+G - Wall slow
d,P+G - Folk song
d,b,P+G - Cat wheel
db,f,P+G - Splits Head Smash
b,df,P+G - Back wall slow
uf,P+G - Piggy Back Punches
df,df,P+G - Cat Chair (wróg musi być schylony)
P+G - Wet the Crow (wróg musi być blisko ściany)
P+G - Tag hand wall crash (ty muisz być blisko ściany)
P+G - Drop Smash (rzut od tyłu)
B,P+K+G - Honey Aerial (oboje musicie być w powietrzu)
b,P+G - Trip Up(rzut od tyłu,blisko ściany)
-- TECHNIKI PODCZAS SKOKU --
u+P - Knuckle hammer
u+K - Jump Kick
U+P - Cat hammer
U+K - Jump toe
U,K+G - Flick
u,K - Hopping kick
u,d+K - Low cutting kick
U,K - Flare toe
U,d+K - Flare kick
U,f+K - Front air kick
U,b+K - Back air kick
-- TECHNIKI PODCZAS BIEGU --
P - Running straight
K - Running tweet the cheer tack/tuck
d+K - Sliding kick
d+P - Dipping the Leg
P+G - Running tackle
uf+K - Running jump kick
-- TECHNIKI GDY STOISZ TYŁEM --
P - Turn Snap
d+P - Low Turn Snap
K - Turn Kick
d+K - Spit Kick
K+G - Tap
u+K - Turning Kigh Kick
-- TECHNIKI GDY WRÓG LEŻY NA ZIEMI --
u+P - Thornback
u+P,P - Thornback, thornback
u+P,P,P - Thornback, thornback, thornback
u+P,P,P,P - Thornback, thornback, thornback, thornback
u+P,P,P,P,P - Thornback, thornback, thornback, thornback,
thornback
d+K - Spit kick
u+P - Spin landing
-- SUPER K.O --
f,P+K+G - Shoot the Moon
--------------------------------------------------------------------------------
JANE
"Woman with Body of Steel"
PŁEĆ - KOBIETA
WIEK - 20 LAT
WZROST - 168cm
WAGA - 68kg
ZAJĘCIE - KIEROWCA CIĘŻARÓWKI
SPECJALNOŚĆ - TORNADO PUNCH,POJEDYŃCZE PUNCHE
HOBBY - TRENING NA SIŁOWNI
CECHY - OSTRY TEMPERAMENT
ULUBINONA MUZYKA - Amerykański Rock
HISTORIA
Jane marzy się wstąpinenie do marynarki wojenej,ma do tego warunki fizyczne dzięki treningowi
w szkole średniej. Niestety z powodu swojego ostrego temperamentu doprowadziła do
poważnych kontuzji swoich kolegów nie udało się jej tam dotać. Pracowała na budowie mostów,
teraz jest kierowcą ciężarówki. Nierezygnuje jednak z marzeń i przystępuje do turnieju aby się
sprawdzić i czy jest godna miana"Viper".
--------------------------------------------------------------------------------
-- LISTA PODSTAWOWYCH TECHNIK --
P - Jab
P,P - One-Two
P,P,P - One-Two, Stomach Punch
P,P,K - One-Two, High Kick
P,P,d+K - One-Two, Low Kick
P,P,f+K - One-Two, Knee
P,P,b+P - Triple Assault
P,K - Knuckle High Kick
P,K,P - Knuckle High Kick, Uppercut
K - Smart kick
f+K - Cutting knee
df+K - Spin kick
df+K,P - Spin -> Power Hook
d+K - Roast Pin Kick
d+K,K - Leg spiral
d+K,K,P - Leg spiral -> power hook
d+K,d+K - Tub Lu Tail Buster
d+P - Low knuckle
d+P,K - Low knuckle spin
f+P - Body blow
f+P,P - Down Hook
f+P,P,P - Double Down Hook
f+P,df+P - Body Blow Upper
f+P,hcf+P - Body Blow Tornado
f+P,P+K+G - Body Blow -> Power Straight
f,f+P - Down Hook Combo
df+P - Toss upper
df+P - Toss upper (chwilę kucnij)
P - Standing upper (podczas kucania)
b+P - Block straight
db+P - Block Swing
df,P+K - Swing Upper
d,P+K - Crouching Blow
P+K - Power Hook
P+K - Power Shoulder (podczas kucania)
d,K+G - Power Heel
hcf+P - Tornado punch
hcf,d+P - Crawl tornado punch
-- RZUTY --
P+G - Blurring Squid (prawa strona wroga)
P+G - Four Head Blurring Squid (lewa strona wroga)
P+G - Clinch Punch
P+G,b+P - Double Clinch punch
P+G,f+K - Clinch Strike Knee
K+G - Clinch Knee
f,d,P+G - Flinging Rise Blurring Squid
f,b,P+G - Neck Slam
f,df,P+G - Ready ASA
hcf,K+G - Clinch Knee Grab
hcf,K+G,d,f+K - Clinch Power Assault
b,f,P+G - Hanging Niran Char
df,df,P+G - Face Crusher
P+G - Wall Scratch (oboje blisko ściany)
K+G - Wall Strike Knee (oboje blisko ściany)
K+G,K+G - Double Wall Strike Knee(oboje blisko ściany)
P+G - Tag hand wall crash(wróg twarzą do ściany)
P+G - Breaking neck driver (rzut od tyłu)
b,P+G - Driving Smash (rzut od tyłu)
-- TECHNIKI PODCZAS SKOKU --
u+P - Jump Hammer
u+K - Kick Stomp
U+P - Sky Jump hammer
U+K - Jump Toe
u,K - Hopping kick
u,d+K - Low cutting kick
U,K - Flare toe
U,d+K - Flare Kick
U,f+K - Front air kick
U,b+K - Back air kick
-- TECHNIKI PODCZAS BIEGU --
P - Running Knuckle
K - Running Knee
d+K - Sliding Kick
P+G - Running Tackle
uf+K - Running Jump Kick
-- TECHNIKI GDY STOISZ TYŁEM --
P - Turn Knuckle
d+P - Low Blow
K - Turn Kick
d+K - Roast Pin Kick Turn
u+K - Snap Kick
-- TECHNIKI GDY WRÓG LEŻY NA ZIEMI --
d+P - Knuckle Bat
d+K - Spit Kick
u+P - Knuckle Diving
-- SUPER K.O --
f+P+K+G - Blurring Evening Canon
--------------------------------------------------------------------------------
KUHN
"???????"
PŁEĆ - MĘŻCZYZNA
WIEK - ???
WZROST - ???cm
WAGA - ???kg
ZAJĘCIE - ???
SPECJALNOŚĆ - SZYBKOŚĆ I POTĘŻNA SIŁA,ZAGRANIA Z VF
HOBBY - ???
CECHY - ???
ULUBINONA MUZYKA - ???
HISTORIA
Kto to jest? Nikt tego nie wie krążą plotki,że nie jest człowiekiem...
--------------------------------------------------------------------------------
-- LISTA PODSTAWOWYCH TECHNIK --
P - Knights Tongue Straight
P,P - Aragonite one two attack
P,P,P - Steel Fists
P,P,P,K - Steel Fist and knee
P,P,P,ub+K - Steel Assault
d+P - Rubellite low/row
db+P - Diamond Side Edge
db+P,P - Diamond Double Edge
b+P - Sapphire Straight
f+P - Sapphire Elbow
f+P,K - Emerald Knee
f+P,ub+K - Emerald Assault
b,f+P - Pyrite Punch
df+P - White Metal Pause
df+P,P - Ferris
df+P,P,P - Ferris Upper
df+P - Chrome Spear (chwilę kucnij)
df+P,P - Bronze Spear (chwilę kucnij)
P - Iron spinal (chwilę kucnij lub podczas kucania)
f,f+P - Reptile Charging Elbow
b,df+P - Kersey
df,df+P - Marbled Long Hook
df,df+P,P - Marble Assault
db,d,df+P - Strong Rubellite
K - Graphite leg
d+K - Emerald Size
d+K,K - Emerald double size
d+K,K+G - Emerald tornado
db+K - Emerald big size
df+K - Alabaster kick
ub+K - Bull knight Moon Assault
f,f+K - Emerald Back Size
P+K - Tin Knuckle
P+K,P - Tin Assault
d,P+K - Chestnut Soviet bell * kick I
d,P+K,K - Chestnut Soviet bell * kick II
d,P+K,K,K - Chestnut Soviet bell * kick III
d,P+K,K,K,K - Chestnut Soviet bell * kick IV
d,P+K,K,K,K,K - Chestnut Soviet bell * kick V
b,P+K - Opal * spin I
b,P+K,P - Opal * spin II
b,P+K,P,K - Opal * spin III
db,P+K - Crystal Knee
db,P+K,K - Crystal I
db,P+K,K,K - Crystal II
db,P+K,K,K,K - Crystal III
db,P+K,K,K,K,K - Crystal IV
db,P+K,K,K,K,d,K - Crystal V
f,P+K - Beryl Dance elbow
df,P+K,P - Pearl spear
b,f,P+K - Aquamarine Impact
K+G - Pegmatite Attack
K+G,P - Pegmatite Attack I
K+G,P,P,P+K - Pegmatite Assault
-- RZUTY --
P+G - Sand Rose (prawa strona wroga)
P+G - Inca Rose (lewa strona woga)
P+G - Crazy Race
b,P+G - Magic Chart
f,P+G - Cross Stone Rush
db,f,P+G - Diamond Head
u,d,P+G - Iron Crusher
P+G - Deep Red Garnet (wróg musi być blisko ścinany twarzą do niej)
P+G - Cubic Zirconium (wróg musi być blisko ścinany plecami do niej)
df,df,P+G - Lead Beryl (wróg musi być schylony)
P+G - Atomic Splitter (rzut od tyłu)
-- TECHNIKI PODCZAS SKOKU --
u+P - Diamond Upper
uf+K - Iron Kick
u+K - Steel Jump
U+K - Flying Crystal
u,K - Crystal kick
u,d+K - Thane Low Kick
U,K - Air Graphite
U,d+K - Air Parasite
U,f+K - Front * Turquoise
U,b+K - Back * Turquoise
U,P - Love Red Light
U,d+P - Marble Spear
-- TECHNIKI PODCZAS BIEGU --
P - Mosquito Arrow
K - Crystal Arrow
d+K - Emerald arrow
P+G - Steel tackle
uf+K - Running Graphite Kick
-- TECHNIKI GDY STOISZ TYŁEM --
P - Shadow Knights Tongue
P,P - Zebra stripe
d+P - Rubellite Shadow
K - Graphite Shadow
d+K - Emerald Shadow
u+K - Diamond Shadow
-- TECHNIKI GDY WRÓG LEŻY NA ZIEMI --
d+P - Mount Gong Byte
d+K - Ground Spear
u+P - The MAX Conundrum
-- SUPER K.O --
f+P+K+G - Electric Blue
--------------------------------------------------------------------------------
MAHLER
"Mysterious Man Fighting for Justice"
PŁEĆ - MĘŻCZYZNA
WIEK - 22 LAT
WZROST - 182cm
WAGA - 72kg
ZAJĘCIE - STUDENT
SPECJALNOŚĆ - ZAGRANIA Z WRESTLINGU,RZUTY
HOBBY - Windsurfing
CECHY - WIARA W SIEBIE
ULUBINONA MUZYKA - Klasyka
HISTORIA
Tajemniczy człowiek,którego celem jest zniszczenie B.M. Niestety dwa lata temu
nieudało mu się to. Teraz po ciężkim treningu postanawia spróbować jeszcze raz,do
czego motywuje go wiara w siebie.Nikt więcej o nim nic niewie oprócz tego,że jest
zawodowym wrestrelem w Armstone City.
--------------------------------------------------------------------------------
-- LISTA PODSTAWOWYCH TECHNIK --
P - Strong fist
P,P - Extreme Blow
P,P,P - Extreme Upper
P,P,f+P - Extreme Straight
P,P,K - Extreme High Kick
P,K - Fist & High Kick
P,K,P - Extreme Switch Upper
d+P - Low Blow
f+P - Elbow
f+P,P - Slip elbow
f+P,P,P - Double Slip Elbow
df+P - Strong Upper
hcf+P - Hurricane Punch
b+P - Block Straight
P+K - Hook
P+K,P - Hook Upper
b,P+K - Down Hook
b,P+K,P - Down Hook -> Upper
b,P+K,P,P - Down Hook -> Double Upper
K - Strong high kick
f+K - Strong high kick
K,P - High Kick and Fist
K,P,P - High Kick and Extreme Blow
K,P,P,P - High Kick and Extreme Upper
K,P,P,f+P - High Kick, Extreme Upper and Shove
K,P,P,K - High Kick, Extreme Blow, High Kick
K,P,K - High Kick, Fist, High Kick
K,P,K,P - High Kick, Fist, High Kick, Elbow
K,K - High Side Kick
df+K - Accelerator Roll
df+K,K - High Double Accelerator
d+K - Revolution One
d+K,K - Revolution Two
db+K - Block Break
K+G - Slice Kick
f,K+G - Reverse Spin Heel Drop
f,K+G,d+K - Heel Drop -> roast pin
f,K+G,d+K,K - Heel Drop -> roast pin high kick 1
f,K+G,d+K,K,K - Heel Drop -> roast pin high kick 2
f,K+G,d+K,K,df+K - Heel Drop -> roast pin middle kick
df,K+G - Reverse spin side kick
b,K+G - Storage heel drop
f,f,K+G - Leg CANON
db,K+G - Reverse pin low kick
d,K+G - Knee Lu kick
b,b,K+G - Wall Walker (musisz być tyłem do ściany)
-- RZUTY --
P+G - Wall Slow
P+G - Frank Slum (z prawej strony wroga)
P+G - Frank drop (z lewej strony wroga)
f,P+G - Neck whip
db,P+G - Death valley bomb
d,P+G - Head Drop
qcf,P+G - Peanut Crash
d,d,P+G - Jumping Head Crush
b,P+G - Wall Crusher
b,f,b,P+G - Black Rainbow
hcb,P+G - Dark Stall Blurring Squid
df,df,P+G - Hang Up (wróg musi być schylony)
P+G - Wall Glass Star (oboje blisko śćiany)
b,f,P+G - Extreme Death Driver (oboje blisko śćiany)
b,f,P+G,qcb,ub,u,P+G - Final Death Driver (oboje blisko śćiany)
P+G - Wall Attack Backdrop (wróg blisko ściany twarzą do niej)
b,P+G - Extreme Wall Crusher (wróg blisko ściany twarzą do niej)
P+G - Rear Drop (rzut od tyłu)
b,P+G - Neutron Bomb (rzut od tyłu)
qcf,P+G - Dead Man Face Crusher (wróg musi leżeć na ziemi,nogami do ciebie)
b,P+K+G - Black hole (oboje musicie być w powietrzu)
-- TECHNIKI PODCZAS SKOKU --
u+P - Jump hammer
U+P - Thrust punch air
U+K - Jump toe
u,K - Hopping kick
u,d+K - Low cutting kick
U,K - Sky Flare Kick
U,d+K - Air diving
U,f+K - Front Air Kick
U,b+K - Back Air Kick
U,P+K+G - Down hammer
-- TECHNIKI PODCZAS BIEGU --
P - Running straight
K - Running knee
d+K - Sliding kick
P+G - Running tackle
uf+K - Running Jump Kick
-- TECHNIKI GDY STOISZ TYŁEM --
P - Turn Fist
d+P - Low Smash
K - Turn High Kick
d+K - Donkey Kick
u+K - Punishment Kick
-- TECHNIKI GDY WRÓG LEŻY NA ZIEMI --
d+P - Elbow Drop
d+K - Strike Stamp
u+P - Wrecking Diving
-- SUPER K.O --
f+P+K+G - Knock Over Hell
--------------------------------------------------------------------------------
PICKY
"High School Kid with Skateboard"
PŁEĆ - MĘŻCZYZNA
WIEK - 16 LAT
WZROST - 168cm
WAGA - 55kg
ZAJĘCIE - UCZEŃ
SPECJALNOŚĆ - UDERZENIA DESKĄ,SZYBKOŚĆ
HOBBY - DESKOROLKA
CECHY - NIENAWIDZI PRZEGRYWAĆ
ULUBINONA MUZYKA - Wszystko na topie
HISTORIA
Jest uczniem szkoły w Armstone City(tej samej co Charlie). Gdy na ulicy stał się
najpopularniejszym deskorolkarzem i nie miał sobie równych w bijatykach(dzięki swojej
desce) postanawia sprawdzić się jako "Viper" i dać wszystko z siebie.
--------------------------------------------------------------------------------
-- LISTA PODSTAWOWYCH TECHNIK --
P - Boarder Punch
P,P - Double Boarder Punch
P,K - Punch Coin
P,K,K - Punch Coin Double
P,d+K - Punch Somersault
P,P,P - Double Punch and Board Smack
P,P,f+P - One-Two Upper
P,P,f+P,K - One-Two Upper High
P,P,f+P,f+K - One-Two Upper Mid
P,P,K - One-Two Coin
P,P,K,K - One-Two Coin Double
P,P,f+K, - One-Two Knee
P,P,f+K,K - Jumping Knee
P,P,d+K - One-Two Toe Kick
P,P,d+K,K - Jumping Knee & high kick
P,P,D+K,K+G - Jumping Knee & heel drop
df+P - Upper
df+P,K - Upper High-Speed Steel Pin
df+P,f+K - Upper-Middle Spin
d+P - Low Punch
d+P,K - Low Punch Tail Kick
b+P - Block Upper
b,f+P - Board Slap
ub,df+P - Jumping Board Slap
f,d,df+P - Corkscrew Punch
f,d,df+P,K - Corkscrew * ????
f,d,df+P,K+G - Corkscrew * Tail Break
f,d,df+P,K+G,f+P+K+G - Corkscrew * Head Spring
f,d,df+P,K+G,b+P+K+G - Corkscrew * Back Roll
K - Standing Knee
K,K - Knee & High-Speed Steel Pin
f+K - Stepney
df+K - Middle Spin Kick
d+K - Tail Kick
b+K - Block Knee
db+K - Block Break
u+K - Coin
u+K,K - Double Coin
D+K - Toe Kick
D+K,K - Toe & High Kick
D+K,K+G - Toe & Heel Drop
u,d+K - Heel drop (1)
u,d+K - Heel drop (2)
qcf+K - High-Speed Steel Pin Kick
P+K - Hook
P+K,P - Double Hook
P+K,P,P - Triple Hook
P+K,P,P,P - Hook Combo (4)
P+K,P,P,P,P - Hook Combo (5)
P+K,df+P - Hook Upper
P+K,P,P,df+P - Triple Hook Upper
P+K,P,d+K - Twin Hook Leg Slow
P+K,P,P,P,d+K - Stomach Punch * Leg slow
P+K,P,P+K+G - Dodge
P+K,P,P+K+G,P - Dodge * Hook
P+K,P,P+K+G,P,P - Dodge * Twin
P+K,P,P+K+G,df+P - Dodge * Upper
P+K,P,P+K+G,P,d+K - Twin * Dodge * Leg Slow
P+K,P,P+K+G,P,P+K+G - Twin * Dodge & Dodge
K+G - Hopping Knee
d+K+G - Roast Pin Kick
d+K+G,f+K+G - Roast Pin Kick Jump Knee
db+K+G - Tail Break
db+K+G,b+P+K+G - Tail Break * Back Roll
db+K+G,f+P+K+G - Head Spring * Kick
f,f,K+G - Cart Wheel
f,f,K+G,K+G - Cart Wheel -> Turtle
f,f,K+G ,d+K+G - Cart Wheel * Roast Pin
f,f,K+G,b+P+K+G - Cart Wheel * Back Roll
qcf+K+G - Turtle
b,K+G - Rocket Missile
b,b,K+G - Wall sliding
b,b,K+G,P - Front Slide
b,b,K+G,P+K+G - Wall Sliding Cancellation
-- RZUTY --
d,P+K+G - Skate Punk Throw (podczas twojego skoku,blisko wroga)
P+G - Throwing Stomach Right (prawa strona wroga)
P+G - Throwing Stomach Left (lewa strona wroga)
P+G - Wall Slow
f,b,P+G - Blurring in Twister
d+P+G - Folk Song
d+P+G,b+K - Folk Song Kick
b,f+P+G - Overhead CANON
b,df+P+G - L Moth Rio
df,df+P+G - Face Crusher and Knee (wróg musi być schylony)
P+G - Wall DDT (blisko ściany)
b,f,K+G - Dead Ended Double Knee (blisko ściany)
P+G - Tag Hand Wall Crash (wróg twarzą do ściany i blisko niej)
P+G - Rear Assault (rzut od tyłu)
b+P+K+G - Air Grab (oboje musicie być w powietrzu)
-- TECHNIKI PODCZAS SKOKU --
U+P - Jump Kick
U+P - Jump Toe
u,K - Hopping Kick
u,d+K - Low cutting kick
U,K - Flare Toe
U,d+K - Flare Kick
U,f+K - Front Air Kick
U,b+K - Back Air Kick
U,P - Skater Dive
-- TECHNIKI PODCZAS BIEGU --
P - Running Board Slap
K - Running Knee
d+K - Sliding kick
d+K,K - Flip Kick 1
d+K,d+K - Flip Low Kick 1
K+G - Dash Air
K+G,K - Flip Kick 2
K+G,d+K - Flip Low Kick 2
-- TECHNIKI GDY STOISZ TYŁEM --
P - Turn Punch
P,P - Turn Double Punch
d+P - Low Punch
K - Turn kick
d+K - Roast Pin Kick Turn
u+K - Turn Hop Kick
-- TECHNIKI GDY WRÓG LEŻY NA ZIEMI --
d+P - Stomp
d+K - Foot Stamp
d+K,K - Double Stamp
d+K,K,K - Triple Stamp
u+P - Flying Dolphin Attack
-- SUPER K.O --
f+P+K+G - Super Backspin
--------------------------------------------------------------------------------
RAXEL
"Guitarist with Rage"
PŁEĆ - MĘŻCZYZNA
WIEK - 20 LAT
WZROST - 177cm
WAGA - 53kg
ZAJĘCIE - PRACOWNIK NA ZLECENIE
SPECJALNOŚĆ - UDERZENIA GITARĄ,PODBICIA
HOBBY - GRANIE W ZESPOLE ROCKOWYM
CECHY - ROZRYWKOWY,NARCYZ
ULUBINONA MUZYKA - UK Rock
HISTORIA
Jest gitarzystą i wokalistą grupy rockowej "Death Crunch". Ma sporo fanek.Porzuca
szkołe tylko dla muzyki gdyż jego ojciec jest jedym z najbogatszych ludzi w mieście.
Postanawia zostać "Viperem" gdyż to zwiększy popularność jego grupy i to mu się
udaje. Na nieszczęście uczestnicy turnieju zmuszają go do walki swoją gitarą.
--------------------------------------------------------------------------------
-- LISTA PODSTAWOWYCH TECHNIK --
P - Jab
P,P - Light/Write Spin
P,K - Jab High Kick
P,P,P - Light/Write Through
P,P,K - Lux KILL!
f+P - Elbow Cutting
f+P,P - Knuckle Black Crow
f+P,P,P - Right Hand
f+P,K - Knuckle Crow kick
f+P,K,P - Turn Punch
f+P,K,P,f,K+G - Turn Punch -> Guitar Smack
f+P,K,P,d,K+G - Turn Punch -> Guitar Smack, Guitar Sweep
df+P - Upper
df+P,P - Double Upper
b+P - Lightning Upper
f,d,df+P - Death Spin Upper
f,d,df+P,f,f+P - Death Spin Upper -> Guitar Thrust
P - Standing Upper (podczas kucania)
K - High Kick
f+K - Back off Kick
K,K - Back off Double Kick
K,K,K - Back off Double Kick and Spin
bf+K - Middle Kick
df+K,P - Motor Clue
df+K,P,f,K+G - Motor Clue, Guitar Smack
df+K,P,d,K+G - Motor Clue, Guitar Sweep
d+K - Low Side Kick
db+K - Block Break
b+K - Blockbuster
u+K - Hop Kick
ub+K - Somersault Kick
K - Standing High Kick (podczas kucania)
P+K - Slicer
df+P+K - Sweep
df+P+K,P - Sweep -> Flying V
d+P+K - Guitar Hammer
d+P+K,P - Double Guitar Hammer
d+P+K,P,d+P - Double Guitar Hammer, Guitar Sweep
d+P+K,K - Guitar Hammer, Kick
d+P+K,K,P - Guitar Hammer, Kick, Guitar Uppercut
d+P+K,K,K - Guitar Hammer, Double Kick
d+P+K,K,P+K - Guitar Hammer, Kick, Guitar Sweep
d+P+K,K,P+K,P+K - Guitar Hammer, Kick, Guitar Uppercut, Jump Kick
d+P+K,d+K - Guitar Hammer and face Kick
db+P+K - Guitar Uppercut (twarzą do ściany i blisko niej)
f,f,P+K - Guitar Thrust
df,df+P+K - Logger Ro Accelerator
b,f+P+K - Pulling Off
K+G - Guitar Smack
f+K+G - Death Spin Kick
f+K+G,P - Death spin kick -> Jab
f+K+G,P,P - Death Spin Kick ->Light/Write Spin
f+K+G,P,P,P - Death Spin Kick ->Light/Write Through
f+K+G,qcf+K - Death Spin Slash
f+K+G,qcf+K,qcf+K - Death Spin Roller
d+K+G - Sliding Kick
u+P+K+G - Flap Jack
u+P+K+G,u+P - Flap Jack Attack
-- RZUTY --
P+G - Magnet & Neck (prawa strona wroga)
P+G - Stylus Backbone (lewa strona wroga)
P+G - Wall Slow
f,f,P+G - Death CANON
b,f,P+G - Neck Crack
df,b,P+G - Parachute Flare
f,db,P+G - Black Colour
u,d,P+G - The Detroit Lock Down
df,df+P+G - Cascade Crack (wróg musi kucać)
P+G - Scapegoat Hanging (musisz być blisko ściany)
f+P+G - Scapegoat Driver (oboje blisko ściany)
P+G,b+P+G - Chalking Hammer
P+G - Tag Hand Wall Crash (wróg twarzą do ściany i blisko niej)
qcf+P+G - Progressive Noise
qcf+P+G,u,d+P+G - Blues Mosquito
qcf+P+G,u,d+P+G,f+P+G - Rolling Stone
P+G - Death Drop (rzut od tyłu)
-- TECHNIKI PODCZAS SKOKU --
U+P - Hammering
U+P,P - Hammering on
U+K - Jump Toe
u,K - Hopping Kick
u,d+K - Leg Killer
U,K - Flare Toe
U,d+K - Flare Kick
U,f+K - Front Air kick
U,b+K - Back Air kick
U,P - One-Handed
-- TECHNIKI PODCZAS BIEGU --
P - Running Straight
K - Running Knee
d+K - Sliding Kick
uf+K - Running Jump Kick
P+G - Running Tackle
-- TECHNIKI GDY STOISZ TYŁEM --
P - Turn Punch
d+P - Low Punch
K - Turn Kick
d+K - Roast Pin Kick Turn
u+K - Turn Jump Kick
-- TECHNIKI GDY WRÓG LEŻY NA ZIEMI --
d+P - Guitar Crash
d,d+P - Gray Bu Post
d+K - Spit Kick
u+P - Flying Task
-- SUPER K.O --
f+P+K+G - Burning Rock Star
--------------------------------------------------------------------------------
SANMAN
"Man with Passion for Bike and Number 3"
PŁEĆ - MĘŻCZYZNA
WIEK - ???
WZROST - 185cm
WAGA - 121kg
ZAJĘCIE - ???
SPECJALNOŚĆ - RZUTY,DOBICIA,MULTIPARTSY
HOBBY - MOTOR
CECHY - GENTELMEN I MAŁOMÓWNY
ULUBINONA MUZYKA - Punk Rock
HISTORIA
Tajemniczy mężczyzna,który nigdy się nie odzywa. Nikt niewie skąd się
wywodzi. Kocha jazdę na swiom wielkim motorze i uwielbia nr.3.
Czasami podróżuje z nim Picky ale naprawdę nie są przyjaciółmi.
--------------------------------------------------------------------------------
-- LISTA PODSTAWOWYCH TECHNIK --
P - Basic Punch
P,P - One two punch
P,P,P - One two hammer
P,K - Punch and Kick
P,P,K - Double Punch and Butt Smack
P,df+P - Punch, Uppercut
P,df+P,K - Boost Kick
b,f+P - Power Knock
b,f+P,P - Double Power Knock
df+P - Double Power Knock, Uppercut
df+P,P - Double Upper
df+P,P,K - Double Upper, Butt Smack
f+P - Ignition Punch
f+P,P - Generator Punch
f+P,P,P - Fire Generator Punch
f+P,P,P,P - Atomic Generator Punch
f+P,P,P,P,P - Fusion Generator Punch
f+P,P+K - Punch, Turn Punch
f+P,P+K,P - Punch, Turn Punch, Stomach Hammer
f+P,P+K,P,df,df+P+G - Generation Piston Driver
db+P - Block Swing
d+P - Low Punch
u+P - Belly Flop
f,f+P - Power Down Hook
K - Face Kick
f+K - Straight Kick
df+K - Side Stomp
b+K - Block Bonn Bar
d+K - Low Kick
d+K,P - Low Kick, Middle Hook
d+K,P,df,df+P+G - Low Kick, Middle Hook, Piston Driver
d+K+G - Leg Slow
f+K+G - Giant Kick
f+K+G,K - Giant Stamp
b,b+K+G - Roll Wheel ( blisko ściany)
P+K - Jack-knife Slow
f+P+K - Duster Hand
f+P+K,P - Duster Hand Reverse
f+P+K,P,P - One Two Upper
d+P+K - Power Hammer
d+P+K,P - Double Power Hammer
d+P+K,P+K - Round Trip -> Hammer Slow
db+P+K - Butt Smack
db+P+K,P+K - Double Butt Smack
-- RZUTY --
P+G - Side Slot Drop (prawa strona wroga)
P+G - Sanman Side Throw (lewa strona wroga)
P+G - Floor Smash
b,df+P+G - Shoulder Mill
f,b+P+G - Bear Hug
f,b+P+G,b,b+P+G - Elephant Hug
f,b+P+G,b,f+P+G - Seal Lion Hug
f,b+P+G,b,b+P+G,qcf+P+G - Strike Hunter
db+P+G - Backbone Crack
qcf+P+G - Giant Swing
df,df+P+G - Pile Driver (wróg musi być schylony)
d+P+G - Power Hunting (wróg musi być blisko ściany i schylony)
P+G - Spark Scratch (oboje blisko ściany)
P+G - Tag hand wall crash (wróg twarzą do ściany i blisko niej)
P+G - Back Break (rzut od tyłu)
qcf+P+G - Giant Swing (rzut od tyłu,)
qcb+P+G - The MAX Trip (wróg musi leżeć na ziemi,głową do ciebie)
qcf+P+G - Drugged Dead Man (wróg muis leżeć na ziemi,nogami do ciebie)
qcf+P+G - Overdrive
b,f,f+P+G - Over blowing
u,d+P+G - Animal howling
fcf+P+G - Final Overdrive
u,d+P+G - Fish Tail Buster
u,d+P+G,u,d+P+G - Hydro lag ride
u,d+P+G,b,f+P+G - Electra gliding
u,d+P+G,f,b+P+G - Super gliding
qcf+P+G - The MAX CANON
b,f,P+G - Head CANON
b,f+P+G,b,f+P+G - Ultra Twin CANON
-- TECHNIKI PODCZAS SKOKU --
u+P - Belly Flop
u+K - Hop Kick
U+P - Jump Toe
U+K - Hopping Kick
u,K - Leg Blurring Squid
u,d+K - Rider Kick
U,d+K - Air Diving
U,K - Flare Toe
U,f+K - Front Air Kick
U,b+K - Back Air Kick
-- TECHNIKI PODCZAS BIEGU --
P - Belly Bounce
P,P - Generator Punch
K - Running Butt Smack
uf+K - Running Jump Kick
d+K - Sliding Kick
-- TECHNIKI GDY STOISZ TYŁEM --
P - Turn Knuckle
d+P - Low Knuckle
K - Turn Kick
d+K - Roast Pin Kick Turn
u+K - Punishment Kick
-- TECHNIKI GDY WRÓG LEŻY NA ZIEMI --
d+P - Head Bomb
d+K - Megaton Stamp
u+P - Flying Butt Crash
-- SUPER K.O --
f+P+K+G - ATOMIC "3"
--------------------------------------------------------------------------------
TOKIO
"Lone Wolf who fights for his Fellows"
PŁEĆ - MĘŻCZYZNA
WIEK - 18 LAT
WZROST - 175cm
WAGA - 66kg
ZAJĘCIE - PRACOWNIK NA ZLECENIE
SPECJALNOŚĆ - KOPNIECIA,JUGGLE
HOBBY - GRY WALKI(VIRTUA FIGHTER)
CECHY - SAMOTNIK,WIARA W SIEBIE
ULUBINONA MUZYKA - Hause,Hip-hop
HISTORIA
Urodził się w rodzinie aktorów Kabuki.Kiedy ma 14 lat przyłancza się do gangu
"Black Thunder". Po pewnym czasie zostaje przywódcą. Jednak po śmierci jednego
z członków obwiniając się za jego śmierć opuszcza ich szeregi. Postanawia zostać
"Viperem" w poszukiwaniu czegoś 'gorącego'. 2 lata temu opuścił turniej podczas
walki. Niestety został złapny podczas polowania na wojowników i obecnie jest
więziony na wyspie.Aby być wolnym musi walczyć.
--------------------------------------------------------------------------------
-- LISTA PODSTAWOWYCH TECHNIK --
P - Justice Jab
P,P - Open Chest
P,K - Opening Spin
P,K,K - Open Double Spin
P,K,d+K - Open Double Spin low/row
P,K,K,K - Double Spin Darts
P,P,P - Open Arm
P,P,K - Open Roll
f+P - Open Elbow
f+P,P - Elbow Blow
f+P,P,P - Opening Arm Blow
f+P,P,K - Berkeley Hop
f+P,P,d,f+P - Lightning Arrow
df+P - Opening Upper
d+P - Stomach Punch
d+P,P - Stomach One-Two
d+P,P,qcf+P - Lightning Bolt
P+K - Break Opening
P+K,P - Open Straight
f,f+P - Twister -> light/write
f,f+P,K - Twister
f,f+P,K,K - Double Twister
f,f+P,K,K,K - Triple Twister
f,f+P,K,K,d+K - Double Twister -> Sweep
f,f+P,K,K,f+K - Double Twister -> Toe Kick
f,f+P,K,K,P+K+G - Ground Zero
f,f+P,K,K,P+K+G,K - Ground Zero -> Toe Kicks
f,f+P,K,K,P+K+G,K,K - Ground Zero -> Twin Darts
f,f+P,K,K,P+K+G,K,d+K - Ground Zero -> Heel Whips
f,f+P,K,K,P+K+G,d+K - Ground Zero -> Heel Whips, Sweep
K - Roll Kick
f+K - Cutting Kick
K,P - Reactor
K,P,K - Roll Kick Edge
K,P,P - Roll Kick Reactor
K,P,P,K - Roll Kick Maxi Edge
K,P,P,ub+K - Roll Kick Maxi Edge, Hop Kick
K,P,P,P - Roll Kick Reactor Plus
K,P,P,P,K - Roll Kick Vent Edge
K,P,P,P,ub+K - Roll Kick Vent Edge, Hop Kick
K,P,P,P,d+K - Roll Kick Vent Edge, Sweep
K,K - Spin Toe
K,K,K - Twin Darts
K,K,f+K - Heel Whip
f+K - Snap Knee
df+K - Middle Kick
df+K,K - Clutch Step
df+K,K,f+K - Double Clutching kick
d+K - Low Kick
db+K - Block Break
b+K - Blockbuster
ub+K - Hop Kick
K - Standing Toe Kick (kucając)
K,K - Standing Twin Darts (kucając)
K,d+K - Standing Heel Whip(kucając)
u,d+K - Heel Drop
K+G - Spin Off Kick
K+G,K - Spin Off sunrise
K+G,K,K - Spin Float
K+G,d+K - Spin Kick & Sweep
df+K+G - Professional Dancer
df+K+G,f+K - Starlight Dancer
d+K+G - Roast Pin Kick -> (odwrócony)
d+K+G,P - Spiral Start
d+K+G,P,P - Spiral Double Jab
d+K+G,P,P,P - Spiral Triple Jab
d+K+G,P,K - Spiral Side Kick
d+K+G,P,P,K - Spiral Maxi Edge
d+K+G,P,P,ub+K - Spiral Maxi Edge, Hop Kick
d+K+G,P,P,P,K - Spiral Vent Edge
d+K+G,P,P,P,ub+K - Spiral Vent Edge, Hop Kick
d+K+G,P,P,P,d+K - Spiral Vent Edge, Sweep
d+K+G,K - Roast Pin High
d+K+G,K,K - Roast Pin Mid
d+K+G,K,d+K - Roast Pin high -> Leg Break
d+K+G,d+K, - Roast Pin low/row
d+K+G,d+K,K - Triple Roast Pin
b+K+G - Flip Tail -> (odwrócony)
b+K+G,K - Flip Tail Darts -> (odwrócony)
f,d+P+K+G - Very The Flap (przychyla się do ziemi)
P - Very Flap Punch (po Vary the Flap)
K - Very Flap Kick (po Vary the Flap)
b,b+K+G - Moon Monkey -> Back Flip
-- RZUTY --
P+G - Barrel Roll (z prawej strony wroga)
P+G - Sidewinder (z lewej strony wroga)
P+G - Wall Slow
db+P+G - Ground Accelerator
f,b+P+G - Shoulder Throw
b+P+G - Snap Stall
b,f+P+G - Poison Ivy
b,df+P+G - Spin Stall
hcb+P+G - Neck Stall
df,df+P+G - Face Crusher Knee
P+G - Back Wall Rush (oboje blisko ściany)
b,f+K+G - Dead Ended Double Knee (oboje blisko ściany)
P+G - Tag Hand Wall Crash (wróg odwrócony do ściany)
P+G - Neck Pile Driver (od tyłu)
-- TECHNIKI PODCZAS SKOKU --
u+P - Jump Hammer
u+K - Hopping Kick
uf+K - Middle Hop Spin Kick
U+P - Thrust Punch Air
U+K - Jump Toe
u,K - Hopping Kick
u,d+K - Low Cutting Kick
U,K - Flare Toe
U,d+K - Flare Kick
U,f+K - Front Air Kick
U,b+K - Back Air Kick
U,P - High Jump Hammer
-- TECHNIKI PODCZAS BIEGU --
P - Running Straight
K - Fire Darts
d+K - Sliding Kick
uf+K - Running Jump Kick
P+G - Running Tackle
-- TECHNIKI GDY STOISZ TYŁEM --
P - Turn Punch
d,d+P - Low Sweep Punch
d+P - Leg Scoop
K - Back Flip Kick
K,d+K - Back Flip Kick -> Heel Drop
K,P - Back Flip Hand
K,P,P - Back Flip Jab
K,P,P,P - Back Flip Rush
d+K - Flip Roast Pin Kick
d+K+G - Flip Low Cutting
db+P - Flip Upper
u+K - Turn Punishing Kick
-- TECHNIKI GDY WRÓG LEŻY NA ZIEMI --
d+K - Split Kick
u+P - Eagle Landing
-- SUPER K.O --
f+P+K+G - Atomic Fire Darts
--------------------------------------------------------------------------------
PAMIĘTAJCIE O UKRYTYCH ZAGRANIACH KTÓRYCH NIEMA NA TEJ LISCIE DLA PRZYKŁADU PODAM WAM JEDEN DLA BAHN'A:
P+K,G,d,df+P - Super Hook Feint -> Dragon Upper
NO I TO KONIEC TEJ MAŁEJ CZESCI PORADNIKA DO TEJ GRY,BRAKUJE JESZCZE MASY JUGGLI,COMBOSÓW ITP.ALE TO JUŻ MUSICIE SAMI POKOMBINOWAĆ .ŻYCZE MIŁEJ ZABAWY I MAM NADZIEJE ŻE NIEDOWIARKI W KOŃCU DOCENIĄ GŁEBIE FV2.
AUTOR - ROLLY (MAIL: rolly-p@wp.pl)
_________________
RAYBLADE FOREVER.
Lost Area - ukoncz poziom 5 w Play Mode lub czas gry dluzszy niz 5 godzin
Trancemission - 1 miejsce na poziomie Lost Area
Boss Rush - liczba zestrzelonych przeciwnikow na poziomach 1-5 wieksza od 95%
Beyond Mode - Options - opcje umilajace zycie w grze (tylko dla Beyond
Mode)
Player - Second Form - 100% zestrzelen na jednym poziomie lub czas gry dluzszy niz 5 godzin
Player - Third Form - 100% zestrzelen na dwoch poziomach lub czas gry dluzszy niz 6 godzin
Player - Fourth Form - 100% zestrzelen na trzech poziomach lub czas gry dluzszy niz 7 godzin
Player - Fifth Form - 100% zestrzelen na czterech poziomach lub czas gry dluzszy niz 8 godzin
Player - final form - 100% zestrzelen na pieciu poziomach lub czas gry dluzszy niz 9 godzin
Player - morolian form - 100% zestrzelen na wszystkich poziomach, do tego 100% zebranych przedmiotow...lub czas gry dluzszy niz 10 godzin
Immortal - ukoncz wszystkie tryby Direct Assault
Beam Type 1 - ukoncz Score Attack wiecej niz 5 razy
Beam type 2 - ukoncz Score Attack wiecej niz 10 razy
Beam type 3 - ukoncz Score Attack wiecej niz 15 razy
Beam type 4 - ukoncz Score Attack wiecej niz 20 razy
Beam type 5 - ukoncz Score Attack wiecej niz 25 razy
Beam Type 6 (Morolian) - ukoncz Score Attack wiecej niz 30 razy
Overdrive Infinity - 1 miejsce w Boss Rush
Camera - Near View - 1 miejsce na poziomie 2 w Score Attack
Camera - Far View - 1 miejsce na poziomie 3 w Score Attack
Camera - Dynamic View - 1 miejsce na poziomie 4 w Score Attack
Camera - FPS View - 1 miejsce na poziomie 5 w Score Attack
To wszystko...Good Night.
|
|