SOLUCJE:
Shenmue II CD#3&4 [ by Playmoth
]
|
CD #3
Idź przed siebie. Po wstawce
podążaj za panem aż dojdziesz do Great Viev Herbs. Poczekaj na
szefa – Ren zadzwoni. Wyjdź z
budynku skręć w lewo po schodach ,a znajdziesz się w
dzielnicy Dimsum QR – tam musisz dojść do Dancing Dragon Bldg.
W środku skręć w lewo i zagadaj do gościa w czarnym garniturze. I
powiedz mu „Dragons” a potem „don’t Sleep”.
Idź do gościa który stoi na schodach. Zagadaj w taki sam sposób
jak wcześniej. Dowiesz się od niego że trzeba że trzeba zagadać z
jeszcze jednym gościem też w czarnym „gajerku” i tak do
7 piętra. Na owym piętrze „Czesiu” pokaże drzwi –
wiesz co masz robić. Teraz rozpocznie pierwsza walka na tej płycie.
Po niej rozdzielisz się z Renem. Musisz udać się do Tea Break Bldg
(Jest w Dancing Dragon Bldg). Na miejscu poszukaj pokoju nr. 902 na 9
piętrze. W środku włącz światło. Znajdź na śmietniku karton
– przeszukaj go, a w śmietniku będą
Kasety. Przesłuchaj tą ostatnią
w całości. Spytaj się gościa grającego a powie Ci ,że musisz się
udać Moon Child Bldg(Miejsce jest w dzielnicy Dimsum QR). Zagadaj z
panienką klaszczącą i wspomnij o Yuan. Oznajmi Ci abyś wybrał się
do sklepu w nożami w Thousand White Bldg. Sprzedawcy wspomnij o Yuan.
Skieruje Cię do nowego miejsca Birt Shop w dzielnicy Dimsum QR
– Three Birds Bldg. W środku „manówa” skieruje Cię
do wybranego miejsca na 6 piętrze. Gdy już tam będziesz po
konwersuj z ekspedientką. Dowiedz się od niej o 9 piętrze. Na
miejscu zagadaj z klientem. Oznajmi Ci że Nine Birds Shop jest na
dachu. Aby tam się dostać musisz wrócić na 3 piętro i skorzystać
z innej windy. „Zapoznaj się ze sprzedawcą” i poczekaj
do sekwencji filmowej. Śledź Yuan ,aż w końcu wejdziesz do jej
„hacjendy”. Podejdź do biurka i teraz zacznie się akcja.
I teraz rozpocznie się prawdziwa jatka. Schowaj się w dowolnie
wybranym miejscu, następnie zamknij grubego w szafie. Musisz udać się
do Ghost Hall Bldg na 10 piętro (wspomniane miejsce jest w dzielnicy
Thousand White QR). Aby się dostać na 10 piętro trzeba od 3 piętra
przechodzić przez deski.
Musisz poradzić z wciskiwaniem
(podpowiem ,że między deskami można robić sejvy). W Five Stars
Corporation przeszukaj po lewej skorupę żółwia - tą większą, a
dostaniesz Fish. Obok skorupy obejrzyj obraz z japońskimi literami
– zdejmij go ze ściany, a otrzymasz Blue Dragon. Na
biurku masz Wild Boar, a w szafce Four Divine Beasts. Przy
drugim biurku przeszukaj lewą szafkę a otrzymasz Rooster. Obok
statuty buddy przeszukaj na szafce wazę na otrzymasz Phoenix. Ostatni
klucz(White Tiger) wraz z kimonem Hazukiego znajdziesz w szafce pod
szklanymi szybami (po prawej od buddy). Powkładaj odpowiednio według
schematu z obrazka Four Divine Beasts. Rozpocznie się walka –
przygotuj się.... , ale i tak przegrasz. W akcie zemsty idź do
Yellow Head Bldg, ale przed wejście stoją „kafary”. Gdy
na ostatniej bramie(Nort gate) gdy będziesz sprawdzał Ren zagada do
Ciebie. Teraz musisz iść w dzielnice Dimsum QR, a dokładnie Nihao
Teahouse. Pogadaj z barmanką poczym usiądź do stolika. Ustaw kubki
według schematu. Dostaniesz kartkę, napisane jest na niej abyś się
udał do Moon Child Bldg, a dokładnie do pokoju 503. Gdy wejdziesz do
pokoju rozpoczniesz walkę z cieniem, poczym nauczysz się nowego
ciosu i dostaniesz fotkę Scouta. Także musisz go odnaleźć (Stoi
obok ringu w dzielnicy Thousand White QR). Spróbuj "sparować"
z małpą, gdy (oczywiście) wygrasz scout zwieje :). Idź po
schodzach w górę obok walk z "małpiszakiem". Walka z
nowym "menem" polega na wyrzuceniu go z ringu. Po wygranej
walce udaj farmer Factory Site (po prawej stronie od Great Viev Bldg),
gdzie stoczysz kolejnego "fighta". Następna walka będzie w
dzielnicy Stand QR ,a dokładnie w Star Gazing Point. Trudna walka
,ale najlepszym rozwiązaniem będzie używanie specjalnego ciosu, który
nas nauczył Delin (¬
, ¬
, X). Po wygranej walce udaj się ze Scoutem na Dragon Street idź w
stronę mieszkania Rena ,a dorwie Cię Scout. Da Ci 3 zdjęcia: 2
"osiłków" i panią "osiłkową"J.
Musisz ich odnaleźć i zgnoić. Zaczniemy od pani "osiłkowej"
- jest w Black Heaven Bldg na 12 piętrze w dzielnicy Stand QR ,aby
tam się dostać trzeba wpisowego 2000 $. Czeka Cię pojedynek z panią
"osiłek", jest bardzo napalona ale rób uniki. Za wygraną
walkę otrzymasz 3 "kafelki" (3000 $). Następny
"oponent" jest w Blue Dragon Garden w Stand QR. Wypłać
bramkarzowi "kafelka". Spotkasz Rena, gdy będziesz walczył
z "osiłkiem" to nie naddawaj się na rzuty. Bo to się źle
dla Ciebie skończy - właśnie n a tym polega ta walka. Teraz
ostatnia osoba do "sklepania". Idź Phoenix bldg w Dimsum QR
,a znajdziesz go. Na miejscu musisz się dostać na 4 piętro pod
ziemią. Po zmierzeniu się z kolegą Scout zagada w znanym miejscu,
gdzie da Ci mapę. Poczekaj na Rena, lecz musisz iść najpier do
Thousand White Bldg, a potem dwa piętra pod "ziemią", do
drzwi zaznaczonych na mapie (aby się dostać na 3 piętro i zjechać
windą na B1, poczym zejść niżej). Znajdź na ślepo drogę,
poczym, wyjdź wyżej po schodach. Teraz się zacznie największa jak
do tej pory akcja - cel musisz się udać 17 piętro, m.in. będziesz
walczył z "maskowcem" oraz z "grubym" (nie pytaj
skąd ta xywa). Tak właśnie skończyłeś 3 dysk...
CD #4
„Non-Topper”
idź przed siebie dróżką, po długim czasie spotkasz Shenhua.
Popytaj co nieco. Potem biegnij z nią, aż znajdziesz sobie nocleg ,
zbierz drewno (moku-jinJ).
Idź przed siebie i zbieraj drewno. Rano po dłuższej przechadzce
dojdziesz do domu Shenhui. Po kolacji popatrz na cenne zabytki ojca, a
w osobnym pokoju papier na biurku. Rano wejdź do kuchni, a potem w
drogę. Gdy będziesz na miejscu(w grocie – w pomieszczeniu) włóż
miecz do dziurki , potem podejdź do wspomnianego miejsca wciśnij
„X” i podziwiaj koniec części drugiej na Dreamcasta!! W
nagrodę otrzymasz m.in. filmik sagi Shenmue w beta wersji na SaturnaJ.
Z lekką dawką humoru Pisał dla
Was Playmoth. Special
Thanks dla Tyao!
Jakieś pytania, lub trudności z
Shenmue II, pisz po adres: Playmoth@interia.pl
< CD#1
> < CD# 2 > < CD#3&4
>
|
|