SOLUCJE:
Shenmue II CD#2 [ by Playmoth
]
|
CD #2
Wykonuj pracę: Weź książki
(„A”) i po przejściu drogi pełnej przeszkód postaw na stolikach
(„A”). Po pracy pogadaj z gościem sprzątającym. Gdy będziesz
wychodził ze świątyni mistrzu Ci da nowy cios (Horseshoe Kick),
obok świątyni idź do Godhead Fortuneteller. Wróżbita niech Ci
powróży. Schodząc ze Scarlett Hills pogadaj z babką stojącą przy
sklepie.
Powie Ci o Wise Mes’s Kung Fu.
Udaj się tam. Pogadaj ze sprzedawcą o Wulinshu, oznajmi Ci że
Wulinshu jest w świątyni, poczym idź do niej. Pogadaj z gościem
sprzątającym. Powie Ci że Wulinshu jest w bibliotece(za
klasztorem). Książka znajduje się po lewej stronie. Musisz znaleźć klucz, więc udać się do Master Tao, aby
dostać klucz musisz złapać liście(Patent jest prosty: najeżdżaj
gałką na liścia gdy usłyszysz dźwięk naciskaj klawisz „A”).
Gdy zdobędziesz Wulinshu wyjdź z klasztoru, a po drodze otrzymasz
nowy cios. Zagadaj do kogoś a powiedzą Ci o Heaven Buddist Shop.
Udaj się tam po czym zagadaj ze sprzedawcą, który Ci powie o nowym
miejscu. Idź do King Ranson Antiques i pogawoż ze sprzedawcą. W
zamian powie Ci o Collect Antiques. Znajduje się tam gościu wiesz co
masz zrobić. Powie Ci abyś szedł do Yan Tin Apartaments. Grzecznie
zapukaj do mieszkania staruchy, wejdź tam i ustaw kubki według
schematu. Idź do Canton Caffe w dzielnicy Green Markets QR. Ustaw
dzbanuszki według schematu i odczekaj chwile. Dwóch przyjacieli
przerwie Ci czekanie. „Przelicz” ząbki dwum niegrzecznym
hultajom, a dowiesz się o nowej knajpie w Lucky Charm QR. Kieruj się
tam, ustaw kubki według znanego schematu. A dowiesz się że trzeba będzie
się ponownie stawić o 20:00 w tej knajpie. Teraz rozpocznie się
zadyma. Najpierw skop nakop do dupy kilku łebkom, a potem chamska „wciskanka”.
Idź do Aberdeen znajdź Ren’a., jest w Beverly Hills Wharf. Lecz
okaże się ,że musisz znaleźć inne wejście. Popytaj się gościa
z Wrestling Arm. Powie Ci że musisz iść do Fortune Pier(gdzie
chodziłeś do pracy skrzynki nosić). Idź do magazynu numer 9
zaznaczone literką „G”. Zagadaj i wybierz opcje „Gambling”.
Many ci powie abyś się wstawił w magazynie nr. 9 o godzinie 19:00.
O umówionej godzinie wejdź i pokaż „pierwszą lekcję karatę”.
Fachowcy zaprowadzą Cię niby do Ren’a , co okaże się zasadzką.
Uratuję Cię dzieciak, dostaniesz od niego zapalniczkę(jest to
pewnego rodzaju klucz). Przy wyjściu z Beverly Hills Wharf zagadaj do
grupki osób. Od razu chcą się lać, gdy dostaną w „tamboryno”
powiedzą Ci o Cool Z. Pogadaj z innymi kolesiami(między budynkami)o
Cool Z oni też pragną walki. Gdy im spierzesz kuper dadzą Ci mapę.
Po lewej stronie jest przejście, a w nim ring z walczącymi
kolesiami. Gdy pragniesz się zmierzyć to oczywiście możesz. W kącie
jest trzech ziomków, zapytaj o Cool Z. Od razu przygotuj się do
walki. Po walce jeden gościu zaprowadzi do wspomnianego gościa, lecz
jeden gnojek to wszystko przerwie. Wyładuj swoją agresję na nim.
Skręć w prawo a kolejny jest gotów do walki. Idź na śmieciowisko
spotkasz trzech kolesiów, którzy doprowadzą Cię do Ren’a za
jedyne 500$. Jednym ze sposobów zdobycia kasy jest walka za kasę na
wspomnianym wcześniej ringu. Idź do pracy, po jej skończeniu Delin
nauczy Cię nowego ciosu „Browling Uppercut”(¬
, ¬
, X).Zapisz stan gry najlepiej. Idź zanieść 500$ kolesiom, po
oddaniu kasy w pewnym momencie cwaniaczek Cię wykiwa i będziesz
musiał wcisnąć następującą kombinację: ¬
, ®
, A. Po akcji idź do akcji Fortune’s Pier. Pamiętaj o pomocnej
mapie. Po dojściu pojawi się wstawka podczas której stawisz czoło
kolesiom. Po ich sklepaniu okaże się że Ren „zawinął
interes”. Teraz musisz iść Pigeon Park (fontanna w Aberdeen). Po
czym będziesz zmuszony gonić ręcznie klientów, gdy już złapiesz
ostatnią ofiarę „sklep” mu twarz. Po czym
idź za nim. Gdy skończy się nudna wycieczka po mieście,
znajdziesz w Lucky Plaza gdzie zacznie się pościg za Renem. Po
dogonieniu Zioma na szczycie budynku „wklep” następującą
sekwencję:
, A , .
Później wstawka. Koniec 2 cd
< CD#1
> < CD# 2 > < CD#3&4
>
|
|